דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר הפקות אירועים
הפקות אירועים
orevent 23/10/13 |  צפיות: 2960

הפקות אירועים

אור איוונט הפקה ועיצוב אירועים הוא פרויקט מורכב, שבבסיסו מונחת מטרת העשייה: המטרהב לשמה מתקיים האירוע. על מארגני האירועים להיערך למטרה זו ולדאוג לכל האמצעים למימושה. הדבר מתבטא בתפאורה הנדרשת, בסוג בעלי המקצוע שילווה את האירוע בתחומי הגסטרונומיה, המוזיקה, והצילום וכן – באיבזור הנוסף הדרוש להשלמת החסר: לדוגמה: אם מדובר בחתונה וידוע כי אין סוכת חופה באולם, יש לדאוג לארגון המוצר הנכסף. להלן מדריכים שונים להפקה נכונה של אירועים:

הפקת חתונה

חשוב לדאוג למקום לביצוע טקס החופה והקידושין. חשוב להציב שומר או מארחת בכניסה שיזהו את האורחים וינתבו אותם למקומם. בסמוך אליהם, יש להציב תיבת מתנות. באולם עצמו חשוב לארגן שלושה מקומות: מקומות לאורחים: מדובר בשולחנות, ברחבת הסתובבות, ובבופה ממנו ניתן לקחת מנות פתיחה למאכל. מקום המוסיקה: מקום בו יוצבו הנגנים או התקליטן, וממנו תשודר המוסיקה. במקום חשוב שאת האמנים או הדי ג'יי ילווה סאונדמן שיהיה אמון על ה VOLUMEוהתקינות של הסאונד באירוע. החלק השלישי מכיל את האזור הקדוש בו תיערך החופה, ויינשאו דברי הרב.

הפקת אירוע חברה

באירוע חברה חשוב שיהיה אולם כנסים גדול ובתוכו מערכת הגברה שתשמש את התקליטן, הנגנים והנואמים השונים. חשוב לארגן מקומות ישיבה לכל המוזמנים, ולארגן קייטרינג שישרת את הנואמים והאורחים השונים בכנס.

הפקת מסיבה בעיר גדולה

חשוב לארגן מספר אולמות ריקודים, בהם יתקלטו תקליטנים שונים. מומלץ לחלק את האולמות לפי סדר הגיוני כלשהו: סוג המוסיקה המושמעת, תקופת המוסיקה המושמעת: שנות הה 60, 70, 80 וכו', או – לפי פתרונות התאורה וההצללה היצירתיים שיאפיינו כל אולם. חשוב לדאוג לתקליטנים מנוסים ולאחר מדיי פעם נגנים של מוסיקה אלקטרונית שיציגו את הפרויקטים שלהם במועדון: פרויקטים אלה כוללים שירים קצביים במיוחד שנעשה להם מיקס בטובי תכנות המוסיקה. בליין ממוצע לא יוכל להבחין בין שיר לבין פרויקט מוסיקה אלקטרונית, אך מאזין מיומן יידע להאריך זאת.

הפקת פסטיבל מוסיקה בטבע

חשוב לדאוג לצרכים של קיום הפסטיבל: למשל "פסטיבל הגיטרה" יהיה זקוק ככל הנראה לכיסאות עץ או פלסטיק ללא ידיות. "פסטיבל הריקוד" יהיה זקוק למשטחים ייעודיים שונים. בנוסף, חשוב לדאוג להבאת אמנים חשובים מהארץ ומהעולם על מנת להשביח את הפסטיבל ולהעניק לו ערך מוסף. כמובן שיש לשים לב גם לפתרונות תאורה והצללה נאותים אם הפסטיבל נערך בטבע, על מנת שאנשים יוכלו להישאר שם גם בשעות מאוחרות ולא להרגיש כמו בצופים או בפעילות צבאית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 orevent

אור איוונט - http://orevents.co.il/




 


מאמרים נוספים מאת orevent
 
גני אירועים
גני אירועים רבים פזורים בכל רחבי ישראל. לכן כאשר באים לבחור אולמות אירועים או גני אירועים עבור אירוע מסוים יש בחירה רבה. עבור זוגות שמתחתנים בחירת גן אירועים אחד מתוך רשימה ארוכה של גני אירועים או לבחור אולם אירועים בודד מתוך אולמות אירועים רבים יכולה להיות משימה קשה מאוד.

הפקות אירועים
הפקת אירועים הוא פרויקט מורכב, שבבסיסו מונחת מטרת העשייה: המטרה לשמה מתקיים האירוע. על מארגני האירועים להיערך למטרה זו ולדאוג לכל האמצעים למימושה. הדבר מתבטא בתפאורה הנדרשת, בסוג בעלי המקצוע שילווה את האירוע בתחומי הגסטרונומיה, המוזיקה, והצילום וכן – באיבזור הנוסף הדרוש להשלמת החסר: לדוגמה: אם מדובר בחתונה וידוע כי אין סוכת חופה באולם, יש לדאוג לארגון המוצר הנכסף. להלן מדריכים שונים להפקה נכונה של אירועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI