דף הבית בניין ואחזקה בית חכם סוככים נגד גשם
סוככים נגד גשם
kerenshahot 05/08/13 |  צפיות: 3385

סוככים נגד גשםסוככים נגד גשם כשמם כן הם, אמורים להגן עלינו במקום שהוא פתוח לכיפת השמיים ואנו חשופים לגשם שיורד. סוככים נגד גשם בגלל שהם בחוץ ואמורים להגן מפני הגשם, הם גם צריכים להיות חזקים בהתאם ועמידים לתנאים האלו שבחוץ, והחילוף בין הגשם לשמש היוקדת, חומרים שיוכלו לעמוד מול זה ולכן מומלץ על בניית פרגולה איכותית . ישנם סוככים נגד גשם בגדלים שונים שיכולים להתאים לאיזורים שונים בבית, אם למרפסת, לפינה בחצר או בגינה, מרפסת בבניין או מרפסת פתוחה בבית פרטי. מחירם של סוככים נגד גשם נקבע לפי גודלם, ככל שהם מכסים שטח גדול ורחב יותר כך יהיו יקרים יותר, אך ישנם שטחים שחייב לנסות גם אם בגינה לפעמים אנו רוצים לשבת בחוץ מבלי להירטב או להישרף בשמש.
אם יש לנו מרפסת בחדר או בסלון של הבית, אם יש לנו חצר גדולה או גינה יפה בעלת פוטנציאל, אנו יכולים לרכוש סוככים נגד גשם, כך נוכל להנות מישיבה בחוץ מבלי לדאוג לאקלים שבחוץ יותר ממה שצריך בדרך כלל, כיוון שאנו לא חשופים יש לנו סוככים נגד גשם. המון אנשים רוצים לצאת מהבית ולשבת בחוץ, לנשום אוויר נקי אחרי יום ארוך, לשתות משהו חם או קר וגשם שבחוץ לא אמור להפריע להם לעשות זאת, רוכשים סוככים נגד גשם ונהנים מכל האפשרויות, גם בקיץ גם בחורף אנו יכולים לשבת בחוץ בלי בעיה ולהנות מכל מזג אוויר כמעט, משמע להנות כמעט כל השנה.
סוככים נגד גשם יכולים להיות בבסיסם מעץ או מאלומיניום, הגגונים עצמם יכולים להיות עשויים מחומרים אקרילים או סוג של בד פלסטיקי שלא נותן לגשם לחדור. סוככים נגד גשם לא רק מגינים עלינו אלא גם שומרים על חלונות ו/או דלתות גם מפני חדירת מים וגם מפני קרינה UV. גם צבעים שונים קיימים בתחום סוככים נגד גשם, תלוי כמובן בסוג הסוכך שבחרנו והחומרים ממנו הוא עשוי, סביר להניח שאם יהיה ממתכת כלשהי שלא אל חלד, את הצבע לא נוכל לבחור, זה פשוט נכפה עלינו עם הסגנון שבחרנו וצריך לקחת בחשבון.
סוככים נגד גשם תורמים רבות לנו ולבית עצמו, שומרים על הדלת בבית פרטי מפני רטיבות או חדירת מים וגם שהדלת לא תינזק מהחום, במיוחד אם הדלת עשויה מעץ. אנו צריכים סוככים נגד גשם וחשוב שנבדוק איזה סוג הכי מתאים לנו, נראה מה המידות שאנו צריכים או נבקש מבעל מקצוע או מישהו שמבין שיעשה לנו זאת, נבדוק לגבי מחירים וכמובן איכויות של סוככים נגד גשם שונים, מה דורש תחזוקה ומה לא, מה נקבל בתמורה בעסקה שנבצע והכסף שנשלם ואם זה משתלם לנו או פשוט זה מה שאנחנו רוצים שיהיה לנו בבית. סוככים נגד גשם לפעמים מותקנים גם בבריכות ומשמשים צל מפני שמש חמה, אפשר לשבת תחתם ולהירגע מהחום. הסוככים וסגירות חורף הופכים את הבית ליפה ונעים יותר בכל עונות השנה .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 kerenshahot

קרן אור סככות החברה המובילה בישראל בייצור והתקנת סוככים וסככות



 


מאמרים נוספים מאת kerenshahot
 
מרקיזות
03/09/13 | שיפוצים
מרקיזות הן סוככים קטנים המשמשים הגנה על חלונות של דירות בבניינים מפני גשם ושמש. כן, משמשות המרקיזות גם לעמדות הכספומט בבנקים ולמשרדי כרטיסים הפרוסים תחת כיפת השמים. המרקיזה מותקנת על גבי זרוע שבקצה שלו יש ציר המאפשר את התקפלות או פריסת המרקיזה. קיפול או פריסת מרקיזות נעשה או באמצעות חבל ייעודי הקשור למרקיזה וניתן למשיכה מתוך המבנה, או על ידי תמסורת ידנית הצמודה לקיר המבנה, ופותחת את המרקיזה המקופלת בדומה לתריס, או על ידי מנוע והפעלת מנגנון אלקטרוני.

סוככים
15/08/13 | בית חכם
אילו סוככים ופתרונות הצללה ישנם בארץ?



במדינה שלנו שהיא חמה, כמעט ברוב חודשי השנה, קשה להימנע מקרינה ישירה של השמש. סוככים זה הדבר הכי מבוקש. באמצעות סוככים, אנו מקטינים את הסכנה לחשיפה בשמש. נוכל לשבת בגינה שלנו גם בשעות החמות ביותר של היום, מבלי לסבול מהחום והשמש ונוכל אף להגן על גופנו מחשיפת יתר לשמש. בכל מקום, אפילו בבתי עסקים כמו מסעדות ובתי קפה נוכל לראות סוככים שמגנים על הלקוחות המעוניינים בכל זאת לשבת באוויר הצח. גם בגני המשחקים ובגנים הציבוריים, היות והרבה ילדים משחקים שם, יש סוכ


סוככים נגד גשם
05/08/13 | בית חכם
סוככים נגד גשם
סוככים נגד גשם כשמם כן הם, אמורים להגן עלינו במקום שהוא פתוח לכיפת השמיים ואנו חשופים לגשם שיורד. סוככים נגד גשם בגלל שהם בחוץ ואמורים להגן מפני הגשם, הם גם צריכים להיות חזקים בהתאם ועמידים לתנאים האלו שבחוץ, והחילוף בין הגשם לשמש היוקדת, חומרים שיוכלו לעמוד מול זה.


פרגולה איכותית
פרגולה דבר שנחוץ לכל גינה או חצר או אפילו מסעדה או בית קפה ברחוב. ללא פרגולה, אנשים יכולים לסבול משמש יוקדת או מגשם מטפטף, השולחנות שנמצאים בחוץ עלולים להתרטב אם מדובר בחצר ביתנו אז גם שם, השמש או הגשם יכולים להרוס יותר את הרהיטים והפרגולה שומרת עליהם מזה, היא יוצרת צל לרגעים שרוצים בו, והגנה מפני גשם לרגעים בהם יש גשם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI