דף הבית בידור ופנאי תיאטרון הצעירה הישראלית שזינקה לתפקידים ראשיים במחזות הזמר בלונדון
הצעירה הישראלית שזינקה לתפקידים ראשיים במחזות הזמר בלונדון
חיים נוי 08/11/22 |  צפיות: 743

הצעירה הישראלית שזינקה לתפקידים ראשיים במחזות הזמר בלונדון

מאת חיים נוי

נועה סיניגאליה (24) השתזפה עם חברתה בחוף הים פרישמן בתל אביב , כאשר הגיעה אליה שיחת טלפון מהסוכן שלה בלונדון שבישר לה כי זכתה בתפקיד הראשי במחזמר מאמה מיה המסיבה , העולה במרכז הארנה 02 הענק בבירה האנגלית . "בכיתי מהתרגשות" מספרת נועה, שחקנית וזמרת צעירה ילידת פתח תקווה, שהצליחה לקטוף את התפקיד הראשי הנחשק בהתמודדות מול כוכבים אנגלים רבים ולא רק זאת: זמן קצר לפני כן היא זכתה לגלם את התפקיד הראשי במחזמר אחר שעלה בלונדון כנפיים שבורות שגם בו העפילה לפסגה וזכתה בתפקיד תוך התמודדות מול כוכבי זמר רבים.

נועה, בחורה יפה וכישרונית, היא בת לאב ממשפחה מרוקנית ועם זאת בעל שם יהודי איטלקי שמוצאו ממילאנו מלפני 800 שנה. אביה, אלי ,שעלה לארץ ממילאנו , שרת בצבא והכיר את אשתו , ממוצא תימני. לבני הזוג נולדו בן ושתי בנות והם התגוררו רוב הזמן בירושלים. לימים חזרה המשפחה למילאנו ושם קיבלה נועה חינוך בבית ספר יהודי וגם למדה תיאטרון במכללה מקומית.

"החלטתי לנסות מזלי בעיר מחזות הזמר הנודעת ונסעתי ללמוד למשך שנתיים משחק מוזיקלי בלונדון בבית הספר הגבוה והנודע ICMT ". נועה התמחתה במחזות זמר.

"לא חשבתי שאתברג תוך זמן קצר למחזות הזמר העולים בבירה האנגלית ועוד לתפקיד ראשי. באותו פרק זמן עלתה הפקה של המחזמר כנפיים שבורות בתיאטרון העתיק צארינג קרוס בלונדון ושחקנים רבים התחרו על התפקידים . "המחזמר מבוסס על הספר של הסופר הלבנוני חליל ג'ובראן וחלמתי בשעתו לגלם בו את התפקיד הנחשק של סלמה. לתדהמתי, התקשר אלי הסוכן שלי מלונדון והודיע לי שעלי להגיע לאודישן לתפקיד. נרגשת מאוד ביצעתי את האודישן ולאחריו אודישן נרחב יותר ואז – בישרו לי כי התפקיד הוא שלי."

הקהל אהב את ההפקה ונועה התמידה בעבודה החדשה שנקרתה לפניה ובינתיים כבר הכין אותה הסוכן לתפקיד הבא.

המדובר היה במופע ענק של המחזמר מאמה מייה – המסיבה. ההפקה עלתה (ועדיין עולה) במתחם הענק ארנה 02 בלונדון. את המחזמר הזה יזם אחד מחברי אבבא המקורית והעלילה מתמקדת באי היווני שבו התרחשו ארועי הסרט מאמה מייה. הקהל המגיע לאולם המופע הגדול צופה במחזמר עם השירים הנודעים של להקת אבבא וגם נהנה מארוחת ערב מפוארת בסגנון יווני וגם מוזמן לנשף ריקודים .לאחר ההצגה.

"גם הפעם התמודדתי מול שחקנים רבים ולבסוף נותרתי אני בתפקיד הראשי. התפקיד והמופע מחייבים להופיע 7 פעמים בשבוע, חמש בשעות הערב וגם פעמיים בהצגות צהריים. כדי שאוכל להתמיד בהפקה המורכבת והתובענית, יש לי שתי מחליפות ליומיים בשבוע ולמקרה של מחלה. ", מספרת נועה.

נועה מתגוררת כמובן בלונדון וממתינה לחופשה הבאה שלה, כנראה בספטמבר הבא,כדי שתוכל לבקר את הוריה שנמצאים כעת במילאנו וכן לבקר בישראל שם גרים אחיה ומשפחתה הרחבה. "אני כל כך מתגעגעת כבר לפאלאפל המקורי בתל אביב" היא מספרת בקול נרגש.

נועה, בעלת קול חם וצלול ושחקנית משובחת, חולמת כמובן להמשיך ולנסוק ולהצליח במחזות הזמר העולים בבירה האנגלית ולא פוסלת בכלל להופיע גם בתיאטראות בישראל, בתפקיד ההולם אותה באחד ממחזות הזמר. "אני עדיין צעירה מאוד ואני מוכנה לעבוד קשה מאוד כדי להוכיח לכולם את כישורי ומצד שני , אני יודעת שבעוד מספר שנים ארצה גם להתמסד ולהקים בית. "

נועה גאה במוצאה היהודי והישראלי ועונדת על צווארה כל העת שרשרת עם מגן דוד הדור, כדי שתזכור תמיד מי היא ומניין באה.

הכותב הוא חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתי"ם, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

צילום – גרנט ווקר, מייקל קרלו


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI