דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ריסקיפייד מתחילה את השנה חזק עם שיפור תחזית ה-EBITDA המתואם ב-41%
ריסקיפייד מתחילה את השנה חזק עם שיפור תחזית ה-EBITDA המתואם ב-41%
חיים נוי 19/05/23 |  צפיות: 313

ריסקיפייד מתחילה את השנה חזק עם שיפור תחזית ה-EBITDA המתואם ב-41%

מעלה את תחזית ה-EBITDA המתואם לשנת הכספים 2023

ניו יורק, 17 במאי 2023, (BUSINESS WIRE) :

Riskified Ltd. ("החברה")(NYSE: RSKD) , מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום על התוצאות הפיננסיות לשלושת החודשים שהסתיימו ביום 31 במרץ 2023. החברה תארח שיחת משקיעים לדיון בתוצאות אלה היום בשעה 8:30 ET.

"אנחנו בטוחים ביכולתנו להמשיך להניע גידול ולייצר ערך לבעלי המניות שלנו באמצעות ביצוע ממוקד של העסק. עם כל רבעון שחולף אנחנו מעמיקים את מערכת היחסים שלנו עם הסוחרים שלנו באמצעות דיוק, ערך ואמון, ולאלה אנחנו מייחסים את תוצאות החזקות שלנו ברבעון הראשון", אמר עידו גל, מייסד משותף והמנהל הכללי של Riskified.

דגשים עסקיים לרבעון הראשון של 2023

*לוגואים חדשים ומורחבים מחוץ לכרטיסים ונסיעות: גיוון נוסף של הפלטפורמה באמצעות קליטה של סוחרים חדשים. שמונה מעשרת הסוחרים המובילים החדשים שהצטרפו במהלך הרבעון הראשון מייצגים קטגוריות מחוץ לכרטיסים ונסיעות. בפרט, מיקום אחד הסוחרים החדשים הללו הוא באסיה-פסיפיק, והוא ונמצא בתחום המוצרים הדיגיטליים והגיימינג שלנו, שאנו רואים בו תחום המייצג הזדמנות פוטנציאלית מרגשת להתרחבות.

*לכדנו נפח מכירות משודרגות ממתחרה: אחת המכירות המשודרגות הגדולות ביותר שלנו במהלך הרבעון הראשון הייתה מסוחר מרכזי קיים בתחום הכרטיסים והנסיעות, המעבד נפח הזמנות מקוונות של כמיליארד דולר בשנה. לאחר שהדגמנו ביצועים חזקים במהלך הליך תחרותי, לכדנו נפח נוסף מספק קיים שלהם העוסק בהונאה במסחר אלקטרוני.

*הפקנו תזרים מזומנים חופשיים חיובי במהלך הרבעון: אנחנו ממשיכים לעבוד בחיזוק פוזיציית המזומנים החופשיים שלנו. ברבעון הראשון, תזרים המזומנים החופשיים שלנו עלה על ה-EBITDA המותאם שלנו בסך של 5.2 מיליון דולר ואנו בטוחים ביכולת שלנו לנהל את ההון החוזר שלנו על בסיס מתמשך.

*מינינו מנהל שיווק ראשי ראשון: ג'ף אוטו יהיה אחראי לאסטרטגית השיווק המשולבת הגלובלית שתגביר את המותג שלנו, תחזק את ההובלה שלו בקטגוריה ותאיץ את הביקוש לסוויטת המוצרים המתרחבת שלנו. אנחנו מאמינים שמר אוטו ניחן בתמהיל אידאלי של ניסיון ומומחיות כדי לבסס את Riskified דפיניטיבית כפלטפורמת ניהול סיכונים מצטיינת לסוחרים הגדולים ביותר במסחר האלקטרוני לרוחב תעשיות, בכל רחבי העולם.

*הכרזנו על שותפות ייחודית עם Deloitte: הכרזנו לאחרונה על שותפות ראשונה בתעשייה שתסייע לקמעונאים לנסח כרטיס ציונים היכול לחשוף הזדמנויות חדשות, להפחית עלויות תפעוליות, להקטין החזרים והפסדי הונאה, ולהאיץ הכנסות על ידי מזעור סירובים כוזבים. שותפות זו מיועדת להעצים סוחרים בנתונים של Riskified כדי לספק תובנות בזמן אמת להחזרים שלהם, שיעורי האישור ועלויות ההונאה בהשוואה לחברות דומות במרחב שלהם. Deloitte תנתח את ההטבות של גישת אסטרטגית סיכון אוטומטית ותספק להם המלצות מומחה לשיפור באמצעות היצע המוצרים שלנו.

*זכינו בפרס "מדורגים בראש" של TrustRadius זכינו בציון לשבח "מדורגים בראש" שהעניקה TrustRadius, פלטפורמת קבלת החלטות B2B לקוני טכנולוגיה. Riskified זכתה בדירוג מוביל בכל ארבעת קטגוריות המוצרים: אופטימיזציה שיעור המרה, אנליטיקה במסחר אלקטרוני, זיהוי הונאה וניהול החזרים. ביקורות הלקוחות של Riskified מדגישות את שביעות הרצון שלהם מחדשנות המוצר, היכולות להפחית הונאה, הבטחה להחזר של 100% ושירות לקוחות עילאי.

דגשים בביצועים הפיננסיים לרבעון הראשון של 2023

"אנחנו ממשיכים לבצע ולבנות חברה יעילה יותר ועמידה יותר בסביבה מאקרו כלכלית המשתנה ללא הרף. ההתחייבות שלנו למטב את בסיס העלות שלנו ולהאיץ את ציר הזמן שלנו לרווחיות הביאה לשיפורים משמעותיים שנה אחר שנה ב-EBITDA המותאם שלנו בכל אחד משלושת הרבעונים שחלפו. אנחנו ממשיכים לעבוד להשגת רווחיות על בסיס EBITDA מותאם ברבעון הרביעי של 2023. כמו ברבעונים הקודמים, נשאף לזהות מינוף נוסף בהוצאות התפעוליות שלנו”, אמרה אגליקה דוצ'בה, מנהלת הכספים של Riskified.

צפי פיננסי

לשנה שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2023, אנחנו ממשיכים לצפות לאלה:

*הכנסות בין 297 מיליון דולר ו-303 מיליון דולר

איננו מניחים שינויים נוספים בסביבה המאקרו כלכלית בטווח הקרוב, והיא נלקחת בחשבון בהנחית ההכנסות שלנו לשנה.

עקב הביצועים החזקים שלנו ברבעון הראשון, ניהול ממושמע וממוקד של ההוצאות שלנו וצפי EBITDA מותאם משופר, נכון לשנה המסתיימת ביום 31 בדצמבר 2023, אנו מצפים כעת לאלה:

* EBITDA מותאם(2) בין 17 מיליון דולר (בחובה) לבין 20 מיליון דולר (בחובה).

זה מייצג שיפור של 41% ביחס לנקודת האמצע המנחה הקודמת שלנו -בין 27 מיליון דולר (בחובה) ו-22 מיליון דולר (בחובה). אנחנו מחויבים להמשיך לנהל את העסק באופן ממושמע ושואפים לזהות מינוף נוסף במודל העסקי.

(1) GMV הוא אינדיקטור מפתח לביצועים ו-EBITDA מותאם הוא מדד ביצועים פיננסיים שאינו GAAP. ראו "אינדיקטורי מפתח לביצועים ומדדים שאינם GAAP" למידע נוסף וכן "התאמות מדדי GAAP ומדדים שאינם GAAP" להתאמות למדדי GAAP שהם ברי ההשוואה בצורה הישירה ביותר.

(2) איננו יכולים לספק התאמה של הנחית EBITDA מותאם לשנה הפיסקלית שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2023 לרווח (הפסד) נקי כיוון שפריטים מסוימים מוחרגים מה-EBITDA המותאם אבל נכללים ברווח (הפסד) נטו, המדד הפיננסי הנכלל ב-GAAP שהוא בר השוואה בצורה הישירה ביותר לא ניתן לחיזוי על בסיס מידע צופה פני עתיד ללא מאמץ לא סביר או שאינו בשליטתנו. לדוגמה, איננו יכולים לחזות את גודל ההכנסות או ההפסדים בעסקאות מטבע זר ללא מאמץ בלתי סביר ולפריט זה יכולה להיות השפעה משמעותית אל מדדי GAAP בעתיד.

פרטי שיחת ועידה ושידור רשת

החברה תארח שיחת ועידה לדיון בתוצאות הפיננסיות היום, 17 במאי 2023, בשעה 8:30 בבוקר זמן מזרח. ניתן לגשת לשידור חי ברשת של השיחה מאתר האינטרנט ליחסי משקיעים של Riskified בכתובת ir.riskified.com. שידור חוזר של השידור באינטרנט יהיה זמין למשך זמן מוגבל בכתובת ir.riskified.com. ההודעה לעיתונות הכוללת את התוצאות הפיננסיות וכן חומרי מצגת למשקיעים יהיו זמינים באתר האינטרנט ליחסי משקיעים של Riskified לפני שיחת הועידה.

מדדי מפתח לביצועים ומדדים שאינם GAAP

ההודעה לעיתונות והטבלאות המלוות כוללים אזכורים לנפח סחורה ברוטו GMV")"), שהוא מדד מפתח לביצועים, ולמדדים מסוימים שאינם GAAP לרבות מדדים שאינם GAAP לביצועים פיננסיים (כגון EBITDA מותאם, רווח ברוטו שאינו GAPP, מרווח רווח גולמי שאינו GAAP, עלות הכנסות שאינה GAAP, הוצאות תפעוליות שאינם GAAP לפי פריט קו, רווח (הפסד) נטו שאינו GAAP, וכן רווח (הפסד) נקי למניה שאינו (GAAP, וכן מדדים שאינם GAAP לנזילות (כגון תזרים מזומנים חופשיים). ההנהלה והדירקטוריון שלנו משתמשים במדדי מפתח לביצועים ומדדים שאינם GAAP כמדדים נוספים לביצועים ונזילות כיוון שהם מסייעים לנו להשוות את הביצועים התפעוליים שלנו על בסיס עקבי כיוון שהם אינם כוללים את ההשפעה של פריטים שאנו מאמינים שאינם משקפים ישירות את עסקי הליבה שלנו. אנחנו משתמשים גם ב-EBITDA מותאם למטרות תכנון, לרבות הכנת תקציב תפעול שנתי פנימי ותחזיות פיננסיות, כדי להעריך את הביצועים והיעילות של היוזמות האסטרטגיות שלנו, ולהעריך את היכולת שלנו להרחיב את העסק. תזרים מזומנים חופשיים מספק מידע שימושי להנהלה ולמשקיעים על כמות המוזמנים שהעסק מפיק הניתנת לשימוש בהזדמנויות אסטרטגיות, לרבות השקעה בעסק שלנו וחיזוק המאזן שלנו.

אין לפרש מדדים אלה שאינם GAAP כהיסק שהתוצאות שלנו בעתיד לא יושפעו מפריטים לא שגרתיים או אחרים. מדדים שאינם GAAP לביצועים פיננסיים מוגבלים ככלי אנליטי כיוון שמדדים אלה אינם משקפים את ההוצאות שלנו במזומן, או דרישות עתידיות להוצאות הון, או התחייבויות חוזיות; מדדים אלה אינם משקפים שינויים בצרכי ההון החוזר שלנו, או בדרישות המזומן לצורך הון חוזר; מדדים אלה אינם משקפים את הוצאות המס שלנו או את דרישות המזומן לתשלום מסים, ויהיה צורך להחליף לעתים קרובות נכסים הכפופים לפחת ואמורטיזציה בעתיד, ומדדים אלה אינם משקפים את דרישות המזומן להחלפות כאלה. תזרים המזומנים החופשיים הוא מוגבל כיוון שאינו מייצג את יתרת המוזמנים החופשיים הזמינה להוצאות שבשיקול דעת. תזרים המזומנים החופשיים אינו בהכרח מדד ליכולת שלנו לממן את צרכי המזומנים שלנו.

לאור מגבלות אלה, ההנהלה משתמשת במדדים שאינם GAAP אלה כתוספת לתוצאות GAAP ולא במקומן. מדדים שאינם GAAP שבשימוש כאן אינם בהכרח ברי השוואה לכותרות דומות בחברות אחרות עקב שיטות החישוב השונות. אין לשקול מדדים פיננסיים שאינם GAAP במנותק, כחלופה או כעדיפים על מידע שהוכן והוצג לפי GAAP. אנליסטים, משקיעים ובעלי עניין אחרים עושים שימוש תכוף במדדים אלה כדי להעריך חברות בתעשיה שלנו. אנו מאמינים שהצגת מדדים אלה שאינם GAAP ביחד עם התאמות למדדי GAAP ברי ההשוואה ביותר תגדיל את הבנת המשקיעים לגבי העסק שלנו והתוצאות התפעוליות שלנו, וכן תסייע למשקיעים להעריך את טיב הביצוע של היוזמות האסטרטגיות שלנו.

אנו מגדירים GMV כערך הדולרי הכולל ברוטו של הזמנות שנסקרו באמצעות פלטפורמת המודיעין שלנו לסיכוני מסחר אלקטרוני במהלך התקופה הנתונה, לרבות הזמנות שלא אישרנו.

אנחנו מגדירים את כל אחד מהמדדים שלנו לביצועים פיננסיים שאינם GAAP, שעה שיתרות ה-GAAP התואמות המוצגות בטבלאות שלהלן, מותאמות, לפי העניין, בגין פחת ואמורטיזציה (לרבות אמורטיזציה של תוכנה מהוונת לשימוש פנימי כפי שמוצג בדוח שלנו על תזרימי מזומנים), הוצאה לגמולים מבוססי מניות, הוצאות קשורות ליטיגציה, הפרשה למס הכנסה (הטבה בגינו), הכנסה (הוצאה) אחרת לרבות מדידה מחדש של חבויות אג"ח מנית בכורה המירה וזכויות מנה למנית בכורה המירה, והכנסות (הוצאות) ריבית. מרווח רווח גולמי שאינו GAAP מייצג את הרווח הגולמי שאינו GAAP המבוטא כשיעור מההכנסות. אנחנו מגדירים רווח (הפסד) נקי למניה שאינו GAAP כרווח (הפסד) נקי למניה שאינו GAAP המחולק במניות ממוצע משוקלל שאינו GAAP. אנו מגדירים מניות ממוצע משוקלל שאינו GAAP כמניות ממוצע משוקלל שאינו GAAP המותאמות לשקף כל שווי-ערך מניה רגילה מדללת הנובעים מרווח (הפסד) נקי שאינו GAAP, אם רלוונטי.

אנו מגדירים תזרים מזומנים חופשיים כמזומנים נטו שסופקו על ידי פעילויות תפעול (או שימשו בהן), פחות רכישת רכוש קבוע במזומן, ומזומנים שהוצאו על עלויות מהוונות לפיתוח תוכנה.

ההנהלה מאמינה שבאמצעות הוצאת פריטים מסוימים ממדד ה-GAAP הקשור הרלוונטי המדד שאינו GAAP כאמור שימושי להערכת הביצועים שלנו ומספק תוספת מידע משמעותית עקב הגורמים הבאים:

פחת ואמורטיזציה: אנחנו מחריגים פחת ואמורטיזציה (לרבות אמורטיזציה של תוכנה מהוונת לשימוש פנימי) כיוון שאנחנו מאמינים שעלויות אלה אינן חלק מליבת הביצועים של העסק שלנו והשימוש בנכסי הבסיס הכפופים לפחת ואמורטיזציה כאמור יכול להשתנות ללא השפעה תואמת על הביצועים התפעוליים של העסק שלנו. ההנהלה מאמינה שהחרגת פחת ואמורטיזציה מקדמת את היכולת להשוות עם חברות אחרות בתעשייה.

הוצאת גמולים מבוססי מניה: אנחנו מחריגים הוצאות לגמולים מבוססי מניה בראש ובראשונה כיוון שזו הוצאה שאינה במזומן שאינה תואמת ישירות לביצועים השוטפים של העסק שלנו. זאת כיוון שההוצאה מחושבת על בסיס שווי הוגן ביום ההענקה של הענקה שיכולה להיות שונה משמעותית מאוד מהשווי ההוגן הנוכחי של ההענקה על בסיס גורמים מחוץ לשליטתנו. ההוצאה לגמולים מבוססי מניה מיועדת בעיקרה ליישר קו בין העניין של העובדים שלנו והעניין של בעלי המניות שלנו ולצורך שימור לטווח ארוך, ולא כדי לטפל בביצועים תפעוליים לתקופה מסוימת.

מסי שכר הקשורים לגמולים מבוססי מניות: אנחנו מחריגים הוצאות מסי שכר למעסיק הנוגעות לגמולים מבוססי מניות על מנת לראות את ההשפעה המלאה שהייתה להחרגת הוצאות גמולים מבוססי מניות כאמור על התוצאות התפעוליות שלנו. הוצאות אלה קשורות למימוש או הבשלה של הענקות ההון העומדות בבסיס ולמחיר הסטוק שלנו במועד ההבשלה או המימוש, שיכול להשתנות מתקופה לתקופה ללא קשר לביצועים התפעוליים של העסק.

הוצאות קשורות ליטיגציה: אנחנו מחריגים הוצאות הקשורות בעניינים משפטיים הנדונים תחת הכותרת "הליכים משפטיים" בטופס 6-K שהגשנו לנציבות ניירות ערך ובורסות ("SEC") ביום 17 במאי 2023, כיוון שהן אינן משקפות את העלויות הקשורות בעסק השוטף והתוצאות התפעוליות שלנו והן חריגות ולא תכופות.

ראו הטבלאות להלן להתאמות של מדדים פיננסיים שאינם GAAP אלה למדדי GAAP הניתנים להשוואה בצורה הישירה ביותר.

אודות Riskified

Riskified (NYSE:RSKD) מעצימה עסקים להגדיל את ההכנסות והרווחים שלהם ממסחר אלקטרוני באמצעות הפחתת סיכונים. הסוחרים והמותגים היוקרתיים הגדולים ביותר בעולם משתפים פעולה עם Riskified לצורך הגנה מובטחת מהכחשות עסקה, למאבק בהונאה וניצול לרעה של מדיניות בקנה מידה ולשיפור שימור הלקוחות. הפלטפורמה מבוססת למידת המכונה של Riskified נתמכת בידי הצוות הגדול ביותר של מנתחי סיכוני מסחר אלקטרוני, מדעני נתונים וחוקרים, ומנתחת את הפרט מאחורי כל אינטראקציה על מנת לספק החלטות בזמן אמת ולחזק תובנות מבוססות-זהות. למידע נוסף בקרו בכתובת: www.Riskified.com .

למידע נוסף:

יחסי משקיעים: צ'ט מנדל, ראש מחלקת קשרי משקיעים | ‏[email protected]

תקשורת תאגידית: כריסטינה דינוזו, דירקטורית בכירה לתקשורת | ‏[email protected]

מקור: Riskified Ltd.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI