דף הבית בידור ופנאי תיאטרון רפרטואר הקאמרי החדש: מחזות הזמר מלצרית ואוון הנסן היקר – החלק השני של מלאכים באמריקה – פרוייקט לכתיבת מחזמר מקורי
רפרטואר הקאמרי החדש: מחזות הזמר מלצרית ואוון הנסן היקר – החלק השני של מלאכים באמריקה – פרוייקט לכתיבת מחזמר מקורי
חיים נוי 25/05/23 |  צפיות: 895

רפרטואר הקאמרי החדש: מחזות הזמר מלצרית ואוון הנסן היקר – החלק השני של מלאכים באמריקה – פרוייקט לכתיבת מחזמר מקורי

מאת חיים נוי

שני מחזות זמר נודעים יעלו בעונה הבאה של התיאטרון הקאמרי: מלצרית ואוון הנסן היקר. בנוסף , יעלה בפעם הראשונה החלק השני של ההצגה מלאכים באמריקה וכמו כן, ייפתח פרוייקט למחזמר מקורי שהתיאטרון יסייע בהפקתו. על כך מסר המנהל האמנותי גלעד קמחי במסיבת עיתונאים לרגל הצגת הרפרטואר החדש.

צויין כי לתיאטרון מצטרפים שחקנים חדשים: יניב ביטון, עוז זהבי, משי קליינשטיין, אפרת בן צור ויוצרת המוסיקה נעמי אהרוני גל (נונו).

נמסר על פרויקט חדש: "המחזמר הבא שלנו", קול קורא ליוצרי מחזות זמר לשנת 2024. לראשונה יעניק הקאמרי תקציב פיתוח וליווי מקצועי למחזמר - זאת לאור ההצלחה של "החבדניקים", המחזמר המצליח של התיאטרון בשנה החולפת שהביא כמאה אלף צופים לתיאטרון עד כה.

לקראת סוף 2023 - ולראשונה בישראל - יעלה החלק השני של "מלאכים באמריקה", יצירת המופת שמתרחשת בשיאה של מגיפת האיידס בניו יורק בסוף שנות ה-80. חלקו הראשון של המחזה עלה בקאמרי לפני חודשים אחדים , בכך יוצגו בקאמרי שני חלקיו של האפוס המרהיב זוכה פרס הפוליצר ופרס הטוני.

השחקנים המצטרפים לקאמרי יגלמו תפקידים כדלקמן:

יניב ביטון בתפקיד הראשי ב"כח עליון" (לצד כינרת לימוני ובבימויו של המנהל האמנותי גלעד קמחי), המבוסס על סרטו של הבמאי השוודי המוערך רובן אוסטלונד, על משפחה שיוצאת לחופשה בהרי האלפים, וכשמפולת שלגים מאיימת על המשפחה - האב נוטש ובורח.

עוז זהבי יופיע ב"להעיר אריות" עפ"י ספרה של איילת גונדר גושן (לצד רות אסרסאי ובבימויה של שירילי דשא). זהבי יגלם רופא בכיר שהיה מעורב בתאונת פגע וברח בה פגע בעובד זר, ונסחט ע"י אשתו.

משי קליינשטיין תגלם את התפקיד הראשי במחזמר "מלצרית" (לצד טלי אורן, נוי הלפרין ואלי גורנשטיין, בבימויו של עידו רוזנברג), על מלצרית בדיינר אפרורי, שחייה מקבלים תפנית מרהיבה עם הגעתו של רופא צעיר לעיירה.

אפרת בן צור תגלם את מדיאה במחזה היווני המיתולוגי מאת אוריפידס על אישה נבגדת שיוצאת למסע נקמה מחושב ומזוויע (לצד מיכה סלקטר ובבימויו של במאי הבית עירד רובינשטיין).

יוצרת המוסיקה נעמי אהרוני גל (נונו) כתבה והלחינה את המוזיקה במחזמר המקורי "כאפות" מאת גיתית פישר ושיר ראובן, שיעלה במהלך 2024.

מנכ"לית התיאטרון הקאמרי יפעת צחי-קיראל מסרה :"הקאמרי לא מפחד לגעת בנושאים מורכבים ולנהל דיאלוג כן וקשוב עם הקהל, והקהל שלנו מוכיח שהוא לא מפחד מאתגרים וסומך על הבחירות האמנותיות שלנו. הרלוונטיות והעומק שהעונה הבאה מתעסקת בהם, הם ביטוי לביטחון ולאמון שהקהל נותן בנו״.

רפרטואר התיאטרון הקאמרי לעונת 23-24 מורכב מתמהיל ז'אנרים מגוון: קלאסיקות, מחזאות מקור, מחזאות בינ"ל, מחזות המבוססות על ספרים ומחזות זמר.

להלן רשימת ההצגות שיעלו בעונה הקרובה:

קלאסיקות

"המלך עומד למות"

ימי גדולתו של המלך בראנז'ה כבר מאחוריו. הממלכה קורסת, נתיניו ברחו לכל עבר, הצבא אינו מציית לו והוא איבד את כל כספו ורכושו בהילולה פזרנית. אשתו והרופא שלו מנסים לשכנע אותו לקבל את המוות הקרב, אך המלך נאחז בחיים ובכיסא בכל כוחו ומסרב לצאת למסע האחרון, הבלתי נמנע.

עיבוד חדש לאחד המחזות המבריקים של המאה ה-20, עם פרשנות ייחודית.

שחקנים: רמי ברוך, קרן מור, נטע גרטי, מיכה סלקטר, איה גרניט שבא, מתן און ימי.

מאת אז'ן יונסקו. תרגום: עירד רובינשטיין, תום חודורוב. בימוי: עירד רובינשטיין.

"מלאכים באמריקה: בנייה מחדש"

התיאטרון הקאמרי יעלה את שני חלקיו של האפוס המרהיב, זוכה פרס הפוליצר ופרס הטוני.

לראשונה בישראל, , עולה חלקה השני של "מלאכים באמריקה", יצירת המופת שמתרחשת בימי השיא של מגיפת האיידס בניו-יורק של סוף שנות השמונים.

פריור, ג'ו, לואיס, הרפר ורוי ממשיכים לנוע בין אהבה, אובדן ובדידות, בניסיונם לאסוף את השברים ולמצוא נחמה בעולם של תוהו ובוהו. מערכות יחסים שלא היינו מעלים על דעתנו קורמות עור וגידים, וסיפוריהם נקשרים זה בזה במהירות.

שחקנים: נדב נייטס, אביגיל הררי, יואב לוי, אלעד אטרקצ'י, שהם שיינר, עירית קפלן, מיה לנדסמן, דודו ניב, מתן און ימי. בהשתתפות תזמורת המהפכה, בניצוחו של רועי אופנהיים.

מאת טוני קושנר. תרגום: אלי ביז'אווי. בימוי: גלעד קמחי.

מדיאה

יצירה קלאסית אלמותית נוספת בעיבוד חדש וסוחף.

אלה וג'ייסון הם זוג מוצלח, "פאוור קאפל" אמיתי. יש להם ילד מושלם, בית מושלם, והסטארט-אפ האקולוגי שלהם הולך לשנות את העולם.

אבל יום בהיר אחד, ללא כל אזהרה, ג׳ייסון מודיע לאלה שהוא עוזב את הבית בשביל אישה צעירה, אותה הכניס להריון. אט-אט כל מה שהיה בטוח ויציב בחייה מתרסק, הכאב הופך לזעם ואלה נכנסת לסחרור נקמה שאין ממנו דרך חזרה.

שחקנים (רשימה חלקית): אפרת בן צור, מיכה סלקטר, אנסטסיה פיין, הלנה ירלובה.

עיבוד מודרני מאת שחר פנקס עפ"י אוריפידס. בימוי: עירד רובינשטיין.

יוליוס קיסר

עיבוד חדש ודינמי לטרגדיה מאת וויליאם שייקספיר.

המחזה מבוסס על פרשת ההתנקשות בחייו של יוליוס קיסר, מנהיג האימפריה הרומית, בידי קבוצת קושרים ובהם ברוטוס, מקורבו ואיש אמונו, שביקשו לגאול את הרפובליקה משלטון עריץ שלשאיפותיו הפוליטיות אין גבול. מעשה הרצח ושרשרת האירועים שהתרחשה בעקבותיו, ניצבים במרכז המחזה, שנכתב בשנת 1599 ונחשב לאחד משיאי יצירתו של שייקספיר ולאחת הדרמות הפוליטיות הגדולות בכל הזמנים. המחזה עוסק ביחסי שליט-נשלטים, במזימות ובתככים שמניעים את המהלכים הפוליטיים ובהפכפכות של ההמון הנוהה אחר מנהיג כוחני. אך בראש ובראשונה זהו מחזה על חברות, על נאמנות ועל בגידה.

עמוס תמם ישחק בהצגה.

מחזאות מקור

להעיר אריות.

עיבוד לספרה המצליח וזוכה הפרסים של איילת גונדר-גושן, שתורגם ל-17 שפות.

ערב אחד, בסוף משמרת ארוכה, ד"ר איתן גורן דורס בשוגג פליט אריתראי, ובהחלטה של רגע נמלט מהמקום. הוא נסחט על ידי סירקיט, אלמנת הנדרס, שדורשת שיעניק טיפול רפואי לפליטים בתמורה לשתיקתה. איתן מנסה לתמרן בין חובותיו כרופא בכיר ואיש משפחה, לבין החיים הסודיים שסירקיט כופה עליו, אלא שהאמת הולכת וסוגרת עליו.

"להעיר אריות" היא דרמה פסיכולוגית מרתקת ומורכבת על החצר האחורית של ישראל, ועל התנגשות חזיתית בין האנשים שיש להם הכל, ובין האנשים שנמאס להם להיות שקופים.

שחקנים (רשימה חלקית): עוז זהבי, רות אסרסאי, מיכל עוזיאל.

מאת יואב שוטן גושן, עפ"י ספרה של איילת גונדר גושן. בימוי: שירילי דשא.

זרים

גצל היה פעם "משהו" במפעל לביסקוויטים, והייתה גם אשה והיו ילדים, והיו מלחמות ובגידות ושירים…

והיום הוא בדירה קטנה בקריות, חי עם קרעי הזיכרונות ועם מדלנה, המטפלת המסורה שלו, עובדת זרה ממולדובה.את שגרת התה, הכדורים וחידוני הזיכרון, יקטע אורח שיגיע אל הדירה ויפר באופן לא צפוי את היומיום של השניים ואת יחסיהם.

עיבוד חדש למחזהו מלא החמלה, ההומור ואהבת אדם של יהושע סובול, מבכירי המחזאים שלנו.

שחקנים (רשימה חלקית):דרור קרן, אולה שור סלקטר.

מאת יהושע סובול. עיבוד: גיא בן-אהרן ודרור קרן.

כאפות

לילך, תלמידה מופרעת, מתאהבת בגל, נערה שקדנית ומרצה. לילך משכנעת את גל להצטרף למסע לפולין, בתקווה ששם, במקום בו הכל יכול לקרות, גל תתאהב אף היא בלילך. מכאן מתחיל מירוץ להשגת הכסף לנסיעה - משימה שתדרוש מהן לפרוץ את הגבולות של עצמן בתוך הג'ונגל הרגשי של גיל ההתבגרות.

דרמה קומית מנפצת אתוסים, על התבגרות, חברות ואהבה, ועל איך הרגש היפה ביותר עלול לגרום לנו לעשות את המעשים המכוערים ביותר.

מאת גיתית פישר ושיר ראובן. מוזיקה מקורית: נעמי אהרוני גל (נונו).

פיתוח המחזה בתמיכת "עתיד התיאטרון" - יוזמת עיריית תל אביב - יפו לעידוד מחזאות צעירה בתיאטראות העיר.



שלום בית

שנתיים לאחר שהתאלמנה מבעלה, לביאה בת ה-92 נכנעת לשכנועיו של דורון, בנה, ועוברת לדיור מוגן כדי להיות קרובה יותר לבני משפחתה. לא עובר יום ולביאה מחליטה לעשות מעשה – היא עולה על אוטובוס, נמלטת מהדיור המוגן בחזרה לביתה שבחולון ונועלת את עצמה בתוך הבית. דורון מפציר בה לשוב לדיור המוגן ואף מזכיר לה שהבית כבר נמכר, אך לביאה בשלה. כשנכדיה מגיעים כדי לפייס בינה לבין אביהם, הם מגלים מידע מסעיר שטורף את הקלפים מחדש, ומכאן הכל הולך ומסתבך, עד לסוף המפתיע.

קומדיה משפחתית חדשה מאת גלעד שמואלי ('בואו נפתח את זה'), שמתבוננת במבט אמיץ, מפוכח ומשועשע על הבדידות בגיל השלישי.

עכשיו באים

כבר למעלה מעשור שוררת בין קובי למיכל יזיזות מופלאה, אך מעולם לא עלה בדעתם למסד את היחסים... למה? אולי בגלל שמיכל היא מפיקת חדשות עסוקה, אולי בגלל שלמיכל יש תינוקת מתוקה בהורות משותפת עם אלי ועידן, זוג רופאים הומואים, ואולי בגלל שקובי הוא... טוב, קובי הוא קובי.

אבל כשנודע לקובי שמיכל וזוג האבות עומדים להביא ביחד לעולם עוד תינוקת, הוא מבין שזה הרגע לכרוע ברך, ומיכל אף מבטיחה לשקול את ההצעה ברצינות. אלא שאז הרוח של אורנה, אמה המנוחה של מיכל, שאינה מאושרת מהזיווג, בלשון המעטה, חוזרת מהמתים כדי לעשות למיכל וקובי את המוות.

שחקנים (רשימה חלקית): כינרת לימוני, דורית לב ארי.

מאת תמר קינן, איתן ענר


ספר האקסיות

חמישה סיפורי אהבה שקרו באמת, על גברים ונשים, רווקים ונשואים, דתיים וחילוניים, צעירים ומבוגרים, שרצו להתאהב ולחיות באושר ובעושר עד עצם היום הזה, אבל משהו לא הלך.

טרגדיה קומית מוזיקלית על החיפוש המתמיד אחרי אהבה ועל טעמה הנורא של הפרידה.

מאת קרן חובב, עפ"י ספרו של יאיר אגמון.

פיתוח המחזה בתמיכת "עתיד התיאטרון" - יוזמת עיריית תל אביב - יפו לעידוד מחזאות צעירה בתיאטראות העיר.

מחזאות בין - לאומית

איש הגשם

קומדיה נוגעת ללב מאת דן גורדון על פי סרט של MGM.

אביו של צ'ארלי מת והדבר היחיד שהוא מוריש לו היא מכונית משומשת. בחיפושיו אחרי כספי הירושה האבודים, צ'ארלי מגלה להפתעתו שיש לו אח גדול על הספקטרום האוטיסטי בשם ריימונד, ושכל כספו של האב עבר למוסד שבו שוהה האח. צ'ארלי, שזקוק באופן נואש לכסף כדי להציל את העסק שלו מפשיטת רגל, מחליט לחטוף את ריימונד וכך לזכות בכספי הירושה.

שני האחים יוצאים למסע רב תהפוכות, שבמהלכו הם לומדים להכיר זה את זה.

מחזה אנושי, מצחיק ומרגש, על הצרכים המיוחדים של כל אחד מאיתנו.

שחקנים: דביר בנדק, דן שפירא, ירדן ניקפהמה, הלנה ירלובה, אבי טרמין, נעם ברט.

סיפור מאת בארי מורו, תסריט מאת רונאלד באס ובארי מורו. תרגום: שלומי מושקוביץ. בימוי: דפנה זילברג.

כוח עליון

המשפחה המושלמת – אבא, אמא, בת ובן – יוצאת לחופשה מושלמת באתר סקי מושלם. בסוף היום המושלם הראשון, הם יושבים בחוץ, במסעדה פסטורלית עם נוף מושלם, כשלפתע נראה כי מפולת שלג מתקרבת אליהם בצעדי ענק. אמא אוחזת בילדים... ואבא? - אבא צורח – ובורח.

אחרי דקה מסתבר שזו היתה אזעקת שווא, ולא מפולת שלג אמיתית. אבל הרגע הזה – כשאבא צרח וברח – מאיים להביא מפולת שלג מסוכנת לא פחות לתא המשפחתי.

עיבוד של טים פרייס לסרט המצליח של הבמאי השוודי רובן אוסטלונד ("הריבוע", "משולש העצבות").

שחקנים (רשימה חלקית): יניב ביטון, כינרת לימוני.

מאת טים פרייס, ע"פ תסריט מאת רובן אוסטלונד. תרגום: דורי פרנס. בימוי: גלעד קמחי.

לחסל את הגברת הזקנה

כנופיית עבריינים שוכרת חדר בביתה של קשישה, שישמש דירת מסתור לאחר ביצוע שוד מזויין. כדי שלא לעורר את חשדה של בעלת הבית, חברי הכנופייה מספרים לה שהם חמישיית נגני כלי קשת, שזקוקה למקום להתאמן בו לקראת קונצרט. כשהקשישה מגלה את זהותם האמיתית של הדיירים, הם מחליטים לרצוח אותה, אלא שמהר מאוד הם מגלים שהתעסקו עם הקשישה הלא נכונה…

מבוסס על הסרט המצליח משנת 1955, שזכה לגרסה מחודשת של האחים כהן בשנת 2004.

שחקנים (לא סופי): מרים זוהר, אוהד שחר, נדב אסולין, ערן מור, יניב סוויסה, דניאל סטיופין.

מאת גרהאם לינהאן ע"פ תסריט מאת וויליאם רוס. תרגום: דורי פרנס. בימוי: אמיר י. וולף.

הקאמרי | דור חדש

מיקי מציל

מיקי, סוכן מוסד צעיר ופטריוט, נשלח למשימה חשאית במיוחד: לחזור במכונת זמן לנובמבר 1995 כדי להציל את חייו של ראש הממשלה, יצחק רבין. בתל אביב של אותם ימים, למרבה ההפתעה, מיקי פוגש את הוריו ומנסה להציל גם אותם מבגידה שהרסה את נישואיהם, אלא שאז הוא נחשף לבגידה עמוקה ואפלה יותר משאי פעם יכול היה לשער.

לאחר הצלחת "רינגו", חוזרים המחזאי ירון אדלשטיין, הבמאי עמית אפטה וקבוצת "הקאמרי | דור חדש", לשתף פעולה בקומדיית מד"ב פוליטית.

שחקנים: תם גל, חן גרטי, דור הררי, תום חודורוב, אוריה יבלונובסקי, רוני נתנאל, מאיה קורן, יעלי רוזנבליט.

בתפקיד אורח: יצחק חזקיה.

מאת ירון אדלשטיין. בימוי: עמית אפטה.

מחזות זמר

מלצרית

ג'נה היא מלצרית צעירה המתמחה בהכנת פאי בעיירה קטנה ונידחת. כל יום, אותן שעות, אותם לקוחות, אותם חיים אפורים בין סירים ומחבתות, בלי חלומות; עם בעל שהיא מזמן הפסיקה לאהוב, שמכניס אותה להריון מאד לא רצוי.

כשרופא צעיר מגיע לעיירה, נוסף טעם חדש לחיים של ג'נה ושל שתי חברותיה לצרות ולמלצרות.

שחקנים: משי קליינשטיין, טלי אורן, נוי הלפרין, עופרי ביטרמן, אלי גורנשטיין, גלעד שמואלי, רפאל עבאס, דויד בילנקה

מחזה מאת ג'סי נלסון. מוזיקה ומילים: שרה בארליס. מבוסס על סרט מאת אדריאן שלי. תרגום: דורי פרנס. בימוי: עידו רוזנברג.

Dear Evan Hansen

מחזמר עטור פרסים (בהם שישה פרסי טוני), שכבש את הבמות בברודווי ובלונדון.

אוון הנסן הוא תלמיד תיכון שסובל מנידוי חברתי. לאחר התאבדות של נער מהכיתה, הוריו של הנער חושבים בטעות שאוון היה חברו הקרוב, ומנסים דרכו להכיר את עולמו של בנם. על מנת שלא לאכזב את ההורים הכואבים וכדי שלא לאבד את החיבוק החם שלו זכה לפתע מחבריו לכיתה, אוון אינו מעמיד אותם על טעותם. אט-אט השקר הקטן הופך לרשת סבוכה של שקרים עד לאובדן שליטה מוחלט.

סיפור מרגש על התבגרות, על זהות ועל הצורך של כולנו להרגיש שייכים.

מחזה מאת סטיבן לבנסון. מוזיקה ומילים: בנג' פאסק וג'סטין פול. בימוי: עמית אפטה.

בתפקיד הראשי יופיע: אלון סנדלר.

המחזמר הבא שלנו

נמסר על קול קורא למחזמר מקורי. תקציב פיתוח וליווי מקצועי למחזמר לשנת 2024.

הכותב הוא חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר של סוכנות הידיעות עתי"ם, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

צילום: אוהד רומנו


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI