דף הבית הודעות לעיתונות בריאות חברת גלימדיקס ממנה את ותיק הענף המוערך והחדשן בתחום רפואת עיניים ד"ר (Ph.D.) תומס הוהמן למועצת המנהלים
חברת גלימדיקס ממנה את ותיק הענף המוערך והחדשן בתחום רפואת עיניים ד"ר (Ph.D.) תומס הוהמן למועצת המנהלים
חיים נוי 07/05/19 |  צפיות: 4449
חברת גלימדיקס ממנה את ותיק הענף המוערך והחדשן בתחום רפואת עיניים ד"ר (Ph.D.) תומס הוהמן למועצת המנהלים

קנזינגטון, מרילנד ושורשים, ישראל, 6 במאי 2019 (GLOBE NEWSWIRE):

Galimedix Therapeutics, שמפתחת פתרונות חדשים למחלות עיניים וניוון עצבים, מודיעה היום על המינוי של ד"ר (Ph.D.) תומס הוהמן, מנהל מוערך בענף שפיקח על הפיתוח של טיפולי עיניים רבים יותר מ-30 שנה, למועצת המנהלים שלה.

"אנחנו נלהבים ולכבוד הוא לנו שד"ר הוהמן בחר להצטרף למועצת המנהלים, ולהביא איתו עושר שאין לו מקבילים של ניסיון בענף שאנחנו מצפים שישתמש בו כדי להנחות אותנו ביצירת קשרים חדשים ומתמשכים עם קהילת רפואת העיניים שבסופו של דבר יועילו לחולים שסובלים מגלאוקומה, ניוון מקולרי בגלל גיל וגם מחלות ניוון עצבים אחרות", אמר ד"ר אנדרו פרלמן, יו"ר גלימדיקס.

ד"ר (Ph.D.) תומס הוהמן היה בעבר מנהל גילויי רשתית וסגן נשיא רפואת תרגום של הרשתית באלגרן, שם היה אחראי לגילוי ופיתוח טיפולים חדשים למחלות רשתית. לפני שפרש, פעילותו באלרגן התמקדה בזיהוי סמנים ביולוגיים ושיטות שמכמתות שינויים בתפקוד הרשתית שמנבאים התקדמות של מחלות. הפעילות הזאת הייתה בסיס למחקרים התערבותיים קליניים של טיפולים חדשים בניוון מקולרי בגלל גיל רטוב ואטרופיה ג"ג. לפני עבודתו באלרגן, ד"ר הוהמן מילא תפקידי ניהול באלקון ריסרץ' כסגן נשיא של מחקר ופיתוח רשתי, ובנוברטיס כמנהל סקציה בתחום מחלה של מחקר ופיתוח קליני אופתלמולוגי.

"החתירה לשמר את הראייה במחלות ניווניות של הרשתית היא הלהט שלי כבר עשרות שנים. אני מאוד שמח להצטרף לצוות של גלימדיקס במאמציו לפתח סוג חדש פורץ דרך של טיפולים שיעזרו לאנשים שראייתם בסכנה", הוסיף ד"ר הוהמן.

אודות GAL-101

GAL-101 היא תרכובת קניינית שמיועדת למנוע את ההיווצרות של כל הצורות של אוליגומרי בטא עמילואיד רעילים, על ידי קשירה עם אפיניות גבוהה למונומורי הבטא עמילואיד שלא מקופל נכון לפני שהם יכולים ליצור אוליגומרים מסיסים רעילים. אלה יכולים אז להתלכד במהירות לצורות אמורפיות, שאינן יריעות בטא, שאנחנו מכנים "צבירים". "הצבירים" האלה לא מזיקים. מעניין שאחרי שנוצרו, "הצבירים" הראו יכולת לאסוף מונומורי בטא עמילואיד שלא מקופל נכון נוספים אפילו בהיעדר מולקולות MRZ-99030 נוספות, באמצעות מנגנון התרבות עצמית. אפקט "הטריגר" החדשני הזה, שמוגן על ידי תיק הפטנטים של גלימדיקס, גורם לאפקט פעולה מתמשך שנמשך הרבה יותר זמן מהזמן שמתן יחיד של התרופה נשאר ברמות ריפוי ברשתית, ופוטנציאלית מאפשר לחולים משטר מתן במרווחים בין טיפולים מתמשכים ונוחים.

כך טיפות העיניים GAL-101 עשויות פוטנציאלית לספק מניעה מתמשכת של היווצרות אוליגומרי בטא עמילואיד רעילים, לנקות את המערכת מהגורמים הפתולוגיים האלה, שמחקרים בחיות הראו שזה מוביל לסילוק הדרגתי של משקעי בטא עמילואידים רעילים

אודות גלימדיקס

גלימדיקס, שבסיסה בארצות הברית וישראל, היא חברת תרופות עיניים שלב 2 עם תרופת מולקולות קטנות חדשנית רשומה כפטנט עם מנגנון פעולה חדשני שמטפלת בגלאוקומה ו-AMD תוך שימוש בפלטפורמת החדרה של טיפות עיניים, שעשויה להציע יתרונות בטיחות וציות משמעותיים על פני ההזרקות הישירות לעין שבשימוש נפוץ. לעיתים קרובות משתמשים בטיפות עיניים להחדרת סטרואידים ומולוקלות קטנות אחרות, כמו GAL-101, במחלות רשתית, ומחקרים עם טיפות העיניים של גלימדיקס בקופים הראו שיותר מפי 30 מרמות הריפוי החזויות מגיעות במהירות לרשתית של המודל הקרוב ביותר לבני אדם. נתוני יעילות משכנעים מטיפות העיניים GAL-101 במודלים רלבנטיים של בעלי חיים הראו הגנה עצבית של יותר מ-90%, והתרכובת נתמכת על ידי כמה מומחים מובילים בגלאוקומה ו-AMD יבש שגם תומכים בתכנון של המחקרים שלב 2 המוצעים של החברה.

לגלימדיקס יש רישיון בינ"ל בלעדי מאוניברסיטת תל אביב, בעקבות החזרת רישיון של חברת תרופות גרמנית (מרץ) בגלל שינוי הנהלה והתרחקות אסטרטגית ממדעי המוח. בינתיים, חברי מפתח בצוות של מרץ פארמה שפיתחו את התרכובת עובדים עכשיו עם או עבור החברה. הרישיון גם כולל גרסה מהדור הבא שאולי טובה יותר, שמיועדת להחדרה דרך הפה, עם פוטנציאל לטפל מחלות רשתית ומחלות אחרות של מערכת העצבים המרכזית.

איש קשר:
Jules Abraham
Core IR
[email protected]
917-885-7378

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים
WadzPay, חברת פינטק מובילה המתמחה בטכנולוגיה מבוססת בלוקצ'יין לפתרונות תשלום על נכסים וירטואליים, גאה להודיע על כוונתה להיכנס לעסקי המטבעות היציבים, ובכך מסמנת הרחבה משמעותית של היצע המוצרים שלה. עם מחויבות איתנה לחדשנות ומענה לדרישות השוק המתפתחות, החברה מיצבה את עצמה אסטרטגית כדי לנצל את ההזדמנויות הגדלות בתחום השירותים הפיננסיים בנכסים וירטואליים.

INVNT GROUP ו-MSM משפרות את היצע שירותי השותפות והשיווק בתעשיית הספורט המוטורי עם מינוי אסטרטגי של מנהל חדש
INVNT GROUP מקבלת בברכה את לוקה זנלו, בעל הוותק ב-Roc Nation, כסמנכ"ל אסטרטגיית התוכן

Arqit ו-SoftIron ישתפו פעולה כדי למכור יותר פריסות של דאטה סנטרים מאובטחים
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, ו-SoftIron, המובילות בתחום התשתית לענן פרטי אמיתי ברחבי העולם, מכריזות על שותפות שתאפשר ללקוחות לבצע הגירה חלקה למטלות קוונטים שמבוצעות בבטיחות בענן, עם תעדוף להתמקדות עדיפות בתחום האבטחה. מוצרי הקוונטים הבטוחים לשימוש של Arqit יהיו זמינים ב-SoftIron Partner Marketplace לצד פתרונות מובילים אחרים בתעשייה.

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי SSR Mining Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי SSR Mining Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 17 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SSRM

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר
יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech

סורים מבקשים פסיקת זכויות אדם של האו"ם נגד רוסיה בשל תקיפת בתי חולים ב-2019
הפדרציה הרוסית הואשמה בפני ועדת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה בביצוע התקפה מכוונת על בית חולים בסוריה – בפעולה משפטית המדגישה את השימוש החוזר ונשנה של מוסקבה בכוח צבאי נגד מתקני בריאות בסוריה, שם כוחותיה תומכים במשטרו של הנשיא בשאר אל-אסד.

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים של Global Cord Blood Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים של Global Cord Blood Corporation לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CO, CORBF

TUM שעטו לניצחון במרוץ הפתיחה של ליגת המרוצים של מכוניות מרוץ אוטונומיות של ASPIRE אבו דאבי על מסלול המרוצים Yas Marina Circuit
צוות TUM (האוניברסיטה הטכנית של מינכן) מגרמניה חטף את הניצחון במרוץ ליגת המרוצים של מכוניות המרוץ האוטונומיות של אבו דאבי (A2RL), על מסלול Yas Marina בשבת (27 באפריל). בזמן שהמכוניות הסתדרו על המסלול, עם אנטנות, חיישנים, יכולות AI ומערכות היגוי אלקטרוניות במקום נהגים אנושיים, התחרו שמונה צוותים זה עם זה במשך יומיים של מרוצים ואתגרים.

Monday.com מכריזה על מינוי מנהל כללי ראשון לאזור EMEA
monday.com Ltd.‏ (נאסד"ק: MNDY) (“monday.com”), פלטפורמה מרובת מוצרים המריצה את כל היבטי הליבה של העבודה, הכריזה היום על מינוי פייר ברלין כמנהל כללי לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

תאריך מועד לתביעה נגד IRBT: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי iRobot Corporation עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ
תאריך מועד לתביעה נגד IRBT: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי iRobot Corporation עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 7 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך - IRBT
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI