דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מור ננוטכנולוגיה סיסטמס פותחת מרכז הדרכה ופיתוח תהליכים גלובלי בשארלוט, צפון קרוליינה
מור ננוטכנולוגיה סיסטמס פותחת מרכז הדרכה ופיתוח תהליכים גלובלי בשארלוט, צפון קרוליינה
חיים נוי 05/10/22 |  צפיות: 377

מור ננוטכנולוגיה סיסטמס פותחת מרכז הדרכה ופיתוח תהליכים גלובלי בשארלוט, צפון קרוליינה

סוונזי, ניו המפשייר, 4 באוקטובר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Moore Nanotechnology Systems - מור ננוטכנולוגיה סיסטמס ("Nanotech"), ספקית גלובלית מובילה של מערכות אולטרה מדויקות לעיבוד שבבים, מכריזה על הפתיחה החגיגית של מרכז ההדרכה ופיתוח התהליכים הגלובלי שלהם בשארלוט, צפון קרוליינה.

מארק בומגארדן, נשיא ומנכ"ל Nanotech שיתף, " Nanotech נרגשת מאוד להכריז על הפתיחה החגיגית של מרכז ההדרכה ופיתוח התהליכים הגלובלי שלנו בשארלוט, צפון קרוליינה. למרות שהמיקוד הראשוני של מתקן זה הוא לספק הכשרה ספציפית ללקוח ופיתוח תהליכים מובילים בתעשייה, הוא גם מספק יכולת ייצור מצטברת שלNanotechכדי לענות על הדרישות של שוק שצומח במהירות."

Nanotech רכשה והשלימה לאחרונה את השיפוץ של בניין בגודל 50,000 רגל2 הממוקם בפארק התאגידי נורת'פארק - שארלוט, צפון קרוליינה.

טכנולוגיית הליבה ובסיס העובדים של Nanotech נמצאים בסוונזי, ניו המפשייר, ובסיס זה הוא בסיסי למוצרים ולשירותים שבהם הם מספקים. אבל ככל שהארגון ממשיך לצמוח, Nanotech הייתה צריכה למצוא מערכת אקולוגית שתעזור לטפח ולהאיץ את הצמיחה הזו, ואזור שארלוט מאפשר ל- Nanotech גישה לאוניברסיטה ברמה עולמית, לשדה תעופה בינלאומי ולעיר עם התשתית לתמוך בטביעת רגל גלובלית.

רוברט קינטון, דיקן להנדסה ב- UNC Charlotte הוסיף, "אחד היתרונות בכך ש- Nanotechתרחיב את המתקנים שלה כאן בשארלוט הוא שהיא מחזקת את שיתופי הפעולה שלנו ואת מערכת היחסים שלנו, כדי לכלול את העסקת הסטודנטים שלנו". קינטון המשיך, "אבל זה גם מאפשר להם גישה למחקר החדשני שהסגל שלנו עושה ולשלב את הידע הזה במערכות שלהם".

Nanotech ממשיכה לראות צמיחה משמעותית ככל שהדרישות למערכות אופטיות הופכות מורכבות יותר ויותר ומתפתחות מיישומים אמיתיים לווירטואליים כאחד. גם פיתוח הידע והתהליכים הנדרשים לתמיכה בייצור מערכות אלה גדל באופן דרמטי.

סקוט גרהרט, סגן נשיא למכירות ושירות של Nanotech ציין כי "הדרכה ותמיכה ביישומים הם בסיסיים להיצע המוצרים והשירותים שלנו, ובשווקים של היום, לקוחותינו צפויים". גרהרט המשיך, "בגלל זה, העסק שלנו תלוי בגיוס הכישרונות המובילים הזמינים בעולם למערכות אולטרה מדויקות לעיבוד שבבים. הסטודנטים שיוצאים מתוכניות הייצור והמטרולוגיה המדויקות ב- UNC Charlotte מוכנים היטב לסוג התפקידים שאנחנו צריכים כדי להצליח ב- Nanotech".

פול ורמט, סגן נשיא להנדסה הצהיר, "ככל שהלקוחות שלנו ממשיכים לקדם את היכולות הפנימיות שלהם כדי לעמוד בדרישות המוצר התובעניות של התעשייה, Nanotech ממשיכה להישאר דור עד שניים לפני העקומה". ורמט המשיך, "מפת הדרכים שלנו למוצרים וטכנולוגיה ל-5 שנים בנויה עם תשומות לקוחות, אשר בשילוב עם ההשקעות הפנימיות שלנו, מספקת ל- Nanotechאת הכיוון האסטרטגי הנדרש להשגת יעדים אלה".

מתקן Nanotechחדש זה ממוקם בשדרות נורת'פארק 6510 בשארלוט - רבע שעה הן מאפטאון והן מנמל התעופה הבינלאומי שארלוט דאגלס. המתקן שופץ בשנת 2022, כדי לכלול בנייה של חדרים נקיים בדרגה 10k, ישיבה על רפידות בידוד מבטון בגודל 24 אינץ', ובקרת טמפרטורה ל +/- 0.1מעלות צלזיוס.

Moore Nanotechnology Systems – מור ננוטכנולוגיה סיסטמס (Nanotech) נוסדה בקין, ניו המפשייר בשנת 1997 כחברת בת עצמאית של חברת Moore Tool. בשנת 2010, החברה עברה למתקן מודרני שנבנה במיוחד בסוונזי, ניו המפשייר ובשנת 2020 פתחה מתקן בקונקורד, צפון קרוליינה. במשך למעלה מ-25 שנה, Nanotechהייתה מובילה עולמית בתכנון, פיתוח וייצור של כלי מכונה אולטרה-מדויקים מתקדמים ותהליכים נלווים (הפיכת יהלום בנקודה אחת, מיקרו-כרסום, מיקרו-טחינה ויציקת מכבש זכוכית) לייצור רכיבים אופטיים מתקדמים במגזרי האלקטרוניקה הצרכנית, החלל, הביטחון, התעופה והחלל, התאורה, הרפואה והרכב. ל- Moore Tool, שנוסדה בשנת 1924 וממוקמת בברידג'פורט, קונטיקט, יש היסטוריה ארוכה בשוקי כלי המכונות המדויקים והאולטרה-מדויקים. כיום, Moore Tool מספקת קו שלם של מטחנות CNC jigבעלות ביצועים גבוהים, יחד עם שירותי ייצור מדויקים חוזיים המאושרים הן ל- ISO 9001:2015והן ל-AS9100D. Moore Nanotechnology Systems ו- Moore Tool משולבים אנכית תחת קבוצת PMT.

למידע נוסף:

Moore Nanotechnology Systems: www.nanotechsys.com
Moore Tool, Inc: www.mooretool.com

לקבלת מידע נוסף, אנא צרו קשר עם: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI