דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קבוצת קורטק מפרסמת תמלול שיחות בעלי מניות והקלטת שידורי אינטרנט ממאי 2023
קבוצת קורטק מפרסמת תמלול שיחות בעלי מניות והקלטת שידורי אינטרנט ממאי 2023
חיים נוי 24/05/23 |  צפיות: 151

קבוצת קורטק מפרסמת תמלול שיחות בעלי מניות והקלטת שידורי אינטרנט ממאי 2023

החברה סיפקה עדכונים על תוכנית סוללות האנדוריון שלה, דנה בחשיבות הפטנט הזמני האחרון שלה, והתוותה יעדים להמשך 2023

אן ארבור, מישיגן, 24 במאי 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

קבוצת קורטק The Coretec Group (OTCQB: CRTG), מפתחת של חומרים פעילים באנודת סיליקון עבור סוללות ליתיום-יון וציקלוהקססילן (CHS) עבור כלי רכב חשמליים, קלינטק ויישומי טכנולוגיה חדשניים, פרסמה היום את התמליל ואת הקלטת שידור האינטרנט מעדכון בעלי המניות שלה ב-18 במאי 2023 באתר קשרי המשקיעים של החברה.

במהלך השיחה, מנכ"ל קבוצת Coretec, מאט קפרס, מנהל טכנולוגיות ראשי, ד"ר ראמז אלגמל, Ph.D., וסמנכ"לית שותפויות וחדשנות, ד"ר מישל טוקארז, שיתפו את התוצאות האיתנות שלה מבדיקות על חומר סוללת הסיליקון המותאם שלה. בדיקות אלו הוכיחו שלושה גורמים חשובים:

*הצוות של Coretec חיבר בהצלחה פולימר לננו-חלקיקי הסיליקון.

* שכבת ממשק האלקטרוליטים המוצקים המהונדסת של Endurionמשפרת את יכולת הקצב.

*יציבות המחזור של חומר הסיליקון של אנדוריון עלתה בביצועיה על חומרים שלא שונו.

החברה התייחסה גם לחשיבות הפטנט הזמני האחרון שלה. הפטנט מזהה שלוש מתודולוגיות ייחודיות וחדשניות למזעור הריסוק ולהגדלת יכולת הקצב על ידי יצירת ממשק אלקטרוליטים מוצק מלאכותי. חדשנות זו מסוגלת להאריך את החיים ולהגדיל את היכולות של אנודות מבוססות סיליקון עבור סוללות ליתיום-יון, עם דגש על מדרגיות. הפיתוח מהווה פריצת דרך משמעותית בתוכנית סוללות Endurionשל החברה, המתמקדת בסוללות EV שנטענות מהר יותר ומחזיקות מעמד זמן רב יותר מהסטנדרט הנוכחי בתעשייה.

החברה גם סיפקה מפת דרכים להמשך השנה, ועדכון על השותפויות הנוכחיות והפוטנציאליות שלה. היא מפתחת קשרים עם משתמשי קצה פוטנציאליים של Endurion, כגון יצרניות רכב וחברות סוללות, כמו גם ספקים מרכזיים וחברות בדיקה.

השיחה הסתיימה בכך שהנהלת החברה השיבה על שאלות קהילת המשקיעים. קפרס קרא לכל מי שמעוניין לקבל את העדכונים האחרונים של החברה להירשם לקבלת התראות באתר קשרי המשקיעים שלה, לעקוב אחר ערוצי המדיה החברתית של החברה בטוויטר ובלינקדאין, ולצפות בסרטון ההסברה האחרון שלההמפרט את תוכנית סוללות האנדוריון.

אודות קבוצת קורטק

The Coretec Group, Inc – קבוצת קורטק היא מפתחת סיליקון מהונדס מאן ארבור, מישיגן, הפועלת לשיפור החיים ולהנעת שווקי הרכב החשמלי, הקלינטק והטכנולוגיה המתפתחת של המחר. תוכנית הסוללות הנוכחית של החברה מכונה Endurion - הצוות של Coretec מיישם את המומחיות שלו בננו-חלקיקי סיליקון כדי לפתח אנודות סיליקון עבור סוללות ליתיום-יון ברכבים חשמליים שיטענו מהר יותר ויחזיקו מעמד זמן רב יותר מהתקן הנוכחי בתעשייה.

בנוסף, Coretec מנצלת את הסיליקון המהונדס שלה גם כדי לפתח סל מוצרים ממוקדי אנרגיה, כולל תאורת מצב מוצק (LED), מוליכים למחצה, תצוגות נפח תלת ממדיות ומעגלים אלקטרוניים להדפסה. העבודה פורצת הדרך של The Coretec Group מחוללת מהפכה בשווקי הרכב החשמלי ואחסון האנרגיה, והיא תמשיך להיות חלוצה בתעשייה הזו הנעה בקצב מהיר.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.thecoretecgroup.com.

עקבו אחרי קבוצת קורטק ב:

טוויטר:@CoretecGroupInc

לינקדאין: www.linkedin.com/company/24789881

יוטיוב: www.youtube.com/channel/UC1IA9C6PoPd1G4M7B9QiZPQ/featured

למידע נוסף:

The Coretec Group, Inc.
Lindsay McCarthy
[email protected]
+1 (866) 916-0833

Media Contact:

Spencer Herrmann
FischTank PR
[email protected]
+1 (518) 669-6818

* *** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI