דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
חיים נוי 28/03/24 |  צפיות: 168

EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)

EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

EBC Financial Group - רישיון רגולטורי מלא של CIMA

EBC Financial Group קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA).

רשימת רישיונות רגולטוריים מלאים של EBC Financial Group

רשימה של רישיונות רגולטוריים מורשים ומלאים מבריטניה, אוסטרליה ואיי קיימן שהוענקו ל- EBC Financial Group.

הונג קונג, 28 במרץ 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

EBC Financial Group (EBC Group או EBC) שמחה להודיע כי חברת הבת שלה באיי קיימן, EBC Financial Group (Cayman) Limited, זכתה ברישיון מלא של הרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA). הישג משמעותי זה מהווה התקדמות משמעותית בפורטפוליו הרגולטורי הגלובלי של EBC, בעקבות ההסמכות הקיימות שלה מרשות ההתנהלות הפיננסית של בריטניה (FCA) ומנציבות ניירות הערך וההשקעות האוסטרלית (ASIC).

במסגרת הרגולטורית המחמירה של CIMA, קבוצת EBC תציע שירותים פיננסיים מקיפים יותר, כולל נאמנויות, ניירות ערך, חוזים עתידיים וקרנות, במיוחד עבור אנשים קמעונאיים, מקצועיים, בעלי הון גבוה ומשקיעים מוסדיים.

איי קיימן, המוכרים כמרכז offshore פיננסי מוביל, מרכזים 90% מהבנקים בעולם ומעל 85% מקרנות הגידור. CIMA, הרשות המוניטרית של איי קיימן, ידועה בסטנדרטים המחמירים שלה ובפיקוח המקיף, המשקף את המסגרת המשפטית של בריטניה. גילוי מידע קפדני, הגנה על קרנות לקוחות ודרישות ניהול תאימות מבטיחים את היושרה והיציבות של המגזר הפיננסי.

בקרב האליטה העולמית עם רישוי מלא

מאז הקמתה, CIMA הנפיקה רק מספר מוגבל של רישיונות רגולטוריים מלאים. בשנתיים האחרונות רק ארבעה גופים עברו את הביקורת. קבוצת EBC היא אחת החברות הבודדות שהבטיחו את הרישיון הרגולטורי המלא הנחשק.

קבוצת EBC, לאחר שעברה בדיקה קפדנית, השיגה רישיון רגולטורי מלא, והעניקה ל- EBC Financial Group (Cayman) Limited הרשאות מקיפות בעסקה, ארגון, ניהול וייעוץ, והכל תחת התקנות המחמירות ביותר של CIMA, כולל מסגרת עסקי השקעות בניירות ערך (SIB). קבוצת EBC עומדת בדרישות אלה, ומבטיחה אבטחת קרן משקיעים מקיפה.

לפני קבלת הרישיון הרגולטורי המלא מ-CIMA, קבוצת EBC החזיקה בשני רישיונות רגולטוריים גלובליים מובילים: EBC Financial Group (UK) Ltd מורשית ומוסדרת על ידי רשות ההתנהלות הפיננסית של בריטניה (FCA); קבוצת EBC Financial Group (Australia) Pty Ltd מורשית ומוסדרת על ידי הוועדה האוסטרלית לניירות ערך והשקעות (ASIC).

הרישיון הרגולטורי המלא שהונפק על ידי CIMA מבסס את מעמדה של EBC כקבוצה פיננסית גלובלית מהשורה הראשונה, מקדם הקצאת נכסים חוצת תחומי שיפוט ומספק תמיכת מסגרת מקיפה יותר להרחבת השירותים הגלובליים.

קבוצת EBC מחזיקה בחשבון הבנקאות התאגידי ברמה הגבוהה ביותר בברקליס, ומספקת אבטחת קרן שווה תחת גופים רגולטוריים שונים. בהתאם לציות הקפדני של EBC Financial Group (UK) Limited לכללי CASS של FCA, קבוצת EBC Financial Group (Cayman) Limited מצייתת בקפדנות לתקנות הגנת קרנות הלקוחות של CIMA. כספי הלקוחות מוגנים באופן עצמאי בברקליס בריטניה, ונהנים מאותה הגנת אבטחה ברמת AAA.

כיוונים לעתיד:

קבוצת EBC ערוכה לחקור אופקים חדשים ולהרחיב את שירותיה המגוונים והחדשניים ברחבי העולם. במבט קדימה, EBC תדבק בכוונתה המקורית, תציית בקפדנות לסטנדרטים הגבוהים של CIMA, תבטיח שהמשקיעים ייהנו מסביבת מסחר תואמת, ובכך תבנה מנגנון הגנה רגולטורי בטוח יותר לקידום אמון התעשייה ושקיפות מידע.

למידע נוסף על EBC Financial Group, בקר בכתובת: https://www.ebc.com/.

אודות EBC Financial Group

EBC Financial Group (EBC), שנוסדה ברובע הפיננסי המוערך של לונדון, ידועה בחבילת השירותים המקיפה שלה הכוללת תיווך פיננסי, ניהול נכסים ופתרונות השקעה מקיפים. עם משרדים הממוקמים אסטרטגית במרכזים פיננסיים בולטים, כגון סידני, הונג קונג, טוקיו, סינגפור, בנגקוק, לימסול ועוד, EBC פונה לקהל לקוחות מגוון של משקיעים מקצועיים, פרטיים ומוסדיים ברחבי העולם.

EBC, המוכרת גם בזכות הפרסים הרבים שקיבלה, מתגאה בכך שהיא עומדת ברמות הגבוהות ביותר של סטנדרטים אתיים ורגולציה בינלאומית. EBC Financial Group (UK) Limited מוסדרת על ידי רשות ההתנהלות הפיננסית של בריטניה (FCA), קבוצת EBC Financial (Australia) Pty Ltd מוסדרת על ידי הוועדה לניירות ערך והשקעות באוסטרליה (ASIC), ו- EBC Financial Group (Cayman) Limited מוסדרת על ידי הרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA).

בליבת קבוצת EBC נמצאים אנשי מקצוע מנוסים עם למעלה מ -30 שנות ניסיון מעמיק במוסדות פיננסיים גדולים, לאחר שניווטו במיומנות דרך מחזורים כלכליים משמעותיים מהסכם פלאזה למשבר הפרנק השוויצרי בשנת 2015. EBC דוגלת בתרבות שבה יושרה, כבוד ואבטחת נכסי לקוחות הם בעלי חשיבות עליונה, ומבטיחה שכל מעורבות משקיעים תטופל במלוא הרצינות הראויה.

למידע נוסף:

Media Contact:
Douglas Chew
+6011 3196 6887
[email protected]

תמונות יח"צ הנלוות להודעה זו זמינות בכתובות

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/91e6abd0-80e6-4fec-b2d8-9d31ea416203

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/f2c6c812-dfe4-4c9f-9910-59b56a3b23f4

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI