דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים LiveRamp משיקה הפעלה מקורית של חדרים נקיים ורזולוציית זהות משופרת בכל שירותי הענן העיקריים
LiveRamp משיקה הפעלה מקורית של חדרים נקיים ורזולוציית זהות משופרת בכל שירותי הענן העיקריים
חיים נוי 12/10/23 |  צפיות: 795

LiveRamp משיקה הפעלה מקורית של חדרים נקיים ורזולוציית זהות משופרת בכל שירותי הענן העיקריים

יכולות ענן מקוריות חדשות המתרכזות בפרטיות עוזרות ללקוחות להתגבר על אובדן אותות, לחבר במדויק בין התמונה של הלקוחות ולהגיע באופן אפקטיבי ליותר צרכנים בכל רחבי האקו-סיסטם.

סן פרנסיסקו, 10 באוקטובר 2023, (BUSINESS WIRE):

LiveRamp (NYSE: RAMP) הודיעה היום על יכולות הפעלה חדשות של הפעלת חדרים נקיים וזהויות בענן תחילה, המאפשרות ללקוחות להפעיל ולחבר את הנתונים שלהם באופן אפקטיבי יותר תוך שימוש בניתוחים מעמיקים יותר ותובנות משתמשים. כתוצאה מכך, מותגים, מפרסמים ופלטפורמות טכנולוגיות יכולים למקסם את הערך של נתוני הצד הראשון שלהם, לאחד ולהפעיל את הנתונים שלהם בצורה חלקה מכל סביבה ולהעמיק את התובנות של הצרכנים באמצעות מדידה גרעינית יותר - וכל זאת במסגרת מאגר הטכנולוגיה הארגונית הקיים או האקו-סיסטם של השותפים.

שיפורי פלטפורמה אלה מאפשרים כעת ליותר מ-900 הלקוחות של LiveRamp ליהנות מ:

הפעלה ישירה למאות שותפים ישירות מחדרי הנתונים הנקיים של Snowflake ו-LiveRamp. עם יכולות החדר הנקי המקוריות בענן מהדור הבא של LiveRamp, הלקוחות יכולים כעת להפעיל את הנתונים שלהם עם מאות שותפים ישירות מפלטפורמת שיתוף הפעולה שהם בוחרים, כולל Snowflake ו-LiveRamp Clean Room, ברמת דיוק וקישוריות משופרת.

עם ™RampID - המזהה ממוקד הפרטיות העמיד ביותר לצורך חיבור של אקו-סיסטם דיגיטלי - הלקוחות של LiveRamp יכולים לפעול מיד על בסיס תובנות חדשות הנוצרות באמצעות שיתופי פעולה מאובטחים עם שותפים תוך הגעה לגודל ולטווח שאין כמותם. עם קישוריות חלקה לרשת הנרחבת והעשירה ביותר בנתונים בתעשייה, LiveRamp מעניקה גם יכולת הפעלה ברחבי האקו-סיסטם הזה ללא צורך בשימוש בפתרונות מרובים או בניית אינטגרציה חדשה עבור כל שותף ופלטפורמה.

"החבירה ל-LiveRamp לצורך פיתוח יכולות חדר נקי באמצעות פלטפורמת Converged והאקו-סיסטם שלנו מסייעת בשיפור הפעלת נתוני צד ראשון ויצירת פילוחי קהל ממוקדים ומדויקים - והכל מאותה סביבה", אמר מייק ברגמן, מנהל ההפעלה של Havas Media Network North America. "שיתוף הפעולה מאפשר ל-Havas Media לסייע בצורה טובה יותר ללקוחות הזקוקים ליותר ויותר תובנות חוצות ערוצים כדי להשיג יעדים עסקיים".

"חדרי נתונים נקיים הופכים לכלי קריטי לאספקת יותר מודיעין לקוחות לשותפי המותג שלנו תוך שמירה על השקיפות והשליטה להם אנו זקוקים כאחראים על הנתונים של הקהלים שלנו", אמר בריאן לין, סגן נשיא בכיר לניהול מוצר ופרסום ב-TelevisaUnivision. "היכולת לבצע הפעלה ישירות מהחדר הנקי של הדור הבא של LiveRamp מעמיקה את ההתרחבות של השותפויות העסקיות שלנו תוך שמירה על הרמה הגבוהה ביותר של שמירה על הפרטיות".

רזולוציית הזהות הראשונה בתעשייה בכל שירותי הענן העיקריים. עם יכולות פתרון רזולוציה מקוריות ומוטמעות בענן, הלקוחות יכולים כעת לבחור להרחיב את נתוני הצד הראשון בשם בדוי שלהם ולכלול בהם רכיבי נתונים ידועים, כגון ניהול קשרי לקוחות וכתובות דואר אלקטרוני, ישירות בפלטפורמת הענן המועדפת עליהם, כלל AWS, Azure, Google Cloud, Databricks ו-Snowflake. הלקוחות של LiveRamp יכולים כעת למקסם את ההחזר על ההשקעה שלהם בפרסום בכל מקום בו הנתונים שלהם חיים.

הקיטוע של נתוני לקוחות הופך את השימוש בזהות מבוססת אישיות בענן לאתגר בלתי פוסק. לדוגמה, ל-86% מהצרכנים יש כמה כתובות דואר אלקטרוני, אותן יש לשייך לאדם אחד על מנת להגיע להפעלה ולמדידה הטובות מסוגן. כמו כן, ללקוחות יש בממוצע 13 מכשירים מקושרים אותם ניתן לנצל לצורך אסטרטגיית פרסום ומדידה הוליסטית. דפוסי הרכישה הספציפיים של כל משק בית משתנים אף הם, מה שמקשה על ייחוס מדויק של מדידות. השימוש ביכולות הזיהוי "קודם כל ענן" של LiveRamp מאפשרות ללקוחות לתת מענה לאתגרים האלה באמצעות שיוך חוזר של מזהים אישיים מרובים לאדם ולמשק בית אחד, המשפר את המדידה ומאפשר פרסום מותאם יותר באופן אישי תוך צמצום הצורך בתנועת נתונים למינימום.

"היכולת לנצל את הטכנולוגיה של LiveRamp מבלי לעזוב את סביבת הענן שלנו היא יתרון לא ייאמן", אמר סת' הירש, שותף, ראש מחלקת ניתוחים ב-Acadia. "כאשר אנו מסתכלים על העתיד של Snowflake, LiveRamp תיתן לנו את הכלים לייעל את קליטת הנתונים במחסני נתוני הענן שלנו, לפנות לקהלים בצורה נרחבת בכל רחבי האקו-סיסטם ולשפר את תוצאות המדידה עבור הלקוחות שלנו מבלי שנצטרך להזיז נתונים בין סביבות".

קימברלי בלומסטון, סגנית נשיא בכירה למוצר ב-LiveRamp, הוסיפה: "הכנסת יכולות הפעלה וזיהוי מקוריות בענן הממוטבות לחדרים נקיים לשוק מבטיחה לארגונים את היכולת לבצע התאמה לגודל של פרקטיקות נתונים, למקסם תובנות וליצור גמישות לעתיד. התכונות החדשות מעניקות גישה למערכי נתונים אשר לא היו נגישים אלמלא כן ומאפשרת להם לפשט את הפעלת הקמפיינים ולמטב את היכולת להגיע לצרכנים באופן מדויק ועקבי. עם LiveRamp, עסקים יכולים לפתח את יוזמות הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם בהתאם לדרישות של אקו-סיסטם מקוטע ביותר ומסעות מורכבים של הלקוחות והשותפים שלהם, כולל עננים וחדרים נקיים".

LiveRamp ממשיכה לקדם את הפתרונות שלה ולהעצים את שיתוף הפעולה מהדור הבא בנושא נתונים בארבעה מרכיבים קריטיים.

*חי/זהות: בנו את התשתית של הזהות הארגונית לצורך זיהוי והתאמה מדויקים של לקוחות לפי מגוון ערוצים, שותפים ופלטפורמות, לקבלת תמונת הלקוחות המחוברת ביותר האפשרית.

*חי/גישה: הרחיבו את הערך של הנתונים, העמיקו את ההבנה של הלקוחות והגיעו לקהלים חדשים עם רשת שותפי הנתונים האיכותית של LiveRamp.

*חי/קישוריות: התגברו על אובדן אותות, אמצו את העתיד של יכולת מתן המענה והתחברו לקהלים בעלי ערך גבוה בקנה מידה גדול, בכל מקום בו הם מבלים את זמנם.

*חי/תובנות: הניעו את החדשנות והשתמשו בכלי ניתוח ומדידה עוצמתיים עם יכולות חדר נקי איתנות, עם אמצעי בקרה והרשאה מתקדמים וטכנולוגיות פורצות דרך לשיפור הפרטיות המובנים כולם במוצר.

למידע נוסף אודות התאמת הפתרונות של LiveRamp לצרכים הייחודיים של העסק שלכם, היכנסו לאתר האינטרנט שלנו.

אודות LiveRamp

LiveRamp היא פלטפורמה לשיתוף נתונים לפי בחירה עבור החברות החדשניות ביותר בעולם. LiveRamp היא מובילה פורצת דרך בתחומי פרטיות לקוחות, אתיקה של נתונים וזהות ארגונית, המגדירה את התקן החדש בבניית תמונת לקוח מחוברת עם בהירות והקשר שאין דומה להם, תוך הגנה על המותג יקר הערך והאמון של הצרכנים. LiveRamp מציעה גמישות מלאה לשיתוף פעולה בכל מקום בו יש נתונים חיים לצורך תמיכה בתרחישי שימוש - בתוך ארגונים, בין מותגים ועל פני רשת השותפים האיכותיים הגלובלית הראשונה במעלה שלה.

מאות חדשנים גלובליים, ממותגי צריכה אייקוניים וענקיות טכנולוגיה ועד לבנקים ולחברות מובילות בתחום הבריאות, פונים ל-LiveRamp לבניית ערך מותג וערך עסקי לטווח ארוך ומקסום הערך של נתוני הצד הראשון שלהם, תוך הישארות בחזית בכל הקשור לדרישות הציות והפרטיות המתפתחות במהירות. המטה של LiveRamp נמצא בסן פרנסיסקו, קליפורניה, והיא מפעילה משרדים בכל העולם. למידע נוסף, היכנסו ל-www.liveramp.com.

למידע נוסף:

מישל מילספ
[email protected]

מקור: LiveRamp

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח ב-14 באוגוסט על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2024
Riskified Ltd. ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הונאות מסחר אלקטרוני ומודיעין סיכונים, הכריזה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-14 באוגוסט 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

ExaGrid ו-StorIT מכריזות על שותפות אסטרטגית
השותפות החדשה מביאה עמה פתרון אחסון גיבוי מרובד לאזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC)

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)
NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה

אנדרסן גלובל מוסיפה יכולות שמאות בבולגריה
אנדרסן גלובל Andersen Global מחזקת את יכולות השמאות הגלובליות שלה בדמות שיתוף פעולה נוסף עם חברת Advance Valuations שבבולגריה.

ה-A2RL נוסקת לגבהים חדשים: משיקה אליפות מרוצי השקת מרוץ רחפנים אוטונומית עם פרסים המגיעים בסך הכול למיליון דולר
ליגת המרוצים האוטונומית של אבו דאבי (A2RL), שהופעת הבכורה שלה התקיימה באפריל במגרש המרוצים Yas Marina Circuit, הכריזה על האתגר הבא שלה, שייערך עם ליגת האלופים למזל"טים (DCL), ארגון מרוצי המזל"טים המקצועיים המוביל בעולם

Gravity הכריזה על ההשקה הרשמית של PIGROMANCE -משחק הרפתקה עמוס חידות, חמוד ואפל, ב-Steam
מפתחת המשחקים והמפיצה הגלובלית Gravity הודיעה על השחרור הרשמי של משחק ההרפתקה/חידות PIGROMANCE ב-Steam ב-25 ביולי.

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורית (ODM) קוראינית מובילה של מזון בריאות פונקציונלי, מאיצה את מאמצי התרחבותה לשווקים בדרום מזרח אסיה ואירופה עם HemoHIM G, מוצר שנועד לזירה הגלובלית.

Corpay Cross-Border היא הספקית הרשמית להמרות מט"ח של World Athletics
Corpay, Inc*, ‏(NYSE: CPAY) חברה מובילה בתחום התשלומים הארגוניים, שמחה להכריז כי עסק Cross-Border של Corpay חתם על הסכם עם World Athletics, גוף הפיקוח הבינלאומי בתחום האתלטיקה הקלה הכולל מסלולים ושטח, ריצת שטח, ריצה על כביש, הליכה תחרותית, טיפוס תחרותי על הרים ואולטרה מרתון והפך בזאת לספק המט"ח הרשמי (FX).

אנדרסן גלובל מרחיבה את טביעת הרגל בצ'כיה
אנדרסן גלובל Andersen Global מקדמת את כיסוי הערכת השווי שלה באירופה דרך הסכם שיתוף פעולה עם הפירמה להערכת שווי עסקים המבוססת בצ'כיה (PZK) Pražská Znalecká Kancelář.

קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים
* טיפול עצמי מתאר את תפקידם של אנשים במניעת מחלות, קידום ושמירה על בריאותם הנפשית והגופנית, והשתתפות פעילה בטיפול הרפואי שלהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI