דף הבית הודעות לעיתונות לימודים נלסון משתפת פעולה עם חנויות ספרים בקמפוסים כדי להפחית עלויות לסטודנטים
נלסון משתפת פעולה עם חנויות ספרים בקמפוסים כדי להפחית עלויות לסטודנטים
חיים נוי 31/01/18 |  צפיות: 10845
נלסון משתפת פעולה עם חנויות ספרים בקמפוסים כדי להפחית עלויות לסטודנטים

טורונטו, 30 בינואר 2018, (BUSINESS WIRE) :

נלסון, ההוצאה לאור המובילה בקנדה של ספרי לימוד, הודיעה היום על הקמת חטיבת השירותים הקמעונאיים שלה ושתי תוכניות חדשות שישנו עוד את החינוך בקנדה. VMI (מלאי מנוהל על ידי ספקים) ויוזמה חדשה להשכרת ספרי לימוד, שנוצרו בשיתוף פעולה הדוק עם חנויות ספרים בקמפוסים, יגדילו את המבחר וישפרו את הנשיגות לסטודנטים תוך הורדת עלויות והשגת רמות יעילות גדולות יותר.

היוזמה הוכרזה היום ב-BiiG, הכנס והתערוכה המקצועית היחידים בקנדה של חנויות ספרים בקמפוסים.

ההשקה היום היא שיאה של שנה של שינוי דרמטי אצל נלסון שבה ההוצאה לאור שקיימת 104 שנים עיצבה מחדש את עצמה ואת מערכת החינוך הקנדית באמצעות סדרה של רכישות אסטרטגיות, שותפויות ומוצרים חדשים.

"נלסון ממוקדת מאוד ביצירת שינוי וחדשנות בעסקי החינוך בקנדה ומעבר לה", אמר סטיב בראון, נשיא ומנכ"ל נלסון. "תוך כמה שנים הסטודנטים של היום יניעו את השגשוג הכלכלי של קנדה. המשימה שלנו היא להגדיל את המבחר והנשיגות לסטודנטים האלה, כדי שנתרום את חלקנו לעזור להם להגיע למלוא הפוטנציאל שלהם".

VMI היא נקודת השיא של יותר משנה של התייעצויות עם קמעונאים בקמפוסים מחוף לחוף. הדיונים האלה הציפו את הבעיות הלוגיסטיות הייחודיות שניצבות בפני חנויות ספרים ויכולות להפריע למאמצים לתת לסטודנטים את החומרים שהם צריכים, כשהם צריכים אותם. VMI הוא פתרון מתוחכם לניהול שרשרת האספקה שמותאם במיוחד לענף החומרים החינוכיים כדי לתת מענה לקשיים האלה.

"תוכנית VMI של נלסון מביאה גישה רעננה להזמנה ולניהול של תהליך רכישת חומרי הלימוד שלנו על ידי שימוש בפרקטיקות מיטביות מענפים אחרים ויישומן בתחום חומרי הלימוד", אמרה דבי הרווי, מנהלת כללית, השירותים הקהילתיים של האוניברסיטה, האוניברסיטה של קולמביה הבריטית. "המשמעות של VMI היא שיהיה לנו המספר המתאים של ספרים בחנות שלנו בכל זמן. זאת דוגמה נפלאה של הוצאה לאור וחנות שעובדים ביחד כדי לבצע דברים".

תוכנית השכרת ספרי הלימוד של נלסון היא היוזמה הגדולה השנייה של החברה בתחום של נשיגות לסטודנטים. במרץ 2017 נלסון נקטה בצעד חסר תקדים והודיעה שלא תעלה את המחיר של הכותרים של נלסון, לנצח.

תוכנית ההשכרה, כמו VMI, נוצרה בשותפות עם חנויות ספרים בקמפוסים והיא הראשונה מסוגה בקנדה. היא תוריד עוד את העלות של חומרי לימוד בכך שתאפשר לסטודנטים לשכור ספר לימוד במחיר יותר נשיג בהשוואה לרכישת ספר חדש. התוכנית קלה ליישום בחנויות ספרים ותכלול תוכן של כל ההוצאות, לא רק כותרים של נלסון. היא מאפשרת לסטודנטים יותר מבחר ומרחיבה את ההיצע בחנויות בלי להצריך עוד משאבי עובדים.

חטיבת המכירות הקמעונאיות החדשה של נלסון, שמעוגנת בתוכניות ההשכרה ו-VMI, היא עדות נוספת למחויבות שלנו לחולל שינוי ומודרניזציה בענף החינוך בקנדה", אמר בראון. "אבל בסופו של דבר, ההתמקדות האמיתית היא בסטודנט. כל מה שאנחנו עושים הוא כדי לשפר את הנשיגות לסטודנטים, לשפר את חוויית הלימוד שלהם ולתרום את חלקנו לעזור להם להפוך למנהיגים של המחר".

אודות נלסון

נלסון היא ההוצאה לאור הגדולה והמובילה בקנדה של ספרי לימוד. נלסון מאמינה בהתפתחות של השכלה במשך כל החיים ומקדישה את פעילותה העסקית ליצירת פתרונות איכותיים וחדשניים שתומכים בצרכים של כל סטודנט, מורה ומדריך כדי להעצים את תהליך הלמידה. למידע נוסף על נלסון, בקרו באתר Nelson.com או בפייסבוק וטוויטר.

אנשי קשר

NELSON
Justine E. Rae
[email protected]
416-752-9100 ext 6305
או
Media Profile
John Thibodeau
[email protected]
416-342-1821

מקור: NELSON

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180130005186/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח על תוצאותיה הפיננסיות ברבעון השלישי של 2024, ביום רביעי, ה-13 בנובמבר
Riskified ריסקיפייד ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השלישי של 2024, לפני פתיחת שוק המסחר ב-13 בנובמבר 2024.

BlueSnap משיקה תוכנית חדשה לשותפי ערוץ, ומרחיבה את רשת אינטגרטורי המערכת בשמונה שותפים חדשים
BlueSnap, פלטפורמה גלובלית מובילה לתיאום תשלומים עבור עסקי B2B ו-B2C, גאה להכריז על השקת תוכנית חדשה לשותפי ערוץ.

באמצעות ערכת התכונות המקיפה ביותר ויותר מ-400 השקות מוצלחות, Xsolla מאשרת מחדש שהיא המובילה בשוק הפתרונות לחנויות האינטרנט
Xsolla, חברת סחר עולמית של משחקי וידאו, ממשיכה לבסס את הצלחתה בתעשיית חנויות האינטרנט, באמצעות מערך תכונות מקיף שפותח בעקבות השקה מוצלחת של למעלה מ-400 חנויות אינטרנט. חנות האינטרנט של Xsolla היא הרחבה אינטגרלית לחלוטין של משחקים לנייד שנועדה להניב רווחים שוליים גבוהים יותר ולשפר את ערך החיים של המשתמש (LTV Lifetime Value) על ידי קידום מכירות של ערכת כלים אמינה ומוכחת, ישירות לצרכן.

שיפורים בפלטפורמת האבטחה של BlueFlag הגדירו מחדש כיצד ארגונים מאבטחים סביבות פיתוח תוכנה
פלטפורמת האבטחה של Identity-first היא הפתרון היחיד שמתייחס באופן פעיל למספר וקטורי תקיפה לאורך כל מחזור החיים בפיתוח תוכנה

הרווח של Hindustan Zinc ברבעון השני* מזנק ב-38% בחישוב שנה-על-שנה, ל-285 מיליון דולר הודות לנפח שוק המתכת הגבוה ביותר והפחתת העלויות העקבית
Hindustan Zinc Limited (HZL) הממוקמת בהודו (NSE: HINDZINC), יצרנית האבץ המשולב השנייה בגודלה בעולם ויצרנית הכסף השלישית בגודלה בעולם, דיווחה ב-18 באוקטובר 2024, על תוצאותיה לרבעון השני ומחצית השנה שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2024.

DeWarp Processing IP DW200-FS של VeriSilicon השיג אישור ISO 26262 ASIL B
הסמכה זו תשפר עוד יותר את היתרונות של VeriSilicon בפתרונות ADAS של מצלמות ADAS לבטיחות תפקודית לרכב

Nyxoah תפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2024 ב-6 בנובמבר 2024
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי החברה תפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2024 ביום רביעי, 6 בנובמבר 2024, לאחר סגירת השוק. הנהלת החברה תקיים שיחת ועידה לדיון בתוצאות הכספיות באותו יום החל מהשעה 22:30 CET / 16:30 ET.

Gradiant מכריזה על ProtiumSource, פתרון המים המקיף ביותר בעולם עם הכנה לאלקטרוליזה, המותאם לדרישות של יצרני מימן ירוק
ProtiumSource אינו זקוק למי הזנה, אינו פולט מזהמים ופועל על אנרגיה מתחדשת עם רמת יעילות מובילה בענף להפקת מימן ירוק

Recursion מכריזה על המטופל הראשון שקיבל מינון במחקר קליני שלב 2 של REC-3964, מולקולה קטנה פוטנציאלית ראשונה מסוגה
Recursion מכריזה על המטופל הראשון שקיבל מינון במחקר קליני שלב 2 של REC-3964, מולקולה קטנה פוטנציאלית ראשונה מסוגה, פומית ולא אנטיביוטית לזיהום חוזר של Clostridioides difficile

Quantexa זכתה להכרה ב- RiskTech Quadrant® כמובילת קטגוריה בפתרונות KYC
Quantexa זכתה לדירוג הגבוה ביותר בדו"חRiskTech100® לשנת 2025, וזה מדגיש את החוזק והחדשנות שלה בשוק טכנולוגיות הסיכונים והציות המתרחב
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI