דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הנהלות Fortress ו-Mubadala רוכשות את Fortress Investment Group
הנהלות Fortress ו-Mubadala רוכשות את Fortress Investment Group
חיים נוי 24/05/23 |  צפיות: 159

הנהלות Fortress ו-Mubadala רוכשות את Fortress Investment Group

צוות ההנהלה של Fortress צפוי להתבסס בפוזיציית הון משמעותית

ניו יורק ואבו דאבי, איחוד האמירויות, 22 במאי 2023, (BUSINESS WIRE):

קבוצת ההשקעות Fortress ("Fortress") וחברת ההשקעות Mubadala, דרך חברת הבת לניהול נכסים Mubadala Capital ("Mubadala Capital") שנמצאת בבעלותה המלאה, הכריזו כי חתמו על הסכמים בנוגע לרכישת 90.01% מההון של Fortress. הון זה מוחזק כיום על ידיSoftBank Group Corp. ("SoftBank"), אשר שימשו כבעלים של Fortress מאז שנת 2017. תנאי העסקה לא נחשפו והעסקה עצמה כפופה לתנאי הסגירה ולאישורים הרגולטוריים המקובלים.

לאחר סגירת העסקה, הנהלת Fortress צפויה להחזיק בבעלות הון של 30% בחברה וכן בדרגה של הון מניות שיאפשר לה למנות את רוב חברי מועצת המנהלים. Mubadala Capital (אשר מחזיקה כיום ב-9.99% מן המניות של Fortress דרך קרנות ההשקעות הפרטיות שלה II ו-III) תחזיק בבעלות על 70% מהונה של Fortress.

לאחר הסגירה, Fortress תמשיך לפעול כמנהלת השקעות עצמאית תחת מותג Fortress, לרבות אוטונומיה מלאה בהקשר עם תהליכי ההשקעה וקבלת ההחלטות, העובדים והפעילות. דרו מקנייט וג'ושוע פק ימונו למנכ"לים שותפים של Fortress ואילו פיט בריגר ימונה ליו"ר. המנכ"ל והמנהל של Mubadala Capital, האני ברהוש, אשר מכהן במועצת המנהלים של Fortress מאז שנת 2019, ימשיך להיות חבר במועצה.

דין דקוליאס ימשיך בתפקידו כשותף מנהל וטום פולי ימשיך לכהן כמנכ"ל העסק הגלובליFortress Real Estate. ג'ק נוימרק מונה לשותף מנהל וימשיך להוביל את עסק ה-Legal Assets וכן לשמש כמנהל שותף של Specialty Finance. מארק פורשטיין ימשיך בתפקידו כנשיא. המייסדים השותפים של Fortress ווס אדנס ורנדי נארגון ימשיכו לפקח על עסק ה-PVC ועל השקעות ההון הפרטיות, כולל Brightline.

במסגרת השותפות החדשה, Fortress צפויה לייצר ערך משמעותי עבור בעלי המניות שלה ולבסס את עמדתה במרחב ההשקעות החלופיות, במיוחד בתחומי האשראי והנדל"ן לרוחב השווקים הציבוריים והפרטיים, שבהם היא מנהלת נכון להיום נכסים בשווי 46 מיליארד דולר מטעמם של יותר מ-1,900 משקיעים מוסדיים ולקוחות פרטיים. Fortress צפויה ליהנות מן הרשת הגלובלית של Mubadala Capital ומן ההיצע הנרחב של נכסיה המגוונים, כמו גם מגישתה להזדמנויות השקעה קנייניות אשר עתידות לתמוך בצמיחתה ובהתרחבותה.

פיטר בריגר, דרו מקנייט וג'ושוע פק מ-Fortress יצאו בהכרזה משותפת: "אנחנו שמחים מאוד להעמיק את קשרינו עם Mubadala ולשתף פעולה עם אחד המשקיעים המתוחכמים ביותר בעולם במסגרת עסקה שתבטיח תועלות משמעותיות וארוכות טווח לחברה שלנו, לעובדיה וללקוחות שאותם אנו משרתים. אנו משתפים פעולה עם Mubadala במשך שנים ויש לנו כבוד עצום להתנהלות העסקית ולמשמעת שלהם בתחום ההשקעות. אנו רואים בהמשך ההשקעה של Mubadala אישוש של המודל העסקי וגישת ההשקעות שבהם אנו נוקטים במשך יותר מ-20 שנה, ובנוסף אנו נלהבים בנוגע לעתידה של Fortress – בזמנים שבהם דינמיקת השוק עולה בקנה אחד עם המומחיות והניסיון שלנו יותר מאי פעם".

לדברי האני בארהוש, מנכ"ל ומנהל Mubadala Capital: " Fortressהיא מנהלת השקעות מובילה בעולם עם ניסיון מוכח של השגת תשואה מותאמת לסיכון עבור משקיעיה לרוחב המחזורים העסקיים. במהלך 20 השנים האחרונות, הם השכילו לבנות מוניטין מדהים והתבססו כגורם המוביל בתחומי ההשקעות באשראי ובנכסים. יש לנו קשרים חזקים עם צוות ההנהלה המעולה של Fortress ואנחנו נלהבים נוכח העמקת הקשרים הצפויה בשנים הבאות על בסיס החזונות התואמים שלנו, תוך הבטחת ערך גדול יותר למשקיעים".

העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של שנת 2024, בכפוף לאישורים רגולטוריים.

Ardea Partners שימשו כיועצים פיננסיים ו- Shearman & Sterlingשימשו כיועצים משפטיים ל- Mubadala.

Goldman, Sachs & Co. LLC שימשו כיועצים פיננסיים ו- Kirkland & Ellisשימשו כיועצים משפטיים להנהלה הבכירה של Fortress בהקשר עם העסקה. Skadden, Arps, Slate, Meagher & Flom LLP ייצגו את Fortress בעסקה.

Raine Group שימשו כיועצים פיננסיים בלעדיים ואילו Morrison Foerster שימשו כיועצים משפטיים ל- SoftBank.

אודות Fortress Investment Group

Fortress Investment Group LLC היא מנהלת השקעות גלובלית מובילה ומגוונת ביותר. Fortress נוסדה בשנת 1998 ונכון ל-31 בדצמבר, 2022, ניהלה נכסים בשווי של 45.8 מיליארד דולר עבור יותר מ-1,900 לקוחות מוסדיים ומשקיעים פרטיים מכל רחבי העולם, ולרוחב אסטרטגיות של השקעות באשראי ובנדל"ן, השקעות הון פרטיות והחזקות לטווח ארוך.

אודותMubadala Capital

Mubadala Capital היא חברת בת של Mubadala Investment Company, משקיעה גלובלית מובילה שמשרדיה הראשיים באבו דאבי, ומתמחה בניהול נכסים. בנוסף לניהול השקעותיה שלה, Mubadala Capital מנהלת את השקעותיה וכן רכבי הון של גורמי צד שלישי, בערך צבור של כ-20 מיליארד דולר. הניהול מתבצע מטעם משקיעים מוסדיים, לרבות ארבע קרנות הון פרטיות, שלוש קרנות הון סיכון בשלב ראשוני וכן שתי קרנות מברזיל שממוקדות במצבים מיוחדים.

אנשי קשר

מדיה:

Mubadala
סאלאם קיטמיטו
[email protected]
+971 50 276 9286

Fortress
גורדון רנטה
[email protected]
+1 917 981 1246

מקור: Fortress Investment Group LLC and Mubadala Capital

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI