דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים חברת 'גיא קרפנטר' מבית התאגיד הבינלאומי 'Marsh McLennan' תרכוש את Re Solutions, ברוקר ביטוח המשנה העצמאי המוביל בישראל
חברת 'גיא קרפנטר' מבית התאגיד הבינלאומי 'Marsh McLennan' תרכוש את Re Solutions, ברוקר ביטוח המשנה העצמאי המוביל בישראל
חיים נוי 31/05/23 |  צפיות: 194

חברת 'גיא קרפנטר' מבית התאגיד הבינלאומי 'Marsh McLennan' תרכוש את Re Solutions, ברוקר ביטוח המשנה העצמאי המוביל בישראל

תל אביב, 30 במאי 2023, (BUSINESS WIRE) :

חברת 'גיא קרפנטר' (Guy Carpenter ) מבית התאגיד הבינלאומי'Marsh McLennan'(NYSE: MMC) חברה גלובלית מובילה המתמחה בביטוח משנה וסיכון, הכריזה היום שתרכוש את Re Solutions, ברוקר ביטוח המשנה העצמאי המוביל בישראל. תנאי העסקה, הצפויה להיסגר מאוחר יותר במהלך הרבעון, לא סופקו.

Re Solutions נוסדה בשנת 2010, והיא משלבת ניסיון בתעשייה עם יכולות אקטואריות ואנליטיות מתוחכמות ומוניטין חזק בפיתוח פתרונות חדשניים ממוקדי-לקוח, לרבות הצעות ביטוח משנה פקולטטיבי נרחב. שירותים אלה ניתנים באמצעות צוות מוערך של מומחים הממוקמים במטה החברה בבני ברק. Re Solutions משמש כברוקר המייצג של Guy Carpenter בישראל משנת 2011, והעסקה נשענת על מערכת יחסים קיימת וחזקה בין שתי הפירמות.

לאחר השלמת העסקה, הישות המשולבת תהיה סוכן ביטוח המשנה המוביל בישראל, ותציע מגוון מקיף של יכולות, פתרונות וייעוץ. היא גם תספק פלטפורמה עבור Guy Carpenter דרכה תוכל לספק את מגוון השירותים המשלימים שלה, לרבות מומחיות עמוקה בתחום ביטוח-טק בשוק הישראלי, אחד ממרכזות הפינטק וביטוח המשנה בתחום הטק המובילות בעולם.

כחלק מהעסקה, המנהל הכללי הנוכחי של Re Solutions, אסף גרינשטיין, יהפוך למנהל הכללי שלGuy Carpenter ישראל, ויהיה כפוף לגברת דורותיי מליס-מוטפיס, המשמשת מנהל כללי זמני שלGuy Carpenter Europe, וכל העמיתים של Re Solutions יצטרפו ל-Guy Carpenter. מר גרינשטיין יהיה אחראי להוביל את כל עסקי ביטוח המשנה בישראל, וישתף פעולה עם העסקים האחרים שלMarsh McLennan, לרבות Marsh Israel, Mercer וכן Oliver Wyman.

דין קליסורה, נשיא ומנהל כללי של Guy Carpenter, אמר על העסקה: "הצירוף של העסק המבוסס והצוות המוערך של Re Solutions בישראל והפתרונות והשירותים הגלובליים של Guy Carpenter יביא הטבות משופרות משמעותית ללקוחות בישראל כולה. מבטחים בכלכלה זו, הגדלה במהירות, מחפשים סוכנים ויועצים היכולים לסייע להם לטפל בנושאי מפתח בנוף סיכון מורכב שרק הופך מורכב עוד יותר. עסקה זו מונעת על ידי השאיפה שלנו להשקיע בישראל, ונותנת לנו פלטפורמה רבת עצמה להשיג את המטרות עבור הלקוחות."

אסף גרינשטיין הוסיף: "עסקה זו מהווה אבולוציה טבעית של מערכת היחסים המצוינת שתמיד הייתה לנו עם Guy Carpenter ואלה חדשות נהדרות ללקוחות ולעמיתים שלנו. על ידי שילוב המומחיות שלנו עם הנתונים והאנליטיקה המובילים בתעשייה של Guy Carpenter, הייעוץ האסטרטגי והפתרונות לשוקי ההון שהיא מציעה, נוכל להאיץ את הפיתוח שלנו ולהגדיל את השירותים שאנחנו מציעים ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים."

אודות Guy Carpenter

Guy Carpenter & Company, LLC היא חברה גלובלית מובילה המתמחה בביטוח משנה וסיכון המעסיקה 3,400 מקצוענים ביותר משישים משרדים סביב העולם. Guy Carpenter מביאה שילוב רב עוצמה של מומחיות בתחום הסוכנות, שירותים מהימנים בתחום הייעוץ האסטרטגי ואנליטיקה מובילה בתעשייה, וכל אלה מסייעים ללקוחות להתאים את עצמם להזדמנויות מתעוררות ולהשיג גידול רווחי. Guy Carpenter היא עסק של Marsh McLennan‏ ‏(NYSE: MMC), הפירמה המובילה בעולם בשירותים מקצועיים בתחומי הסיכון, האסטרטגיה והאנשים. בחברה יותר מ-85,000 עמיתים המספקים ייעוץ ללקוחות ב-130 מדינות. עם הכנסה של יותר מ-20 מיליארד דולר, Marsh McLennan מסייעת ללקוחות לנווט בסביבה מורכבת ודינמית יותר ויותר באמצעות ארבעה עסקים מובילים בשוק, וביניהם Marsh, Mercer וכן Oliver Wyman. למידע נוסף בקרו בכתובת www.guycarp.com ועקבו אחרינו ב-LinkedIn וב-Twitter.

אודות Re Solutions

Re Solutions הוא ברוקר ביטוח המשנה העצמאי המוביל בישראל, עם זריזות וגמישות ועם תרבות מבוססת חדשנות ההולמים חברת הזנק. באמצעות שילוב של ניסיון רב שנים בתעשייה המקומית והגלובלית, אנליזה אקטוארית מתוחכמת, ותשוקה לחשיבה מחוץ לקופסה, Re Solutions מסייע ללקוחותיו למטב את היציבות הפיננסית וההצלחה שלהם. ל-Re Solutions צוות מוביל של מומחים העובדים עם הלקוחות בניהול עולם הביטוח והסיכון המשתנה כל העת.

למידע נוסף

ג'ניפר איינסלי
Guy Carpenter
+44.20.7357.2058
[email protected]

ג'ייסון גרובס
Marsh
+44 7733 325587
[email protected]

מקור: Guy Carpenter & Company, LLC

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI