דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הרביעי ולשנת הכספים 2023
Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הרביעי ולשנת הכספים 2023
חיים נוי 06/03/24 |  צפיות: 126

Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הרביעי ולשנת הכספים 2023

מצפה לדווח על נתוני יעילות ובטיחות המחקר המרכזי של DREAM U.S.עד תחילת אפריל

השיגה מכירות שיא רבעוניות של 1.8 מיליון אירו

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 5 במרץ 2024, (GLOBE NEWSWIRE) :

Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הרביעי ולשנת הכספים 2023.

דגשים פיננסיים ותפעוליים אחרונים

*הגישה את השלישי מתוך ארבעה מודולים בהגשת PMA מודולרית בארה"ב.

*החברה השיגה מכירות רבעוניות של 1.8 מיליון אירו, המייצגות צמיחה רבעונית רציפה של 87% וגידול של 42% משנה לשנה.

*השיגה מכירות של 4.3 מיליון אירו בשנת 2023, המייצגים צמיחה של 41% משנה לשנה.

*סיימה את השנה עם 48 חשבונות פעילים בגרמניה, לעומת 38 שנכנסו לשנת 2023.

*יתרת מזומנים של 57.7 מיליון אירו בסוף 2023.

סדרי עדיפויות אסטרטגיים לשנת 2024

*להשלים את מעקב המטופלים במחקר הפיבוטלי של DREAM U.S.ולדווח על נתוני יעילות ובטיחות עד תחילת אפריל.

*להגיש את המודול הרביעי והאחרון בהגשת PMA המודולרית.

*להאיץ השקעות בארגון המסחרי בארה"ב לקראת השקה בסוף 2024.

*הרשמה מלאה למחקר היעילות של ACCCESS Complete Concentric Lapse (CCC).

*הגדלת החדירה לשוק גירוי עצבי היפוגלוסלי (HGNS) ונתח שוק Genio באירופה.

"בשנת 2023 השלמנו את ההרשמה למחקר היעילותשלנו DREAM U.S. הצגנו נתוני יעילות ובטיחות חיוביים של DREAM מוקדם, יזמנו הרשמה למחקר היעילות שלנו ACCCESS U.S לקריסה קונצנטרית מלאה וגייסנו הון ממשקיעים קיימים וחדשים כאחד. הישגים אלה מחזקים את הביטחון שלנו לקראת שנת 2024 טרנספורמטיבית", אמר אוליבייה טלמן, מנכ"ל Nyxoah. "אנו נרגשים לדווח על נתוני DREAM בשבועות הקרובים, להשלים את הגשת ה-FDA הרגולטורית ולסלול את הדרך להבאת Genio®לחולים בארה"ב".

מר טלמן המשיך: "מבחינה מסחרית באירופה, הביצועים של הרבעון הזה היו החזקים ביותר בהיסטוריה של Nyxoah שהונעו על ידי מאמץ ממוקד ישירות לצרכן (DTC) ואני משבח את הצוות המסחרי האירופי שלנו על ביצועם. אני מצפה לעלייה נוספת בחדירת הטיפול מהשותפות שלנו עם ResMed בגרמניה".

הכנסות

ההכנסות הסתכמו ב-1.8 מיליון אירו ברבעון הרביעי שהסתיים ב-31 בדצמבר 2023, בהשוואה ל-1.3 מיליון אירו ברבעון הרביעי שהסתיים ב-31 בדצמבר 2022. ההכנסות לשנת 2023 כולה עמדו על 4.3 מיליון אירו, בהשוואה ל-3.1 מיליון אירו בשנת 2022 כולה. הגידול בהכנסות מיוחס למסחור מערכת Genio®על ידי החברה, בעיקר בגרמניה.

עלות הסחורה שנמכרה

עלות הסחורות שנמכרו עמדה על 726 אלף אירו בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2023, המייצגת רווח גולמי של 1.1 מיליון אירו, או שולי רווח גולמי של 60%. זאת בהשוואה לעלות הכוללת של סחורות שנמכרו בסך 465 אלף אירו ברבעון הרביעי של 2022, לרווח גולמי של 842 אלף אירו, או שולי רווח גולמי של 64.4%.

בשנה המלאה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2023, העלות הכוללת של הסחורות שנמכרו הייתה 1.7 מיליון אירו, המייצגת רווח גולמי של 2.7 מיליון אירו, או שולי רווח גולמי של 62%. זאת בהשוואה לעלות הכוללת של סחורות שנמכרו בסך 1.2 מיליון אירו בשנת 2022 כולה, לרווח גולמי של 1.9 מיליון אירו, או שולי רווח גולמי של 62.7%.

מחקר ופיתוח

בשנה המלאה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2023, הוצאות המחקר והפיתוח עמדו על 26.7 מיליון אירו, לעומת 15.9 מיליון אירו בשנה כולה של 2022.

הפסד תפעולי

ההפסד התפעולי הכולל ברבעון הרביעי ובשנת 2023 כולה הסתכם ב-10.8 מיליון אירו וב-45.1 מיליון אירו, בהתאמה, לעומת 9.1 מיליון אירו ו-32.5 מיליון אירו ברבעון הרביעי ובשנת 2022 כולה, בהתאמה. זאת, בשל ההאצה בהוצאות המו"פ של החברה, כמו גם הפעילות המסחרית והקלינית השוטפת.

מצב מזומנים

נכון ליום 31 בדצמבר 2023, המזומנים והנכסים הפיננסיים הסתכמו ב-57.7 מיליון אירו, בהשוואה ל-94.9 מיליון אירו ביום 31 בדצמבר 2022. סך הוצאות המזומנים עמד על כ-4.6 מיליון אירו בחודש במהלך שנת 2023.

דו"ח שנתי 2023

רואה החשבון המבקר הבלתי תלוי שלנו טרם השלים את ביקורת הדוחות הכספיים לשנה שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2023. עם פרסומו, הדו"ח הכספי של Nyxoah לשנת 2023 המלאה יהיה זמין בדף המשקיעים באתר האינטרנט של Nyxoah (https://investors.nyxoah.com/financials).

שיחת ועידה ומצגת שידור אינטרנט

שידור אינטרנט של השיחה יהיה נגיש דרך דף קשרי משקיעים באתר Nyxoah או דרך הקישור הזה: שידור שיחת הרווחים של Nyxoah לרבעון הרביעי של 2023. למי שלא מתכוון לשאול שאלה של הנהלה, החברה ממליצה להאזין באמצעות שידור האינטרנט.

אם אתם מתכננים לשאול שאלה, אנא השתמשו בקישור הבא: שיחת הרווחים של Nyxoah לרבעון הרביעי של 2023. לאחר ההרשמה יישלח דוא"ל, הכולל פרטי חיוג וקוד גישה ייחודי לשיחת הוועידה הנדרש כדי להצטרף לשיחה החיה. כדי לוודא שאתם מחוברים לפני תחילת השיחה, החברה מציעה להירשם לפחות 10 דקות לפני תחילת השיחה.

אודות Nyxoah

Nyxoah היא חברת טכנולוגיות רפואית שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה (OSA). הפתרון המוביל של Nyxoah הוא המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני ללא עופרת וללא סוללות שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הנפוץ ביותר בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ. Nyxoah מונעת על ידי החזון כי חולי OSA צריכים ליהנות מלילות נינוחים ולהרגיש שניתן לחיות את חייהם במלואם.

לאחר השלמתו המוצלחת של מחקר BLAST OSA, מערכת Genio®קיבלה את סימן תו התקן CE האירופי שלה בשנת 2019. Nyxoah השלימה שתי הנפקות מוצלחות: ביורונקסט בריסל בספטמבר 2020 ובנאסד"ק ביולי 2021. בעקבות התוצאות החיוביות של מחקר BETTER SLEEP, Nyxoah קיבלה אישור CE להרחבת האינדיקציות הטיפוליות שלה לטיפול בחולי קריסה קונצנטרית מלאה (CCC), הנוגדת כיום את הטיפול של המתחרים. בנוסף, החברה עורכת כעת את המחקר המרכזי DREAM IDEלאישור ה-FDA ומסחור בארה"ב.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.nyxoah.com/

אזהרה - סימן CE מאז 2019. מכשיר ניסיוני בארצות הברית. מוגבל בחוק הפדרלי לשימוש ניסיוני בארצות הברית.

ליצירת קשר:

Nyxoah
David DeMartino, Chief Strategy Officer
[email protected]
+1 310 310 1313

קובץ מצורף:

ENGLISH_Q4 2023 Earnings PR_FINAL

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI