דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מיני בר
מיני בר
אבי סבן 09/04/13 |  צפיות: 2972

בחירה נכונה של מתקני מיני בר

מתקני המיני בר הפכו בעשור האחרון למוצר הכרחי בכל בית ועסק. אלו הן מערכות סינון מים מתקדמות, שקטות, קומפקטיות ומעוצבות, שהינן קלות לתחזוקה ובעלות צריכת חשמל נמוכה . מתקני המיני בר מספקים באופן מיידי מים קרים או חמים איכותיים, בריאים ובעלי טעם משובח, המעודדים שתיית מים בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. עקב הביקוש הרב למתקני מיני בר ישנו כיום מגוון גדול של מוצרים המשתנים בגודלם, עיצובם, צבעיהם, יעילותם, שיטות סינון המים ואמצעי המזיגה. מתוך המבחר חשוב לבחור במוצר המתאים לצרכי בעליו.

בחירת מיני בר בהתאם לגודלו

אמנם מתקני המיני בר הינם מכשירים קומפקטיים אך עדיין קיים הבדל מבחינת גודל המוצרים ואופן העמדתם, כמו זה שבין מיני בר שולחני הקטן על פי רוב מהמיני בר הרצפתי, המכונה גם מיני בר עומד. לכן, יש לבחור באופן מושכל מתקן המתאים בגודלו ובאופיו למקום בו הוא עתיד להיות מוצב, ולשימושיו.  .

בחירת מיני בר בהתאם לשיטת המזיגה

קיימים שני סוגי מזיגה של מיני בר: המיני בר האנלוגי מופעל על ידי ברזי לחיצה, ואילו המיני בר הדיגיטאלי מופעל באמצעות מתג חשמלי. בדרך כלל המיני בר הדיגיטאלי הינו יקר יותר, וניחן במספר יתרונות בולטים. מכשיר זה מוזג את המים מהר יותר ומציע מערכות בקרה מתקדמות, מסך תצוגה מואר המפרט את מאפייני המים, וכן אפשרויות תכנות של טמפרטורת המים.

חברת מיני בר אמינה

חשוב לרכוש מכשיר מיני בר מחברה מקצועית ואמינה שהינה בעלת ניסיון וותק בתחום, והעומדת בכל תווי התקן הנדרשים של מכון התקנים ומשרד הבריאות. כמו כן, יש לבחור בחברה המספקת שירות מקיף, כולל שירותי התקנה, תחזוקה, תיקונים ואספקת מסננים חלופיים וחלקי חילוף ייעודים למכשיר. בנוסף, יש לוודא כי החברה מספקת אחריות מלאה לתקופה ממושכת, עם אפשרות להארכתה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי סבן


 


מאמרים נוספים מאת אבי סבן
 
בר מים
16/01/14 | מעבר דירה
עברתם דירה וברצונכם לרכוש בר מים איכותי

מיני בר
מתקני המיני בר הפכו בעשור האחרון למוצר הכרחי בכל בית ועסק. אלו הן מערכות סינון מים מתקדמות, שקטות, קומפקטיות ומעוצבות, שהינן קלות לתחזוקה ובעלות צריכת חשמל נמוכה

ריכוך מים
מים מרוככים הינם מים בעלי ריכוז נמוך של מלחי קשיות, המורכבים בעיקר מסידן ומגנזיום, אשר נוצרים בתהליכי טכנולוגיים מיוחדים המובילים להפחתה ניכרת בהתפתחות אבנית.

מז"ח
07/04/13 | גינון
מונע זרימה חוזרת, או בראשי תיבות מז"ח, רלוונטי בצינורות המים הפרטיים וכן גם החקלאיים והמסחריים. בארץ, התקנת מז"ח וכן גם בדיקתו אחת לשנה מעוגנות בחוק ולכן כל מי שהמכשיר רלוונטי אליו צריך להכיר ולפעול על פי הכללים. אם כן, מה הוא בדיוק מז"ח, כיצד הוא פועל, מדוע הוא כל כך חשוב וכיצד מתקינים אותו

שאלות ותשובות מזח
25/02/13 | גינון
אקווה-נט מעניקה שירותי התקנה יעוץ ומכירה בענף המים.
בדיקת מז"ח התקנה שירות ומכירה ריכוך וסינון מים.
בעקבות הדרישה ההולכת וגדלה למים נקיים מספקת החברה פתרונות טכנולוגיים חדשניים למגזר הפרטי התעשייתי והחקלאי כאחד. כמו כן עוסקת החברה בתכנון וביצוע פרויקטים בתחום בשימת דגש רב על חיסכון במים ובאנרגיה. אקווה-נט מתחייבת לעמוד לרשות הלקוח משלב התכנון הראשוני של הפרוייקט ליווי צמוד לכל אורך הדרך.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI