דף הבית פיננסים וכספים פיננסים וכספים - אחר מכירת יהלומים
מכירת יהלומים
sharontal80 26/02/14 |  צפיות: 2895

מכירת יהלומים במחיר מקסימלי

אחד הדברים החשובים שכדאי לכם לדעת הוא כי כאשר תפנו לגורם העוסק בנושא של מכירת יהלומים הוא הנושא של תעודה גמולוגית. הדבר חשוב במיוחד אם יש לכם יהלום גדול או יהלום איכותי במיוחד. תעודה זו מעידה על איכותו של היהלום שלכם. תעודה איכותית מונפקת על ידי מעבדות ידועות ברחבי העולם. ייתכן שיש לכם תעודה דהונפקה על ידי בעל החנות שבה קניתם את התכשיט עם היהלום אך זוהי תעודה מסוג אחר. אם כי גם תעודה זו יכולה להעיד על טיב היהלום ואולי אפילו על מחירו. לא עבור כל יהלום מנפיקים תעודה גמולוגית, רק עבור היקרים והאיכותיים ביותר. לכן אם יש לכם תעודה שהונפקה על ידי אחת המעבדות המוכרות בעולם יש לשער כי תרוויחו יפה מעסקה של מכירת יהלומים.


מכירת יהלומים במקום לקחת הלוואה


אם אתם זקוקים לכסף מזומן ואינכם יודעים היכן תוכלו להשיגו כדאי לכם לחשוב פעמיים. ייתכן שיש לכם טבעת אירוסין שנרכשה בכסף רב או תכשיט שהיה של סבתא. אם יש בהם יהלום משובץ ייתכן שיש לכם דרך להרוויח סכום נאה על ידי פנייה לגורם מוסמך שעוסק בתחום של מכירת יהלומים. או שפשוט כדאי לכם לפנות לחנות מוכרת שמחפשת אנשים פרטים המעוניינים למכור יהלומים או תכשיטים מזהב ואבני חן. אין כמעט אדם שאין לו בקופסת התכשיטים תכשיט שיכול לספק לו הכנסה נאה של מזומנים בתקופות שבהן הוא נזקק להם ביותר. אז לפני שאתם דואגים, חשבו היטב ותעלו על הרעיון הנפלא של מכירת יהלומים או תכשיטי זהב.


הערכה מהימנה על איכות התכשיט שלכם


לכן, אם זכור לכם כי בזמן שרכשתם את התכשיט הייתה מצורפת אליו תעודה גמולוגית חפשו אותה וכך תוכלו להיות די בטוחים כי תקבלו מחיר טוב עבור היהלום שלכם. אם אין לכם תעודה כזו פנו למספר חנויות תכשיטים מוכרות כדי לקבל הערכה על טיבו של התכשיט. הם יבדקו הן את האבנים הטובות והן את איכות הזהב. אם יש לכם יהלום יקר במיוחד אך אין לכם תעודה ייתכן שכדאי לכם להשקיע ברכישת תעודה גמולוגית כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר האפשרי. כשאתם מחליטם למכור יהלומים אתם למעשה מצטרפים אל אנשים רבים שלמדו כיצד להרויח כסף רב בתקופות שבהן הם זקוקים לו ביותר.

 

כנסו לאתר שלנו


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 sharontal80


 


מאמרים נוספים מאת sharontal80
 
שיזוף בהתזה - מהיר, יעיל ונגיש במיוחד
הקיץ הישראלי אולי נראה נצחי, אך גם הוא מתפוגג, וכמו בכל שנה, הסתיו והחורף מגיעים, ועימם השיזוף שלנו הולך ונעלם, ומפנה את מקומו לעור החיוור והמראה הפחות חיוני והפחות חי ויפה.

אלמנטים חשובים של עיצוב המשרד
28/07/15 | נדל"ן
השאלה הראשונה היא מי אתם ואיזה משרד יש לכם: האם זה משרד של עסק בתחום התחבורה? או אולי בתחום הסטארט אפ?

פופאפ למגוון רב של אירועי קידום מכירות
יחידות פופאפ איכותיות מצטיינות בקומפקטיות רבה – המיכל שבו נארזת המערכת משמש לכם כשולחן תצוגה וגם הוא מעוצב בצבע ובאיכות גבוהה.

עיצוב לוגו כמסר לעולם
כדי לעצב לוגו לחברה יש צורך בהרבה יותר מאשר כישרון גרפי. עיצוב לוגו דורש הרבה יותר מאשר מחשבה וכישרון. הוא מצריך חוש מיוחד המסוגל לבטא את הרעיון העומד בבסיסו של הארגון בסמל אחד פשוט

שיפוצים בתל אביב – להוריד קירות במחשבה
24/04/14 | שיפוצים
אם אתם מתגוררים באזור המרכז ומחפשים קבלן שיפוצים בתל אביב כדי לשדרג את הבית שלכם, כדאי לדעת כי יש מגוון גדול של דברים שכדאי לחשוב עליהם בתחום זה.

אופניים חשמליות מחיר
מחירן של אופניים חשמליות אינו הפרמטר היחיד שעליכם לבדוק בנקודות הרכישה. על מנת לבחון את טיב האופניים, מומלץ לקחת אותן לנסיעת מבחן.

טיפול בפיגמנטציה להעלמת כתמים
טיפול בפיגמנטציה יכול פעמים רבות להעלים באופן מושלם את אותם הכתמים, וחשוב לדעת שיש היום לא מעט סוגים של טיפולים שנועדו להתמודד עם פיגמנטציה ברמות השונות שלה

אדריכלות ועיצוב פנים- כיצד לבחור משרד מקצועי?
17/04/14 | נדל"ן
מצאתם מגרש לבנות עליו בית חדש? מעצבים או משפצים את הדירה הישנה? אתם וודאי מחפשים משרד אדריכלות ועיצוב פנים לעבוד איתו בדרך אל מימוש היעדים שלכם.

האם יש ברשותכם מצלמות אבטחה לבית?
בעזרת מצלמות אבטחה לבית מסוג זה נוכל לעצור התנהגות בזויה של אדם מסוים בביתנו ולמנוע מצב חוזר זה בעתיד.

גיטרות חשמליות - איכות צליל שלא הכרתם!
23/03/14 | מוסיקה
יתרונן הבולט של גיטרות חשמליות הוא המגבר שניתן להרכיב אליהן. המגבר מאפשר להנמיך רעשי רקע הנובעים מהנגינה ולספק איכות צליל נקיה יותר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI