דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר בית ספר לטייס – מהו מציע לתלמידים?
בית ספר לטייס – מהו מציע לתלמידים?
כותבים 09/09/13 |  צפיות: 2787

קורס טיס הוא כעת בהישג ידכם! תמיד חלמתם להיות טייסים וחשבתם שהדבר בלתי אפשרי? ובכן, בתי הספר לטיס במדינה מציעים לכם קורס קצר יחסית שלאחריו תוכלו להטיס מטוס לגמרי לבד. חוויה לכל החיים, ניסיון מאתגר והרפתקני ועם זאת בטוח לחלוטין! זוהי ההזדמנות שלכם להגשים חלום ילדות, רק אתם בין שמיים לארץ, מביטים למטה ממעוף הציפור!

קורס טיס אזרחי לבני 17 ומעלה

אז מהם התנאים להתקבל אל קורס טיס אזרחי? התנאים בהחלט אינם בשמיים. אל קורס טיס אזרחי יכולים להתקבל בני 17 ומעלה, אנשים להם אין עבר פלילי, כלומר עבירה שנושאת עימה קלון, אנשים בריאים אשר עברו בדיקה אצל רופא תעופתי ומי שמדבר אנגלית בסיסית. עם זאת, אל קורס טיס אזרחי יכולים גם להתקבל אנשים הסובלים מנכויות קלות וגם מי שמרכיב משקפיים. עלות הלימודים איננה נמוכה, אבל בהחלט ישנם אנשים אשר חוסכים למען המטרה את מיטב כספם ואת מיטב משאביהם על מנת להגשים חלום ילדות.

בית ספר לטייס – מה הוא מציע לתלמידים?

מטבע הדברים, בית ספר לטייס מציע למתלמדים לימודים עיוניים ולימודים תיאורטיים. בית ספר לטייס יחייב אתכם לאחר צבירה של 8 שעות טיסה לגשת אל הלימודים העיוניים. מהם לימודים עיוניים אותם מציע לכם בית ספר לטייס? מדובר על מגוון נושאים מעניינים ומרתקים אותם תוכלו ללמוד באופן עצמאי, עם זאת, מומלץ ללמוד אותם עם מדריכי טיסה. מדובר על לימודי ניווט, ידע טכני, רישיון רדיו טלפון, לימודי מטאורולוגיה, חוקה תעופתית. לאחר הלימודים התיאורטיים ועם עמידה במבחן, תוכלו להמשיך בלימודי הטיסה שלכם. על מנת לגשת למבחן המעשי ולקבל את רישיון הטייס המיוחל, יהיה עליכם לצבור מינימום של 40 שעות טיסה. עם הצלחתכם במבחן, תוכלו להטיס מטוס קל.

טייס ליום אחד – חוויה שבין שמיים לארץ!

אז מי בעצם לא רוצה להיות טייס ליום אחד? טייס ליום אחד הינו חלום של רבים וטובים אשר חולמים לטוס עוד מהילדות. ובכן, על מנת להיות טייס ליום אחד לא נדרש מכם הרבה, כמעט כל אחד עם רצון ומוטיווציה יכול ללמוד לטוס, ובהחלט מדובר על חוויה שאין שני לה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כותבים


 


מאמרים נוספים מאת כותבים
 
ספא, המקום עבורך ליהנות
21/08/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה ליהנות מיום שלם של הנאה, מים ושלוות נפש אנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולהזמין ספא מפנק.

בתי ספא רק בשבילכם
21/08/14 | אטרקציות
בשנים האחרונות ניתן למצוא בארץ הרבה מאוד סוגי ספא שונים, בסגנונות מיוחדים שכל אחד אוהב. אם אתם רוצים למצוא את המקום בו תוכלו להתפנק ולכייף בו, כדאי מאוד שתגיעו ליום כיף בספא, שם נהנים ומבלים עם כל עינוגי הספא שמחכים רק לכם.

כיצד בוחרים מכון ספא
חשוב להעמיד קריטריונים ברורים כשבוחרים מכון ספא. כשחוגגים מסיבת רווקות בלופט לאירועים שיש בו הכל, אין צורך בלחפש פתרונות נוספים. אילו אטרקציות למסיבת רווקות פופולאריות במיוחד בתקופה האחרונה.

מדוע כדאי להזמין חבילות ספא לפני החגים
11/08/14 | אטרקציות
לפני שאתרי הנופש מתמלאים, כדאי לארגן חופשת ספא זוגית. ניתן לשכור וילות למסיבת רווקים יוקרתיות ומפוארות למשך ערב אחד או לסוף שבוע שלם. מי שמחפש לופטים במרכז יופתע משפע של הצעות להשכרת לופטים מעוצבים ויוקרתיים.

לופט, מקום מדהים לכל אירוע
11/08/14 | אטרקציות
לא משנה איזה אירוע יש לכם לופט הוא המקום המתאים ביותר עבורכם לערוך אותו בהצלחה רבה ובהנאה.

מלון ספא במרכז בתל אביב – פינוק אמיתי!
11/08/14 | אטרקציות
במיוחד בימים אלה, בהם הארץ לא שקטה כל אחד מאיתנו חייב למצוא לו דרך להירגע ולצבור כוחות מחודשים. אז לא חייבים להזמין חבילת נופש לחו"ל שעולה לא מעט כסף, ניתן לנפוש בדרך שונה ולו לכמה שעות וליהנות מחבילות טיפולים מרגיעות ומרעננות, חבילות הטיפולים הללו מתאימות לבודדים, לזוגות או לקבוצות.

לופטים למסיבת רווקים, ה-מקום עבורך
20/07/14 | אטרקציות
אם אתה רוצה לארגן לעצמך מסיבת רווקים מוצלחת התקשר עוד היום והזמן לופטים למסיבת רווקים שיעזרו לך לעשות כיף עם חברך כמה ימים לפני החתונה.

בתי ספא אטרקטיביים במיוחד
20/07/14 | אטרקציות
כל אחד יודע כי במקום מיוחד כמו, אפשר להתענג מעיסוי מפנק שיכול לרפא את כאבכם הפיזי והנפשי על כן מומלץ לכל אחד להגיע ליום כיף באחד מבתי הספא הכי איכותיים והכי יוקרתיים שיש בארץ. יש באפשרותכם לשדרג או לשנות את חבילת הספא, כפי שתרצו ובתאום מראש.

מסיבת רווקות בלתי נשכחת
20/07/14 | אטרקציות
אז הנה יום החתונה ממשמש ומגיע ואתן נרגשות עד כלות. מדובר על ימים וחודשים מרובי לחצים, וחייבים למצוא דרך להשתחרר מכל אלה. הדרך הטובה ביותר היא לארגן מסיבה עם החברות הכי טובות אותן צברתן במהלך השנים. חברות שישמחו לפגוש אתכן עוד לפני שאתן נכנסות תחת עול הנישואין.

ספא בצפון – בהחלט שווה את הנסיעה!
08/07/14 | אטרקציות
לא תמיד אנו מפרגנים לעצמינו ליהנות ולקחת פסק זמן ממרוץ העכברים, תירוצים ישנם למכביר, אבל בהחלט הגיע הזמן לעשות זאת במיוחד במציאות מורכבת בה אנו חיים. אז מה דעתכם על חבילות טיפולים שירגיעו את הנפש והנשמה? ניתן להזמין מקום במכונים הפרוסים לאורכה ורוחבה של הארץ, בבתי מלון ובתי מלון בוטיק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI