דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מנצ'סטר יונייטד בוחרת את טזוס לשותף רשמי של בלוקצ'יין וערכת האימון
מנצ'סטר יונייטד בוחרת את טזוס לשותף רשמי של בלוקצ'יין וערכת האימון
חיים נוי 13/02/22 |  צפיות: 1054

מנצ'סטר יונייטד בוחרת את טזוס לשותף רשמי של בלוקצ'יין וערכת האימון

מנצ'סטר, אנגליה, 10 בפברואר 2022, (BUSINESS WIRE) :

מנצ'סטר יונייטד (NYSE: MANU; ) הכריזה היום על שותפות רב-שנתית משמעותית שתביא ל-Tezos, אחד הבלוקצ'יין המתקדמים והבני-קיימא בעולם, מופעים במגוון ערכות האימון לגברים ולנשים של המועדון.

ערכת האימונים ממותגת בטזוס תלבש על ידי הנבחרת הראשונה לראשונה לפני המשחק בסוף השבוע נגד סאות'המפטון, ותציג את אוהדי מנצ'סטר יונייטד לשותפות ואת טכנולוגיית Web3 באמצעות הבלוקצ'יין של טזוס.

טזוס נמצאת בחזית מהפכת הבלוקצ'יין העולמית המאפשרת אינטראקציות דיגיטליות מהירות, מאובטחות ויעילות ללא צורך במתווכים.

טזוס, בלוקצ'יין מקורי להוכחת הימור, נבנה עם עיצוב חסכוני באנרגיה המאפשר לה לפעול בצורה נקייה וידידותית יותר לסביבה מאשר בלוקצ'יין אחרים.

טזוס שונה גם מבלוקצ'יין אחרים בכך שהיא יכולה להתפתח בצורה חלקה, עם עדכונים שוטפים שתוכננו ואושרו על ידי קהילת המשתמשים והמפתחים העולמית שלה.

ויקטוריה טימפסון, מנכ"לית הבריתות והשותפויות של מנצ'סטר יונייטד, אמרה: "זוהי שותפות מרגשת מאוד עבור מנצ'סטר יונייטד מכיוון שהיא מיישרת אותנו עם אחד הבלוקצ'יין המתקדמים, והאמינים ביותר בתחום הטכנולוגיה שמבטיח לחולל מהפכה באמת באופן שבו כולם, כולל המועדון והאוהדים שלנו, יכולים לקיים אינטראקציה.

"אנו שמחים במיוחד לשתף פעולה עם אחד הבלוקצ'יין הידידותיים ביותר לסביבה, תוך שימוש בטכנולוגיה חסכונית באנרגיה, מגבילה את פליטות הפחמן ומורידה עלויות, בהתאם למאמצים הרחבים יותר של המועדון לקדם קיימות סביבתית.

"שותפויות הן בליבת כוחנו כמועדון, ותומכות בדחף להצלחה על המגרש, ואנו שמחים לקבל בברכה את טזוס כמובילת התעשייה האחרונה להצטרף למשפחת השותפים שלנו".

אדוארד אדלרד, ראש תחום אימוץ ופיתוח עסקי, טזוס אקוסיסטם אמר: "לאורך ההיסטוריה שלה, מנצ'סטר יונייטד התפתחה ללא הרף, בתמיכת הקהילה הגלובלית הענקית והמגוונת שלה של אוהדים ושותפים. טזוס תאפשר למנצ'סטר יונייטד להשתמש בבלוקצ'יין וב-Web3 כדי לשנות את מעורבות האוהדים, השחקנים, הצוות והשותף.

"ההחלטה של מועדון הכדורגל הגדול בעולם לבחור בטזוס כבלוקצ'יין המועדף עליו היא אימות נוסף לכך שעיצוב מתחשב בשילוב עם אבטחה חזקה, דמי גז נמוכים וחדשנות בהובלת הקהילה הם הגורמים החיוניים המניעים את גל האימוץ הבא במהפכה הדיגיטלית החדשה".

בנוסף למיתוג טזוס בערכת האימונים של המועדון, השותפות תכלול גם מספר חוויות אוהדים חדשות שנבנו על הבלוקצ'יין של טזוס והתחייבות לתמוך בקרן מנצ'סטר יונייטד עם תרומות מתמשכות בטז, המטבע המקומי של הבלוקצ'יין טזוס, כדי לאמן, לחנך ולעורר השראה בצעירים בתוך הקהילה המקומית.

למידע נוסף על השותפות ולהסברה נוספת על בלוקצ'יין לחצו כאן www.manutd.com/en/Partners/Global/Tezosאו www.tezos.com/manutd

אודות מנצ'סטר יונייטד

מנצ'סטר יונייטד היא אחת מקבוצות הספורט הפופולריות והמצליחות בעולם ולה קהל הצופים עם הספורט הפופולרי ביותר על פני כדור הארץ. באמצעות המורשת בת 144 השנים שלנו זכינו ב-66 גביעים, מה שמאפשר לנו לפתח את מותג הספורט המוביל בעולם וקהילה גלובלית של 1.1 מיליארד אוהדים ועוקבים. הקהילה הגדולה ומלאת התשוקה שלנו מספקת למנצ'סטר יונייטד פלטפורמה עולמית ליצירת הכנסות משמעותיות ממקורות מרובים, כולל חסות, שיווק, רישוי מוצרים, מדיה חדשה ומובייל, שידור ויום התאמה.

אודות TEZOS

טזוס הוא כסף חכם, המגדיר מחדש את המשמעות של להחזיק ולהחליף ערך בעולם מחובר דיגיטלית.טזוס, בלוקצ'יין בעל שדרוג עצמי וחסכוני באנרגיה עם רקורד מוכח, מאמצת בצורה חלקה את החידושים של המחר ללא הפרעות ברשת כיום. לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו www.tezos.com.

אודות קרן טזוס

קרן טזוס היא קרן שווייצרית ללא מטרות רווח התומכת בפיתוח ובהצלחה ארוכת טווח של פרוטוקול טזוס, בלוקצ'יין חסכוני באנרגיה עם היכולת להתפתח על ידי שדרוג עצמו. למידע נוסף, בקרו בכתובת www.tezos.foundation.

אודות קרן מנצ'סטר יונייטד

קרן מנצ'סטר יונייטד משתמשת בכדורגל כדי לעסוק ולעורר השראה בצעירים לבנות לעצמם חיים טובים יותר ולאחד את הקהילות בהן הם חיים. צוות מסור מספק שעורי אימון בכדורגל, תוכניות חינוכיות והתפתחות אישית, ומספק לצעירים הזדמנויות לשנות את חייהם לטובה. למידע נוסף: www.mufoundation.org

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220209006232/en/

אנשי קשר

Investor Relations:
Corinna Freedman
Head of Investor Relations
+44 738 491 0828
[email protected]

Media Relations:
Charlie Brooks
Director of Communications
+44 161 868 8148
[email protected]

מקור: Manchester United

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI