דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים H3 Dynamics השלימה את פיתוח מנוע נאסל המימני הראשון בעולם למטוסים
H3 Dynamics השלימה את פיתוח מנוע נאסל המימני הראשון בעולם למטוסים
חיים נוי 13/02/22 |  צפיות: 864

H3 Dynamics השלימה את פיתוח מנוע נאסל המימני הראשון בעולם למטוסים

הפתרון פותח פוטנציאל לנתיבים בינוניים עד ארוכים של 2,500 ק"מ עבור מטוסים עם 19 עד 100 נוסעים

פיזור מנועי הנאסל על הכנפיים משפר את הבטיחות ומשחררים מקום יקר בגוף המטוס

אוסטין, טקסס וטולוז, צרפת, 10 בפברואר 2022, (BUSINESS WIRE):

H3 Dynamics השלימה בהצלחה את הפיתוח של מנוע נאסל מימן-חשמלי משולב באופן מלא למטוסים הראשון מסוגו בעולם, פתרון ליבה המאפשר את העוצמה הנדרשת להנעת פיתוח של מטוסי מימן עתידיים.

הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה. ראו את הגרסה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20220210005506/en/

בשנים הקרובות, ארכיטקטורת הנעת מימן חשמלית מבוזרת תאפשר להטיס 19, 80 או אפילו יותר מ-100 נוסעים, מה שיאפשר לחברות תעופה לכסות קווים לטווח בינוני וארוך עד 2,500 ק"מ, מעבר למרחקי הטיסה לטווחים הקצרים שהם המטרה של התחום המפתח של מטוסים המונעים באמצעות סוללה.

במקום מערכת תאי דלק מימן מרכזית אחת, H3 Dynamics מפזרת מספר מערכות הנעה המשלבות סוללות, תאי דלק, אחסון מימן ומנועים חשמליים קטנים יותר לאורך הכנפיים. המשמעות היא שהגודל של כל מערכת תאי דלק, ערכת סוללות היברידית וגם אתגרי ניהול החום כולם הופכים קטנים יותר, מה שהופך את המערכות לבטוחות יותר וקלות יותר לניהול.

ב-2018, H3 Dynamics הגישה פטנטים בינלאומיים להנעה מבוזרת באמצעות מימן בקנה מידה מלא והכריזה על תוכניות לייצור Element One, מטוס בהנעת מימן עם חזון המיישם את הטכנולוגיה הזו. שנתיים לאחר מכן נולדה תנועה חדשה בשוק התעופה העולמי לגבי השימוש במימן: מנהיגי התעשייה הכריזו על תוכניות חדשות לייצור מטוסים בהנעת מימן וסטארטאפים הוקמו במרוץ חדש לשמיים.

"ההכרזה של היום מסמנת ציון דרך מרכזי עבור H3 Dynamics ותעשיית התעופה הרחבה יותר", אמר המייסד והמנכ"ל טאראש וואנקביץ'. "זו מערכת ההנעה האמיתית הראשונה בעולם שניתן לפזר על כנפי מטוסים חדשים ללא פליטה".

H3 Dynamics פועלת לצד המציאות של לוחות זמנים ושל אישורי בטיחות וכניסה לשוק עם פלטפורמות בלתי מאוישות בסיכון נמוך יותר, ומופחתות משקל, והיא מתקדמת צעד אחר צעד לקראת פלטפורמות מטען ופלטפורמות מאוישות כבדות יותר.

מערכות הנעת המימן החדשות של H3 Dynamics יתחילו במבחני טיסה בצרפת בשבועות הקרובים.

אודות H3 Dynamics: www.h3dynamics.com

H3 Dynamics נמצאת במשימה להפחתת פליטת הפחמן בתעופה עם פתרון ייחודי המתמקד בהנעה משולבת ומבוזרת באמצעות מימן-חשמל. החברה מיישמת מפת דרכים מצטברת עם 3 שלבים עיקריים, תחילה מגדילה את ההכנסות עם שירותי ניתוח אווירי אוטונומי, לאחר מכן עוברת לפתרונות אוטונומיים להובלת מטען אווירי מבוססת מימן, ומנועים להטסת נוסעים כשלב אחרון. לחברה יש כיום 80 עובדים והיא מספקת שירות ללקוחות ברחבי העולם באמצעות שלושה מטות ניהוליים אזוריים באוסטין, סינגפור ופריז.

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220210005506/en/

קשרי מדיה

Taras Wankewycz
[email protected]
+33 6 61 02 65 94

מקור: H3 Dynamics.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI