דף הבית בידור ופנאי תיאטרון ביקורת: מפץ – קברט מהארון – מופע מוזיקלי מרגש ומרתק – תיאטרון הספרייה
ביקורת: מפץ – קברט מהארון – מופע מוזיקלי מרגש ומרתק – תיאטרון הספרייה
חיים נוי 06/01/20 |  צפיות: 3308

ביקורת: מפץ – קברט מהארון – מופע מוזיקלי מרגש ומרתק – תיאטרון הספרייה

מאת חיים נוי

"מפץ – קברט מהארון" הוא מופע קברט מוזיקלי מודרני, מרגש ומרתק, המבוסס על חייו האישיים של השחקן והיוצר אחיקם ציפקיס.

אחיקם גדל במשפחה דתית ובשלב מסוים חזר בשאלה וגם יצא מהארון. למד 3 שנים בבית הספר לאמנויות הבמה בית צבי וכתב ספר שירים בשם מפץ, המגולל את סיפור חייו והמסע שלו בנפתולי החיים.

הקברט מבוסס על השירים שכתב והוא התארח בהופעת בכורה בתיאטרון הספרייה ברמת גן, מיסודו של בית צבי.

למעשה, זהו מסע אישי החולף בצמתים המרכזיים בחיים שמחוץ לארון. הקברט שוזר פרקי שירה, קריאה, תנועה ומשחק בביצוע שחקנים וזמרים ובכיכובו המרכזי של אחיקם ציפקיס.

אחיקם הוא שחקן מוכשר ומקצועי. הוא מסוגל לרגש ולהצחיק, להביע עוצמות ותהפוכות נפש ולספר את סיפור חייו ולגרום לדוק של לחלוחית בעיני הצופים וגם בעיניו שלו.

גל שטרית מבצעת בכישרון נפלא את השירים שהלחינו בצוותא היא ואחיקם.יש לה יכולת ווקלית מצוינת. חורף קמחי ודניאלה חכים מבצעים ברגש רב וביכולת דרמטית משובחת קטעים מתוך ספר השירים.יחד עימם מספרים ומשחקים ונעים ביכולת תנועה מצוינת רז סלמון,אלון לילייב וצח כהן.

אחיקם כתב וביים את הקברט הבועט והנשכני. דנה כהן הייתה הדרמטורגית. מירי זהבי השמיעה קולות בליווי. רז סלמון עיצב את הכוריאוגרפיה.

אלכס נוחם עיצב תאורה ראויה. את המופע ליווה בפסנתר עשור אלקיים.

אין ספק שמדובר בקברט מסוג אחר, מרגש ונועץ שיפודים במקומות המכאיבים. אין גם ספק כי מדובר בהפקה ראויה ומעניינת המציבה בפני הצופים תמונות להתמודדות עם טפח מחיים אישיים שלפעמים כואבים, אבל המנפקים חוויה דרמטית ותיאטרלית משובחת.

הכותב הוא חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

צלם – יוסי צבקר


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Nyxoah : אסיפות החברה יתקיימו ביום 12 ביוני 2024
דירקטוריון החברה מתכבד להזמין את מחזיקי ניירות הערך להשתתף באסיפת בעלי המניות השנתית של החברה, שתתקיים ביום רביעי, 12 ביוני 2024 בשעה 14:00 CET במושב החברה, או במקום אחר כפי שיצוין לפני מועד זה. אסיפת בעלי המניות השנתית תלווה מיד באסיפת בעלי מניות שלא מן המניין.

בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל: מהפך מוביל במגזר הבריאות בערב הסעודית
אוניברסיטת הרווארד -- שמונה שנים לתוך חזון 2030, ערב הסעודית עשתה צעדים משמעותיים עם חידושים דיגיטליים וגישה משופרת לטיפול איכותי. השקעות אסטרטגיות בתשתיות, טכנולוגיה וכישרונות הובילו להתקדמות שחוללה מהפכה במתן טיפול למטופלים והעלתה את הסטנדרטים של שירותי הבריאות המקומיים.

Arqit מזהירה מנהלי אבטחת מידע מדוע עליהם לפעול כעת כדי לאבטח את הנתונים שלהם מוכנים לעולם הפוסט-קוונטי
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, קוראת היום למנהלי אבטחת מידע ולצוותי אבטחה לטפל בדחיפות באסטרטגיות הטכנולוגיה הפוסט-קוונטית שלהם, כאשר המחשוב הקוונטי מתקדם במהירות

RunPod מגייסת 20 מיליון דולר בסבב גיוס Seed שהובל במשותף על ידי Intel Capital ו- Dell Technologies Capital
RunPod, ספקית הענן הראשונה עבור יישומי AI, מושכת מפתחים מתעשיות שונות ומאיצה את צמיחת הפלטפורמה

Apparel Group ו-Sandbox VR חברו יחד כדי להביא חדשנות של מציאות מדומה למזרח התיכון
שיתוף הפעולה יביא לפתיחת 25 מוקדים במזרח התיכון עד 2028

היטאצ'י אנרג'י תומכת בתפעול ארוך טווח של פרויקט אנרגיית הרוח הגדול ביותר בארה"ב המחובר ל-HVDC.
הסכם רב-שנתי מספק פתרונות שירות לפרויקט ההולכה SunZia, המחבר את חוות הרוח של ניו מקסיקו לרשת החשמל של אריזונה, ומגדיל את האנרגיה המתחדשת למדינות המערב

ATMECS Global מאיצה חדשנות בתחום ה-AI ומצטרפת לרשת השותפים של NVIDIA בתור יועצת פתרונות.
ATMECS Global, הידועה ביכולותיה בפתרונות טרנספורמציה דיגיטלית ופתרונות הנדסיים, מכריזה בגאווה על הצטרפותה לרשת השותפים של NVIDIA בתור יועצת פתרונות. ציון דרך זה מסמל רגע מכריע במסעה של ATMECS להגדיר מחדש את תחום ה-AI וה-ML, ומדגיש את מחויבותה לחדשנות ומצוינות באספקת פתרונות AI של הדור הבא.

הערים העשירות בעולם בשנת 2024
ארצות הברית מובילה בכל הנוגע למספר המיליונרים התושבים עם הון נזיל להשקעה של מיליון דולר או יותר, והיא בראש הרשימה עם 11 ערים מרחבי ארצות הברית ברשימת חמישים הערים בעולם כולל העיר ניו יורק, ששומרת בחוזקה על המקום הראשון בדו"ח הערים העשירות בעולם לשנת 2024, המתפרסם מדי שנה על ידי מומחי הגירת הון בינלאומיים Henley & Partners.

Anaqua חושפת את תוכנת הניהול IP PATTSY WAVE גרסה 8
מהדורה חדשה תעצים מומחי קניין רוחני עם יעילות תפעולית ופונקציונליות משופרות

Zenas BioPharma מודיעה על הגדלת סבב גיוס C בסך 200 מיליון דולר לקידום תוכניות פיתוח קליני ממוקדות אימונולוגיה בשלבים בינוניים ומאוחרים
מימון בהובלת SR One, NEA, Norwest Venture Partners ו-Delos Capital בהשתתפות משמעותית של Enavate Sciences, Longitude Capital ומשקיעים חדשים וקיימים אחרים ההכנסות לתמיכה בתוכניות פיתוח קליני מתמשכות בשלבים בינוניים עד מאוחרים עבור מוצר I&I המוביל של החברה, obexelimab
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI