דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Eidosmedia משתפת פעולה עם Sophi.io למיכון הדפסה מונע בינה מלאכותית
Eidosmedia משתפת פעולה עם Sophi.io למיכון הדפסה מונע בינה מלאכותית
חיים נוי 29/09/22 |  צפיות: 297

Eidosmedia משתפת פעולה עם Sophi.io למיכון הדפסה מונע בינה מלאכותית

השותפות משלבת את טכנולוגיית הבינה המלאכותית של Sophi.io בפלטפורמת העריכה של Eidosmedia, ומביאה ללקוחות Eidosmedia מיכון חלק של סידור הדפסה המופעל באמצעות לימוד מכונה

טורונטו, 29 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Eidosmedia, מפתחת פתרונות פרסום דיגיטליים עבור קבוצות מדיה חדשותית מובילות ברחבי העולם, משתפת פעולה עם Sophi.io, פלטפורמת מיכון, מיטוב וחיזוי המופעלת על ידי בינה מלאכותית שפותחה על ידי The Globe and Mail כדי להביא מיכון חלק של סידור הדפסה ללקוחות Eidosmedia.

הפתרון מקצר את כל תהליך סידור ההדפסה משעות לדקות בלבד, ללא שימוש בתבניות. מפיצים יכולים לשפר באופן דרמטי את הפרודוקטיביות ולצמצם עלויות, הכול מתוך פלטפורמת ה-Méthode שבה הם משתמשים כעת.

"המורכבות של תבניות להדפסת דפים מנעה עד כה את המיכון הקל שמאיץ את הפרסום של פורמטים מקוונים", אמר מרקו סטולה, מנהל תוכנית המכירות והשותפים של Eidosmedia. "עבור הלקוחות שלנו, במיוחד קבוצות אזוריות גדולות וכותרים לאומיים, מהדורות מודפסות ממשיכות להיות מקור הכנסה עיקרי. יש עניין עז בדרכים לקצץ בזמני הפקה ובעלויות בערוץ ההוצאה לאור החשוב הזה".

"ההתאמה בין שגרות בניית המהדורה המודפסת שלנו לבין מנוע הבינה המלאכותית של Sophi התבררה כטובה מאוד", אמר מרקו. "הצלחנו במהירות להתחיל לאמן את מודל העימוד על פריסות קיימות, והגענו לתוצאות ראשונות תוך מספר ימים".

"הדחיפה הפרודוקטיבית המתקבלת היא יוצאת דופן", אמר מרקו, "במיוחד עבור פרסומים יומיים בהם פעולת עיצוב הדפים מתבצעת בדרך כלל נגד השעון." למעשה, מהדורה מודפסת טיפוסית של 32 עמודים ניתנת לעימוד תוך דקות לעומת מספר שעות בפעולה ידנית.

מיכון ההדפסה המופעל באמצעות Sophi שונה מפתרונות הפקת הדפסה אחרים בכך שין בכלל תבניות. הוא משתמש בבינה מלאכותית חכמה כדי להבטיח שהדפים המודפסים של המוציאים לאור ייראו וירגישו כאילו הם הופקו על ידי עורכים ומעצבי דפים מנוסים. כל עמוד מעוצב מאפס לפי אוצר המילים העיצובי של כל מותג בנפרד. הפלט הסופי הוא קובץ PDF או InDesign מוכן להדפסה שמוכן תוך דקות.

בין אלה שעומדים ליהנות מהטכנולוגיה החדשה הם מעצבי הדפים עצמם. מעצבי דפים היו תחת לחץ זה זמן מה להגדיל את הפרודוקטיביות שלהם כאשר מפרסמים מנסים לצמצם עלויות. עם פחות ידיים שזמינות לפריסת מספר גדל והולך של דפים, עבודתו של המעצב הפכה במקרים רבים למרוץ מלחיץ נגד השעון. מנוע המיכון יוריד מידיהם משימות שגרתיות כדי שיוכלו להקדיש יותר זמן לעמודים הראשיים, לתכונות ולפריסות מיוחדות שבהן היצירתיות שלהם יכולה באמת להוסיף ערך.

"אוטומציה של דפים היא החידוש הגדול ביותר בתעשיית ההוצאה לאור מאז שהמחשב האישי החליף את מכונות הכתיבה", אמר מרקו.

גייב גונדה, סגן נשיא ב-Sophi.io, הגיב: "Spohi שמחה להיכנס לשותפות עם Eidosmedia כדי לספק את טכנולוגיית מיכון ההדפסה שלנו דרך פלטפורמת Méthode. Eidosmedia היא ספקית CMS ממדרגה ראשונה עם ידע מעמיק בצרכים המתפתחים של לקוחותיה. שותפות זו תסייע לספק פתרון ייחודי ובעל ערך גבוה לכמה מהמוציאים לאור של העיתונים הטובים בעולם".

אודות Eidosmedia

Eidosmedia (www.eidosmedia.com) היא מובילה עולמית בניהול תוכן ופרסום דיגיטלי. פתרונות Eidosmedia משמשים ארגוני מדיה חדשותיים ברחבי העולם כדי ליצור ולספק תיקי עבודות של מוצרי חדשות, החל מפורמטים דיגיטליים מתקדמים וכלה בעיתונים ומגזינים מסורתיים.

אודות Sophi.io

Sophi.io (https://www.sophi.io) פותחה על ידי The Globe and Mail כדי לעזור למפרסמי תוכן לקבל החלטות אסטרטגיות וטקטיות חשובות. זאת חבילה של פתרונות אוטומציה, כלים המופעלים על ידי בינה מלאכותית שכוללת את Sophi Automation של אתרים ו-Sophi for Paywalls וגם את Sophi for First Party Data. Sophi גם מפעילה את Naviga Publisher עבור פריסה אוטומטית בלחיצה אחת של הדפסה והוצאה לאור של נייר אלקטרוני. Sophi מתוכננת לשפר את המדדים שהכי חשובים לעסק שלכם.

קשרי מדיה

Marco Cetola

Sales and Partner Program Director

Eidosmedia SpA

[email protected]

+390236732202

Jamie Rubenovitch

Head of Marketing

Sophi Inc.

[email protected]

416-585-3355

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI