דף הבית תיירות ונופש אטרקציות השכרת מתנפחים בימי הולדת או באירועים משפחתיים .
השכרת מתנפחים בימי הולדת או באירועים משפחתיים .
אוהד רביד 24/10/14 |  צפיות: 12075

השכרת מתנפחים הינה אחת מהאטרקציות  לימי הולדת ואירועים הפופולריות ביותר בשנים האחרונות. השכרת מתנפחים מוסיפה צבע ושמחה לכל אירוע או יום הולדת וכל זאת ללא הוצאה כספית עצומה. ניתן למצוא כיום השכרת מתנפחים במחירים סבירים בהחלט הנוחים לכל כיס.

מתנפחים הם אטרקציה שילדים תמיד אוהבים. המתנפחים הם שילוב מעולה של הנאה ויחד עם זאת פעילות ספורטיבית המאפשרת לילדים "להוציא אנרגיה". השכרת מתנפחים מתאימה למגוון רב של אירועים החל מימי הולדת לילדים ועד לאירועים משולבים בהם ישנם גם ילדים וגם מבוגרים.

השכרת מתנפחים – סוגי מתנפחים

בשוק כיום ישנם סוגים רבים של מתנפחים , כל המתנפחים שאנו מציעים להשכרה באתר מתאימים לתפעול עצמי ! כך תוכלו לחסוך המון כסף שכן אין לכם צורך לשלם על מפעיל , הובלה וכד'. הפעלת המתנפחים פשוטה ואורכת מספר דקות בודדות. המתנפחים מופעלים על ידי מפוח חשמלי המסופק יחד עם המתנפחים וכל מה שצריך לעשות הוא לחבר את המפוח אל המתנפח ולחשמל ולהפעיל, בסיום השימוש מנתקים את המפוח מהחשמל ומקפלים את המתנפח זה הכל ! פשוט לא ? המתנפחים מגיעים בצורות וצבעים שונים. את השכרת המתנפחים יש לבחור לפי גיל הילדים המשתתפים באירוע ובנוסף חשוב להתאים השכרת מתנפחים לכמות הילדים המשתתפים באירוע.

השכרת מתנפחים לפעוטות וילדים עד גיל 8 – מתנפחים קטנים בדרך כלל המגיעים בגדלים החל מ2X2 ועד ל3.5X3.5. מתנפחים אלה מתאימים לילדים בגילאים שבין 3-8. היתרון הגדול של מתנפחים מסוג זה הוא קלות ההובלה והתפעול. השכרת מתנפחים לפעוטות לא מצריכה שום ידע קודם וניתן להוביל אותם בכל רכב פרטי. מתנפחים מסוג זה ניתנים להפעלה גם בחצר קטנה ומוסיפים צבע ושמחה לכל אירוע. תוכלו למצוא אצלנו השכרת מתנפחים לפעוטות החל מ-199 ₪ בלבד ומומלץ להוסיף מספר פריטי ג'ימבורי לחוויה.

השכרת מתנפחים גדולים – מתנפחים המתאימים לילדים בגילאי 8-11 . מדובר במתנפחים המגיעים לרוב בגדלים של 4X5 ועשויים מחומרים מאסיביים יותר (שמשונית). ניתן לשכור מתנפחים אלה גם לילדים קטנים יותר אך יש לקחת בחשבון את גודל החצר או שטח האירוע על מנת שלא להגיע למצב ששכרתם מתנפח שלא תוכלו להפעיל אותו. השכרת מתנפחים אלה מצריכה לרוב רכב גדול יותר היות והם גדולים יותר בעת הקיפול

השכרת מתנפחים רטובים - אחת מהאטרקציות המומלצות ביותר ! זאת כמובן והאירוע שלכם מתקיים בקיץ ... השכרת מתנפחים רטובים מתאימה לכל הגילאים ואפילו למבוגרים ! בסוגי המתנפחים הרטובים ניתן למצוא מגלשות קצף , מגלשות מים , ווייפ אאווט ומגלשות מתנפחות לבריכה. מתנפחים מסוג זה מצריכים בדרך כלל חצר בגודל של כ-12 מרובע.

השכרת מתנפחים עם מפעיל - בעבר השכרת מתנפחים הייתה אפשרית רק בעזרת מפעיל מתנפחים מקצועי. כיום ניתן לשכור מתנפחים לתפעול עצמי ללא צורך בהוצאות על מפעיל. אם בכל זאת הנכם מעוניינים בהשכרת מתנפחים עם מפעיל ניתן להזמין שירות זה דרכנו הכולל הובלה , התקנה והפעלת המתנפחים על ידי המפעילים שלנו.

השכרת מתנפחים ציוד נלווה - אתם בטח שואלים את עצמכם איזה ציוד נלווה צריך עוד מעבר להשכרת המתנפחים. בגדול השכרת מתנפח אחד לכמות קטנה של ילדים יספיק אך מומלץ לשכור אביזרים נוספים כגון : מחצלות ישיבה , מזרונים אותם ניתן למקם בכניסה וביציאה מן המתנפחים להגברת בטיחות הילדים, אנו מציעים גם אביזרים לימי הולדת כגון : מצנח פעילות וכד'.

באתר שלנו תוכלו למצוא השכרת מתנפחים להפעלה עצמית המתאימים לכל סוגי האירועים ואנו מקפידים על כל תחזוקה שוטפת של המתנפחים ובדיקת המתנפחים מעת לעת. למידע נוסף חייגו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם !

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אוהד רביד


 


מאמרים נוספים מאת אוהד רביד
 
השכרת מתנפחים בימי הולדת או באירועים משפחתיים .
24/10/14 | אטרקציות
השכרת מתנפחים הינה אחת מהאטרקציות לימי הולדת ואירועים הפופולריות ביותר בשנים האחרונות. השכרת מתנפחים מוסיפה צבע ושמחה לכל אירוע או יום הולדת וכל זאת ללא הוצאה כספית עצומה. ניתן למצוא כיום השכרת מתנפחים במחירים סבירים בהחלט הנוחים לכל כיס. מתנפחים הם אטרקציה שילדים תמיד אוהבים. המתנפחים הם שילוב מעולה של הנאה ויחד עם זאת פעילות ספורטיבית המאפשרת לילדים "להוציא אנרגיה". השכרת מתנפחים מתאימה למגוון רב של אירועים החל מימי הולדת לילדים ועד לאירועים משולבים בהם ישנם גם ילדים וגם מבוגרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI