דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה איך בוחרים חברת הובלות בתל אביב?
איך בוחרים חברת הובלות בתל אביב?
אפיק פרץ 08/08/13 |  צפיות: 3955

אין חכם כבעל ניסיון

כמו בכל תחום אחר, איתור חברת הובלות אשר כבר ביצעה בעבר שירותי הובלה עבור חברים או קרובים מרוצים, היא הדרך הטובה ביותר לבחירת חברת הובלות בתל אביב. ניסיון העבר עשוי להצביע על חברה אמינה, יעילה ומקצועית אשר תדע לבצע את העבודה בצורה נכונה. במידה ולא ניתן להשיג המלצות מחברים, ניתן להיכנס לאתרי האינטרנט השונים ולחפש המלצות אודות חברות הובלה רלוונטיות. יש לדעת לסנן המלצות שאינן אובייקטיביות כיוון ונכתבו על ידי החברה עצמה.

הצעת מחיר הוגנת

הנושא השני אותו יש לבחון הוא המחיר הניתן על ידי חברת ההובלה. יש לברר מה כוללת הצעת המחיר והאם ישנה תוספת על פעולות ספציפיות כמו פירוק והרכבה, הזמנת מנוף, בניין ללא מעלית, פירוק דלת מציריה וכד'. חשוב לא להסס וליצור משא ומתן על המחיר.

הולכים על ביטוח

קשה למצוא חברת הובלות בתל אביב שאינה מבוטחת במקרה של נזק, אך בכל זאת יש לוודא מול החברה מה כולל הביטוח ומה הכיסוי במקרה של נזק: האם הביטוי מכסה רק פגיעה ברהיטים או גם באביזרים ומוצרי חשמל? מה עושים במקרה של נזק לקירות הבית החדש או הישן? האם יש ביטוח צד שלישי? במידת הצורך כדאי להתייעץ עם סוכן ביטוח.

חברת הובלות בתל אביב מתאימה לכולם?

פרמטר נוסף עליו יש לתת את הדעת נוגע לאזור בו ממוקמת חברת ההובלות. חברת הובלות בתל אביב אמנם מספקת שירות מלא לרוב חלקי הארץ, אך כאשר מדובר במרחק גדול במיוחד היא עשויה לגבות סכום נוסף על הדלק, באופן ישיר או עקיף.

הסכם עבודה מאורגן מונע בלאגן

יש להימנע מלפנות אל חברת הובלות בתל אביב אשר ידועה כלא רצינית בתחומה. יש לברר מהו הניסיון של החברה בתחום ולדרוש חוזה מסודר הקובע את מחויבות החברה להובלה, כולל את הצעת המחיר כולל מע"מ, תנאי תשלום, פרטי הציוד המובל, כיסוי במקרה של נזקים, מועד ההובלה הכולל פירוט של תאריך ושעת הגעה, מספרי טלפון ליצירת קשר ומיקום החברה בתל אביב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אפיק פרץ

http://ozeret2u.com/



 


מאמרים נוספים מאת אפיק פרץ
 
הצדדים השונים בהעסקת עוזרת בית דרך חברת השמה
בעלי דירות רבים המחפשים עוזרת בית נוטים לפנות לחברות השמה בכדי שזו תאתר עבורם את העובדת המקצועית והטובה ביותר. מלבד חברות השמה נהוג לחפש עוזרת בית גם באמצעות לוחות מודעות או פרסום באתרי אינטרנט ייעודיים. שיטה נםוצה נוספת היא תשאול חברים, שכנים וקרובי משפחה הנעזרים אף הם בשירות זה ומרוצים ממנו. לכל אחת משיטות החיפוש יש יתרונות וחסרונות. במאמר זה נדון בחסרונות וביתרונות של העסקת עוזרת בית באמצעות חברת השמה. מהי השיטה הטובה ביותר? שפטו בעצמכם.

הדברים שלא ידעתם אודות חברת הובלות בתל אביב
29/08/13 | מעבר דירה
נדמה לנו כי חברת הובלות בתל אביב מספקת אך ורק שירותי הובלה בעת מעבר דירה, אך בפועל, מדובר בקשת של פעולות וסיטואציות הדורשות הסתייעות בחברות הובלה. מתי רצוי להזמין חברת הובלות בתל אביב ואלו שירותים כלולים בכל מקרה? על כך להלן.

חדרי ארונות מעלים את ערך הדירה
21/08/13 | רהיטים
בשנים האחרונות כמעט בכל בית יש לפחות חדר ארונות אחד. בעבר, נהוג היה לבנות חדרי ארונות רק בבתים של עשירים משום שהעלות הייתה גבוהה. בשנים האחרונות בכל הדירת החדשות בונים חדרי ארונות. במאמר זה נפרט את היתרונות הרבים של חדרי ארונות בכל דירה ולמה מומלץ לבנות.

איך לעצב חדר שינה אינטימי ופונקציונאלי?
21/08/13 | רהיטים
כאשר נכנסים לדירה חדשה נוטים להזניח את העיצוב של חדרי שינה, זו טעות! חדר שינה הוא החדר שאליו אנו נמלטים בסוף היום כאשר אנו מחפשים מנוחה ורוגע. חדרי שינה מעוצבים ונעימים יהיו הרבה יותר מאשר רק חדר שינה. נוכל לקרוא, לשוחח בטלפון לראות טלוויזיה ועוד והכול בנוחות באינטימיות ובאווירה נעימה.

השכרת ציוד לאירועים שהינם חוויה לילדים
יום ההולדת של הילד מתקרב ואיתו אינספור חששות והתלבטויות הנובעים מהרצון ליצור אירוע בלתי נשכח אשר ישאיר חותם ורושם. נותני השירות לימי ההולדת הינם רבים ומגוונים, החל מליצנים, קוסמים או מפעילים לילדים, דרך חברות המספקות שירותי קייטרינג לאירועים של קטנטנים, וכלה בהפעלות השונות באמצעותן הילדים יעבירו את הזמן וייהנו ממנו. על מנת להזמין שירותים אלו, נהוג להסתייע בחברה המספקת שירותי השכרת ציוד לאירועים המתמחה בימי הולדת לילדים.

השכרת ציוד לאירועים קולינאריים
הבן עומד להתחתן? מתכנן לערוך אירוע רב משתתפים? חוגגים יובל לנישואים? החברה מעוניינת באירוע קידום מכירות? יריד אוכל יכול להיות רעיון מעניין? לא משנה באיזה אירוע או מפגש מדובר, על מנת לשדרג אותו ולתת לו נופך ייחודי, רצוי להוסיף לו אווירה קולינארית יוצאת דופן הכוללת שירותי קייטרינג ובעיקר אופציה ייחודית של השכרת ציוד לאירועים מסוג זה.

איך בוחרים חברת הובלות בתל אביב?
08/08/13 | מעבר דירה
ישנן חברות רבות המספקות שירותי הובלות בתל אביב, את רובן זמינות בשיחת טלפון פשוטה או אף בלחיצת כפתור. מבחר חברות ההובלה עשוי לבלבל גם את המנוסים בתחום, יותר מכך, בחירה לא מותאמת של חברת הובלות בתל אביב עלולה לעלות ללקוח במשאבים רבים של זמן וכסף. אם כן, מהי הדרך הטובה ביותר לבחירה חברת הובלות בתל אביב? על כך במאמר זה.

כך מקבלים הצעת מחיר הוגנת מחברת הובלות בתל אביב
08/08/13 | מעבר דירה
בעת חיפוש חברת הובלות בתל אביב, ישנם כאלו הבוחרים בזו שהציעה את התעריף הנמוך ביותר עבור ההובלה. בחירה זו הינה טעות שעלולה לגרום נזק ללקוח. הרי ברור לכולם שאין חברה המעוניינת להפסיד, ולפיכך, להצעת המחיר חייב להיות גבול תחתון כלשהו המוסכם על כולם.

טיפים לחסכון בעת הזמנת חברת הובלות בתל אביב
08/08/13 | מעבר דירה
בין אם פונים לחברת הובלות בתל אביב או בכל אזור אחר בארץ, כדאי לדעת כי תהליך ההובלה עשוי לעלות אלפי שקלים והוא תלוי בגורמים שונים כגון התוכן המועבר, מועד ההובלה, מספר המובילים הדרושים, גודל המשאית וכך הלאה. עם זאת, ניתן לחסוך ולצמצם את עלויות ההובלה באמצעות ביצוע מספר פעולות פשוטות.

איך לבחור עוזרת בית?
בחירת עוזרת בית עלולה להיות משימה מלחיצה. הרי כל אדם מאמין כי הוא מנקה באופן הטוב ביותר וכי קשה למצוא מי שינקה היטב כמוהו. בכל זאת, רבים מחפשים אחר עוזרת הבית הטובה ביותר כיוון שאין הם אוהבים לנקות, הבית גדול מדי עבורם או שאין הם מספיקים לנצל את הזמן שנותר להם להיות עם המשפחה וליהנות מתחביביהם השונים. איך בוחרים עוזרת בית שתבטיח שקט נפשי מירבי?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI