דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב איך תדע אם אתה צריך קלנועית
איך תדע אם אתה צריך קלנועית
מור שלו 02/02/15 |  צפיות: 12904

אין ספק שהטכנולוגיה היא כמו משב רוח מרענן, בכל פעם מפתיעה אותנו מחדש ומביאה אל חיינו, כמו בסערה, חידושים שונים ונהדרים. בשנים האחרונות אנו יכולים לראות יותר ויותר כלי רכב ממונעים העונים לשם "קולנועיות", השאלה שנשאלת על ידי רבים היא: "האם אני צריך קולנועית? איך אדע אם כן?". אנו פה בכדי לענות על כך. שנצא לדרך?

קלנועית – מתי מומלץ שתקנה לך אחת?

אז כיצד תדע האם להוציא את פנקס הצ'קים ולרכוש לעצמך קולנועית או לא? ובכן, כמובן שאתה יכול לרכוש לעצמך רכב אך מבחינה כלכלית הרבה יותר משתלם וכדאי לרכוש קולנועית. אין צורך לעשות על הכלי הממונע ביטוח, אין צורך לעסוק בפן של דלק ובכך, למעשה, ההוצאות מצטמצמות באופן משמעותי.

סיבה נוספת בגינה מומלץ מאוד שתשקול מעבר אל קולנועית היא כאשר אתה גר בעיר אך אינך צריך רכב כי הנסיעות שלך הן קצרות, הרי שלהחזיק רכב זוהי פשוט לא הוצאה משתלמת. אתה פשוט יכול לעבור לאופציה של קולנועיות ולתפוס "שתי ציפורים במכה אחת" – צמצום ההוצאות שלך והמשך ניהול חייך באופן רגיל כפי שהיו עד כה.

אם הגעת לגיל בו אינך יכול לנהוג, דע לך שזה בסדר גמור ואין כל צורך שתעצור את חייך רק בשל גילך. כיום קולנועיות פותרות בדיוק בעיות מהסוג הנ"ל ומאפשרות לבני הגיל השלישי ומעלה להמשיך את שגרת חייהם, לצאת לקניות, ללכת לבנק, לגשת לרופא ולהיפגש עם חברים ובעצם – להמשיך ליהנות מהחיים. מגיע לך לא?

אם אתה סובל מבעיה בריאותית כלשהי שמונעת ממך להוציא רישיון נהיגה ובשל כך "רכב רגיל" זו איננה אופציה עבורך. דע לך שאין כל צורך ש"תעצור את חייך". כיום אנשים רבים הסובלים מבעיות רפואיות כאלו ואחרות לוקחים את אופציית הקולנועיות וחובקים אותם חזק בשתי ידיים – ובצדק!

כאמור, אם אתה מתגורר ביישוב או קיבוץ ואין לך כוח להתניע את הרכב בכל פעם שאתה רוצה להגיע מנקודה א' אל נקודה ב' (שהרי בוא נודה בכך – לא מדובר על מרחקי הליכה גדולים מדי, אך חבל להתניע בכל פעם את הרכב) הכלי הממונע יאפשר לך ליהנות מחופשיות נהדרת ומשדרוג של איכות החיים שלך!

אתם שואלים הכין ניתן למצוא קלנועיות אמינות?

ובכן קלנועית גלגל יציב היא חברה שמתמחה בשיווק ארצי, תהנו ממחירים אטרקטיביים ומשירות אדיה ומהיר.

אך כאמור, תמיד מומלץ לשמור על כושר גם שאתם עדיין צעירים ולא נזקקים לקלנועיות.

אם מוטיבציה היא משהו שחסר לכם אז מאמן כושר אישי יכול להיות פתרון מצויין למורל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מור שלו


 


מאמרים נוספים מאת מור שלו
 
איך תדע אם אתה צריך קלנועית
02/02/15 | גיל הזהב
אין ספק שהטכנולוגיה היא כמו משב רוח מרענן, בכל פעם מפתיעה אותנו מחדש ומביאה אל חיינו, כמו בסערה, חידושים שונים ונהדרים. בשנים האחרונות אנו יכולים לראות יותר ויותר כלי רכב ממונעים העונים לשם "קלנועיות", השאלה שנשאלת על ידי רבים היא: "האם אני צריך קלנועית? איך אדע אם כן?". אנו פה בכדי לענות על כך. שנצא לדרך?

תקבע תקציב, תבחר טבעת אירוסין מתאימה
גברים רבים הולכים לאיבוד בכל הנוגע אל בחירת טבעת אירוסין עבור בת הזוג שלהן ולמען האמת? הדבר מובן לחלוטין. יש הרבה סוגי תכשיטים, המון חנויות תכשיטים, אינספור קטלוגים, הרבה עיצובים מרהיבים של טבעות אירוסין ולכל אישה הרי יש טעם שונה לגמרי, אז כיצד מצליחים לבחור את הטבעת הנכונה? ובכן, התשובה דווקא טמונה בך. מבולבל? בוא נסביר.

האם דאגת לתינוק שלך למזרון איכותי?
19/01/15 | ריהוט
רבים אינם עוסקים בשאלה הזו בשל העובדה שכאשר מחכים להולדתו של הילד יש כל כך הרבה נושאים לסרוק ולטפל בהם ולכן לעיתים דווקא הנושא הנ"ל, שהוא נושא כה חשוב וקריטי, נדחק אל השוליים...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI