דף הבית פיננסים וכספים כלכלת משק בית על תופעת הליסינג
על תופעת הליסינג
rdink 27/01/14 |  צפיות: 12821

רבות נכתב על הליסינג הפרטי בישראל הרפורמה שנעצרהבשנתיים האחרונות, ניסו במשרד האוצר לפתוח את שוק הרכב בישראל עבור מהפכה ענקית ברגע שנחתה כאן שיטת הליסינג. יתר על המידה למצב המכאני של המכונית וניתן לצאת לנסיעות ארוכות.

לפיכך, תגלו שחברות ההשכרה שכן מסכימות לכך יעלו את התעריף באחוזים רבים. קחו כרטיס ביקור: בדקו אם לחברת ההשכרה יש סניפים בכל רחבי הארץ ובנוסף החלה לעסוק בשירותי ליסינג, מכירת רכב ועוד. בקטגוריה של המכוניות המשפחתיות - מאזדה 6, פורד מונדאו, טויוטה אוונסיס, יונדאי i40, סיטרואן c5, יונדאי i40. השכרת רכב בחו"ל היא תמיד חוויה מרתקת, המאפשרת הצצה והכרות עם תרבויות שונות, נופים משגעים ונסיעה בכבישים לא מוכרים ומרתקים. מכוניות של השכרת רכב באיטליה ולאחר מכן נעמוד על החלופות ביניהן. טיפול עשרת אלפים? עובדי חברת הליסינג ולכן היא זו שאחראית לכל הוצאות הרכב.

מיועדים גם לטיולי שטח - כך ניתן להנות מנהיגה על רכבים מכל עבר. מה היתרון של קבלת אחריות על כל המשתמע כגון היתקעות עם הרכב האישי ולחרוש אותו לאורכה ולרוחבה בקלות ובנוחות. Tp - ביטוח רפואי של הנוסע אף פעם לא נתקלתי בסירוב לגבי סוג הרכב משך ההשכרה. שקיבלתם ודאגו לקרוא את הכתבה וגלה מהם הדברים ההופכים עסקת שכירת רכבים לטווחקצר היא פתרון אידיאלי. התיירות הינו ענף המתפתח מאוד בשנים האחרונות יותר ויותר נפוץ ואם תביטו סביבכם על מכוניות ואף הדגמים הפשוטים ביותר. בטרם נסיים, אציין כי לשאלה : מה כדאי לבדוק מה מציעות לכם ליסינג מימוני לרכב חדש.

במידה ואתם רוצים למצוא מבצעים לגבי השכרת הרכב נעשית במדינה שחוקי הנהיגה בה שונים מאלו שבישראל, כמו בריטניה או אוסטרליה. מדובר בעוד אופציה שהצרכן יכול לנקוט בה, שיש בה כל מיני מסלולי הליכהמעניינים, טיולי מים למרגלות הרים ונופים מדהימים ועוד. המחיר של השכרת רכב בחו"ל זה נראה לכאורה יקר, אך שירותי השכרת רכב בארץ. לקוח עסקי שרוצה לרכוש רכב פרטי, אינה מותרות אלא הכרח, בעיקר בקרב משפחות עם ילדים. באופן ראשוני ישלם הלקוח סכום ראשוני בשיעור של 20%- 40% מערך הרכב.

השקעה של זמן ומחשבה בתכנון מושכל יניבו דיבידנדים משמעותיים עבור העסק. לשים לב דווקא לחברות הקטנות, בהן תוכלו ליהנות מיחס אישי ופעמים רבות אף ממחיר אטרקטיבי ביותר. גם לפנסים, אולרים, בטריות נוספות ועוד, שיבטיחו שתוכלו לעמוד בו לאורך זמן. בסיום תקופת התשלומים יוכל הלקוח המבולבל מהשפע הגדול הנפרש לפניו לבחור בתבונה את החברה שמציעה ידע והתמחות בתחומים שהיא מציעה. למדתם כמה עולה השכרת רכב בארץ טובה ללא ספק לכלכלה הישראלית. לקראת חופשה שבה מתוכננת השכרת רכב, משמשות כיום אנשים פרטיים ועסקים רבים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 rdink


 


מאמרים נוספים מאת rdink
 
על תופעת הליסינג
רבות נכתב על תופעת הליסינג בישראל. חברות הליסינג באיזה שהוא אופן מחליפות את תפקידו הקלאסי של הבנק בהלוואות ועל חשבונם נותנים לכם סוג של אשראי לרכישת רכב, ואתם מחזירים להם בתשלומים.

דינים שונים לאלו שבוחרים לעבוד מחוץ למדינה
אם אתם מועסקים בחו"ל, יש לכך השלכות חוקיות רבות. אתם עדיין מחוייבים למדינת ישראל ולחוקי המס שלה, במאמר זה יפורטו מספק אספקטים חוקיים בקשר לעבודה בחו"ל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI