דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים McKinsey & Companyמשתמשת במודיעין מבוסס בינה מלאכותית כדי לספק חוויות ממוקדות לקוחות עם CustomerOne
McKinsey & Companyמשתמשת במודיעין מבוסס בינה מלאכותית כדי לספק חוויות ממוקדות לקוחות עם CustomerOne
חיים נוי 12/10/22 |  צפיות: 448

McKinsey & Companyמשתמשת במודיעין מבוסס בינה מלאכותית כדי לספק חוויות ממוקדות לקוחות עם CustomerOne

CustomerOne מרחיב את הכוח של קבלת החלטות מבוססות בינה מלאכותית, תוך שימוש בגישה המוכחת והמקיפה שלו כדי לעזור לארגונים להגדיל את ההכנסות בשיעור של עד 20%

ניו יורק ולונדון, 11 באוקטובר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

כיום, קבוצות שיווק ומכירות צריכים להתחבר לצרכנים ולקונים שלהם בדרכים חדשות לגמרי. אבל נתונים מפורקים ובלי הקשר, ערמות טכנולוגיה מורכבות ונהלי עבודה מובדלים יכולים להרוס את המאמצים הללו.

זו הסיבה ש-McKinsey & Company מרחיבה את העוצמה של הגישה המוכחת והמקיפה שהיא מציעה עם CustomerOne. באמצעות הנעת התאמות בקנה מידה גדול, צמיחה במכירות ואפשור תמחור המבוסס על נתונים, ארגונים בכל תעשייה יכולים להשיג צמיחה של 10-20% בהכנסות.

CustomerOne, המבוסס על QuantumBlack, בינה מלאכותית מבית McKinsey, משתמש בגישת מודיעין היברידית המשלבת הבנה אנושית עם אינטליגנציה של מכונה ובינה מלאכותית כדי לחשוף תובנות על לקוחות, כדי לזהות הזדמנויות לצמיחה וכדי לספק במהירות השפעה שתמשך לאורך זמן. הוא גם מספק מודלים לתפעול זריז ובונה יכולות שיכולות להפוך תובנות קריטיות לפעולות מול הלקוח.

להציף הצג תובנות מובילות לפעולה עם השתנות בצמיחה מקצה לקצה

ההעדפות, הדרישות והדינמיקה של הלקוחות משתנים במהירות. ארגונים עם פונקציות מובדלות זו מזו וערמות טכנולוגיה מורכבות, מגלים שזה מאתגר להישאר במרחק של כמה צעדים מנעילת עסקה עם הלקוחות שלהם. הזינוק בכמות הנתונים, כמו גם הגידול וההתכנסות של ערוצי המכירה, הופכים את האתגר הזה לקשה אפילו יותר. כדי ללכוד את הרגעים הנכונים בכל ערוץ, לזהות אופקי צמיחה חדשים ולהשיג ערך לטווח ארוך, ארגונים אלה זקוקים לגישה מקצה לקצה המשלבת טכנולוגיה עם מומחיות עמוקה.

CustomerOne משלב בצורה חלקה אסטרטגיה, טכנולוגיה, יכולות צמיחה מבוססות בינה מלאכותית ומאיצי יישום. זה מניע צמיחה בשורה העליונה, יוצר ערך ללקוח גם בטווח הארוך, ומסייע לקבוצות שיווק ומכירה להשיג תשואה גבוהה יותר על ידי מיטוב של יעילות ואפקטיביות לרוחב כל משפך המכירות.

"ראינו הרבה שינויים סיסמיים באופן שבו הצרכנים והקונים משתנים", אמר קלסי רובינסון, שותף בכיר, McKinsey & Company. "יש להם כוח אדיר. היכולת של קבוצות שיווק ומכירות להצליח בעולם החדש הזה תלויה במה שהם עושים עם הכמויות המדהימות של נתונים שצרכנים מרשים לאסוף כדי להתקרב ללקוח, להתאים חוויות אישיות וליצור רגעים 'מתניעים'".

מערך היכולות המורחב של CustomerOne כולל:

* התאמה אישית וניהול ערך לקוח: מניע התאמה אישית בקנה מידה גדול על ידי שילוב נתוני לקוחות אחודים, אלגוריתמים מבוססי לימוד מכונה ואנליטיקה, כך שהמשווקים יכולים להפיק את התובנות הנכונות ולפעול לפיהן. חברות עם ביצועים טובים יותר משיגות 40% יותר מההכנסות שלהן מהתאמה אישית מאשר חברותיהן.

* גידול במכירות: יכולות מבוססות ידי בינה מלאכותית מאפשרות לצוותי מכירות לזכות בלקוחות חדשים, לשפר את שיעור שימור הלקוחות ולעודד נאמנות. חברות שעושות זאת היטב מניבות צמיחה של 10-20% בהכנסות.

* תמחור B2B: עוזר לארגונים לנתח את הדינמיקה המורכבת של השוק, כולל הנכונות של הלקוח לשלם, ללמוד את פילוח הלקוחות והמוצרים ואת ביצועי חוזים. CustomerOne משתמש בתפוקות כדי לנהל באופן דינמי את התמחור והביצועים, ולהשיג שיפורים מעל לשוק. חברות המשתמשות בתמחור מבוסס-נתונים משיגות החזר של 2-7% על המכירות על ידי הרחבת השוליים שלהן.

"שינוי מוצלח משתרע על פני הארגון המסחרי. החל מההחלטה האסטרטגית היכן וכיצד לצמוח, וכלה בתובנות המבססות כל אינטראקציה עם לקוח, רוב הארגונים מתקשים בכל הנוגע להכנסת הכישרונות, המומחיות, היכולות והטכנולוגיה הנכונים לגישה אחת מקיפה כדי להניע שינוי. ההרחבה של CustomerOne מאגדת את היכולות שלנו יחד כאחת כדי להניע טרנספורמציות מהירות יותר מקצה לקצה עבור לקוחותינו בתעשיות שונות", אמר סטיוארט שרדין, שותף ב- McKinsey & Company.

"גם בזמנים הטובים ביותר, הצמיחה אינה קלה. למעשה, 25% מהחברות לא צומחות בכלל", אמר ג'ף הארט, שותף, McKinsey & Company. "הליבה של מה שאנחנו עושים היא לעזור ללקוחותינו בתעשיות שונות לעמוד ברגע זה עם גישה מוכחת, מבוססת טכנולוגיה, שמקלה על צריכת תובנות והמלצות, ולפתוח במהירות הזדמנויות צמיחה חדשות. לדוגמה, חברת לוגיסטיקה שהשתמשה בגישה זו הצליחה להגדיל את שולי הרווח שלה ב-44%, בעוד שחברת כימיקלים השיגה תשואה של 2% על המכירות תוך שישה שבועות".

למידע נוסף על CustomerOne, לחצו כאן.

אודות McKinsey Growth, Marketing & Sales

המשימה של פרקטיקות הצמיחה, שיווק ומכירות של McKinsey הוא לעזור למנהלי לקוחות צרכנים ועסקים לעסקים ליצור צמיחה גורמת שינוי באמצעות המרות משמעותיות ורווח שמונע בידי שיווק. הפרקטיקה עוזרת ללקוחותינו לקבוע את הכיוון האסטרטגי שלהם, לפתח את יכולות השיווק והמכירות שלהם ולחבר את הארגון שלהם כדי לממש את מלוא הפוטנציאל של ההזדמנויות הרב-ערוציות של ימינו. הלקוחות נהנים מהניסיון של McKinsey בתחומי הליבה של השיווק, תמחור B2B ו-B2C, חוויית לקוח וניהול מכירות וערוצים.

למידע נוסף אנא צרו קשר עם:

US: Digennaro Communications
MaryLiz Ghanem – EL
[email protected]
917-518-8422

UK: 3THINKRS
Ruth Jones / Becca Ross
[email protected]
+44 208 0872843

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").

Recursion ממנה את ד"ר נג'את חאן למנהלת מחקר ופיתוח ראשית ומנהלת עסקים ראשית
ד"ר חאן, לשעבר מנהלת מדע נתונים ראשית ומנהלת אסטרטגיה ופורטפוליו גלובלית, מחקר ופיתוח רפואה חדשנית ב-Johnson & Johnson (J&J), תצטרף גם למועצת המנהלים של Recursion
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI