דף הבית בית משפחה וזוגיות דייטינג איך להתחיל עם בחורה הרבה לפני שמתחילים איתה?
איך להתחיל עם בחורה הרבה לפני שמתחילים איתה?
יחי כהן 15/03/15 |  צפיות: 12326

על השאלה איך להתחיל עם בחורה ניתן לענות בדרכים רבות, ישנם לא מעט שיטות ודרכים בהם נסללת הדרך לכיבוש. לא אחת קורה שניגשים למישהי ורוצים להתחיל איתה אבל התגובה השלילית שלה כאילו והייתה כבר מוכנה מראש. אנו אומרים לעצמינו שאולי היא כעוסה בגלל סיבה כזו או אחרת אך בפועל איך להתחיל עם בחורה או נכון יותר לומר איך בכלל לגשת אל בחורה שמראש אינה מוכנה. אולי השאלה האמיתית היא למה היא לא מוכנה, מה גרם לה להתנגד בצורה נחרצת עוד לפני שפתחנו את הפה?. מסתבר שיש שפה נוספת מעבר לזו שנשמעת, שאחראית בצורה משמעותית על המענה לשאלה איך להתחיל עם בחורה, שפה זו היא שפת הגוף שלנו.

איך להתחיל עם בחורה ללא מילים

בשיטה שפיתחתי לשפת גוף הצלחתי למקד ולצמצם את כל היסודות שיתנו מענה על השאלה איך להתחיל עם בחורה. היסודות האלו מצטמצמים לראשי התיבות "עלה  פרח", ההקבלה היא ברורה למדי, פרח צריח להיות יפה, ריחני, בעל עלים ירוקים וכמובן ללא קוצים, רק אם מתקיימים כל התנאים אנו נקטוף את הפרח אלינו, אם יחסר פרט אחד הרי שלא נקטוף את הפרח, אולי רק נריח אותו אך בהחלט לא ניקח אותו אלינו. שפת הגוף מהווה חלק חשוב מאוד במענה על איך להתחיל עם בחורה. באופן רגיל אין אנו יכולים לשלוט בשפת הגוף מכיוון שהיא משקפת את הטבע שלנו, סגנן ההליכה, לחיצת היד, תנועות שונות ועוד, אולם עם תרגול נכון נוכל ליצור העברת מסר אמיתי, נכון וברור למין השני המענה על איך להתחיל עם בחורה יהיה ברור ומובן.

שפת גוף המענה לשאלה איך להתחיל עם בחורה

עלה פרח כאמור הם אותיות המציינות את יסודות שפת הגוף שתביא מענה לשאלה איך להתחיל עם בחורה. להלן הפרשנויות שאני נתתי לשפת גוף מוצלחת.

ע - עמידה, הדרך בה אנו עומדים מול הבחורה שאנחנו רוצים להתחיל איתה מראה את רמת הביטחון שלנו.

ל - לחיצת יד, מגע ראשוני שייתן לכם את התובנה לגבי ההתעניינות של הצד השני וגם לגביכם מנגד.

ה - הנהון, כאשר מדברים אליכם השתדלו להנהן קלות בראש, בדרך זו תראו התעניינות בצד השני.

פ - פתיחות, ממש כמו בדיבור גם בתנועה, דברו כאשר הידיים שלכם רחוקות מהגוף, עמדו בפיסוק קל ולא צמודי רגליים.

ר - רכנו קדימה מעט במקום להתקרב עם כל הגוף, בדרך זו אתם מצד אחד שומרים על נקיון הטריטוריה של הצד השני וגם הדבר מתפרש כהתעניינות אמיתית בנאמר.

ח - חיכו, חיו תמיד, ללא קשר לסיטואציה. מבדקים רבים מראים כי החיוך מביא שמחה איתו כך שגם אם לא כלך כך בא לכם לחייך תתאמצו וחייכו, השאר יבוא לבד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יחי כהן


 


מאמרים נוספים מאת יחי כהן
 
יותר יפה, יותר מושך, יותר מתקני תצוגה מפרספקס
20/11/16 | צרכנות
קידום מותגים בימינו הפכו למשימה די מורכבת, אנו נדרשים כל פעם מחדש להמציא את הגלגל, מבין כל הפעולות שמבצעים על מנת לקדם ולדחוף מוצר כזה או אחר יש את אולמות התצוגה בה אנו מציגים את המוצרים שלנו או שיש תערוכות ואירועי קידום מכירות

יום הולדת שמח ואפילו יותר מזה
מי לא אוהב לחגוג יום הולדת? אין ילד שלא רוצה את שכולם יכבדו אותו בברכת מזל טוב, יביאו לו מתנות ובכלל ישמחו יחד איתו ביום הולדתו.

פתרונות הצללה לאירוח מושלם בחורף בדיוק כמו בקיץ
20/11/16 | שיפוצים
אנשי שררה, רמי דרג, אריסטוקרטים ובעלי ממון ויכולת אלו הם שנהנו מפתרונות הצללה מימי קדם ועד לפני שנים לא רבות. כיום המצב השתנה לגמרי, פתרונות הצללה בהישג יד של כולם ללא יוצא מן הכלל.

פרגולות מאלומיניום, להוציא את היופי הפנימי
20/11/16 | שיפוצים
פרגולות אלומיניום לא אחת יוצרות לנו הקשר מוטעה של קרירות, מונוטוניות וחוסר עניין אולם בפועל הדברים הפוכים לגמרי. אם בעבר הלא רחוק העדיפו כולם פרגולות עץ או ברזל הרי שעם הזמן הם הבינו כי יש אלמנט משמעותי בבניית פרגולות מחומרים אלו והוא התחזוקה שנדרשת.

למה להתאמץ עם עץ?
עץ הינו חומר גלם מדהים, יפה ומרשים. אין חומר גלם בטבע שמשתווה לעץ מבחינת האסטטיות, המרקם והגוונים, יחד עם זאת על מנת שהעץ יראה במיטבו וישמר לאורך שנים צריך לטפל ולשמר אותו.

למה קופות רושמות לאט לאט נעלמות מן העולם
16/11/15 | ניהול
ראשית דרכם של הקופות הרושמות החלה למעשה על מנת למנוע מעובדי החנות לגנוב כספים, למעשה אותם קופות כלל לא היו רושמות אלא מצלצלות בלבד

שיפוצים ובדק בית
25/08/15 | נדל"ן
רגע לפני שאתם מתחילים בשיפוץ כדאי שתבצעו בדק בית מסיבות רבות אולם הבולטת שבהן היא החיסכון העתידי שלכם בהוצאות. בדק בית מלמד אותנו שלא אחת קורה שנכנסים לעבודות שיפוץ בבית ומגלים בעיות כמו בעיות צנרת, חשמל, ניקוז ורטיבויות

נברשות, האלמנט לעיצוב הבית
עיצוב הבית כידוע הפך בשנים האחרונות יותר ויותר נדרש, למעשה כיום לא בונים בית או משפצים אותו ללא עירוב של מעצב

מנורות בכלל ומנורות בפרט
מנורות הן למעשה גופי תאורה שאליהן מחברים נורות. כיום המנורות משמשות הרבה יותר כאלמנט לעיצוב החלל מאשר כמתקן לנורה עצמה

גופי תאורה מעוצבים, היום יותר מפעם
גופי תאורה מטרתם להכיל נורות מסוגים שונים. לרוב עד לא מזמן הנורות ששלטו בגופי תאורה היו נורות ליבון אולם מאז חל איסור לייבוא של נורות ליבון בהספקים של יותר מ 60W התחזק השימוש בנורות חסכוניות מסוגים שונים כאשר ה CFL הם הסוג הבולט ביותר כיום
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI