דף הבית בניין ואחזקה ריהוט איפה קונים רהיטי יוקרה
איפה קונים רהיטי יוקרה
אליתה 25/06/14 |  צפיות: 6668

רהיטים יוקרתיים בארץ ובעולם עשויים חומרי גלם איכותיים יהיו נכס בכל בית. אלו הם רהיטים אשר ישמשו אתכם במשך שנים רבות. רהיטים אשר תוכלו להעביר לבני משפחה וחברים לשימוש חוזר. בכדי לרכוש פריטים איכותיים וטובים תידרשו לשלם בהתאם. לא מדובר כאן בעוד רהיט אשר ייצא מכלל שימוש בתוך שנתיים או פחות. הרשתות אשר מציעות רהיטי יוקרה ממוקמות במרכזי ריהוט וזוכות למוניטין מתאים. ברשתות הללו לא תמצאו בכל חודשי השנה מבצעים או מוצרים באיכות נמוכה. כל פריט ופריט יבחרו בקפידה.

מותגי ריהוט יוקרתיים

את מותגי ריהוט היוקרה של ישראל כולם פה כבר מכירים. אלו אשר מעדיפים לרכוש רהיטי יוקרה אחת לעשר שנים, מבקרים באופן קבוע באותן חנויות. אחרים אשר מחפשים לעצמם פריטים זולים, יבקרו בחנויות היוקרה רק לקראת מכירת סוף עונה. שימו לב, מספר פעמים בשנה, מתחלפות הקולקציות ברשתות הריהוט. חילוף עונות  של השנה מביא עמו גם מכירות חיסול והנחות משמעותיות, במיוחד סוף חורף וסוף קיץ. אם אתם מעוניינים בפריט מסוים, כדאי לבחון את מחירו גם במכירת סוף העונה.

רהיטים יקרים במכירות של סוף עונה

מיד כאשר מכירת סוף העונה בפתח עולה מספר המבקרים בחנות. האפשרות לרכוש רהיטי יוקרה איכותיים במחיר אטרקטיבי קורצת לכולם. כאשר מדובר ברהיטים עשויים חומרי גלם מובחרים ועיצוב קלאסי ועמיד, תהיה זו רכישה נבונה לכל הדעות. עקבו אחר הפרסומים בעיתונים בכדי לא לפספס את המכירה. בדיוק כמוכם, ישנם גם רבים אחרים אשר מעוניינים באותם פריטים בדיוק.

איך לזהות ריהוט איכותי וטוב?

תחת הקטגוריה רהיטים יוקרתיים, תמצאו גם פריטים בעלי עיצוב מיוחד ולא שימושי במיוחד. הרהיטים הללו משמשים לנוי. ישנם לא מעט מקרים בהם חומרי הגלם המרכיבים אותם כלל אינם איכותיים. שימו לב, ריהוט איכותי הוא בראש ובראשונה כזה אשר עשוי מחומרי גלם איכותיים וחזקים.

מיד לאחר בחינת חומר הגלם, יהיה עליכם לבדוק את התאמת הפריט לצרכים האישיים שלכם ולעיצוב הבית שלכם. אם מדובר בטרנד אופנתי חולף אשר לא תרצו לשלב בעיצוב הבית במשך עשרות שנים, כדאי לחשוב פעמיים. ייתכן כי המחיר אינו מצדיק שימוש קצר טווח ברהיט. צרכנות נבונה מתבססת על חשיבה לטווח הארוך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אליתה


 


מאמרים נוספים מאת אליתה
 
איפה קונים רהיטי יוקרה
25/06/14 | ריהוט
מותגי ריהוט יוקרתיים את מותגי ריהוט היוקרה של ישראל כולם פה כבר מכירים. אלו אשר מעדיפים לרכוש רהיטי יוקרה אחת לעשר שנים,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI