דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
חיים נוי 17/04/24 |  צפיות: 182

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות

פיירפקס, וירג'יניה, 17 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

הרשימה המלאה של זוכי Stevie לפי קטגוריה זמינה בכתובת http://www.StevieAwards.com/Sales.

10 הארגונים המכובדים ביותר ב- Stevie Awards לשנת 2024 עבור מכירות ושירות לקוחות קיבלו Grand Stevie Award גביעי פרסי סטיבי הגדולים ("הטובים ביותר"). המועמדים לא יכלו להגיש מועמדות ישירות לפרסי Grand Stevie. הזוכים נקבעו על ידי מערכת נקודות המבוססת על המספר הכולל של הפרסים בהם זכו, כמו גם על הניקוד הממוצע הגבוה ביותר בקטגוריות נבחרות.

DP DHL Worldwide, עם 13 זכיות בפרסי סטיבי זהב, 18 פרסי סטיבי כסף ו-14 פרסי סטיבי ארד, היה הארגון המכובד ביותר השנה, וזכה ב- Grand Stevie Award. בסדר יורד, הארגונים שלהלן קיבלו את גביעי Grand Stevie Award בפרסי Stevie לשנת 2024 עבור מכירות ושירות לקוחות בשם עצמם ו/או לקוחות. היה תיקו במקום התשיעי בין Toco Warranty לבין Purpol Marketing Limited.

1. DP DHL(עולמי), 96 נקודות

2. IBM(ארמונק, ניו יורק, ארה"ב),64 נקודות

3. Support Services Group, Inc.(ווייקו, טקסס, ארה"ב), 49 נקודות

4. Allianz Services Pvt Ltd(טריואנדרום, קרלה, הודו), 39 נקודות

5. Sales Partnerships, Inc.(ברומפילד, קולורדו ארה"ב), 38.5 נקודות

6. UPMC Health Plan(פיטסבורג, פנסילבניה, ארה"ב), 31 נקודות

7. Blackhawk Network(פלזנטון, קליפורניה, ארה"ב), 26 נקודות

8. VIZIO Inc.(אירווין, קליפוריה, ארה"ב), 22 נקודות

9. Toco Warranty(לוס אנג'לס, קליפורניה, ארה"ב) 19 נקודות

Purpol Marketing Limited(צ'יפנהאם, בריטניה), 19 נקודות

זוכים בולטים אחרים עם שלושה פרסי סטיבי זהב כוללים Alight Solutions (לינקולנשייר, אילינוי ארה"ב), Optum(עדן פרייר, מינסוטה, ארה"ב) ו- WNS (Holdings) Limited (מומבאי, הודו).

ארגונים שזכו בשילוב של חמישה פרסי זהב, כסף או ארד או יותר כוללים את TransPerfect Translations, ניו יורק, ארה"ב (שמונה), VMWare (Broadcom) פאלו אלטו, קליפורניה ארה"ב (שבעה), Intuit, טורונטו, קנדה (שבעה), Avetta, להי, יוטה ארה"ב (שבעה), SAP עולמי (שבעה), ValueSelling Associates, Inc, קרלסבד, קליפורניה ארה"ב (שישה), Element Electronics, ווינסבורו, דרום קרוליינה ארה"ב (שישה), Voya Financial, ניו יורק, ארה"ב (שישה), CivicPlus, מנהטן, קנזס ארה"ב (חמישה), Capital Rx, ניו יורק, ארה"ב (חמישה), Datasite, מיניאפוליס, מינסוטה ארה"ב (חמישה), Inspiro, מאקאטי סיטי, פיליפינים (חמישה), Loveholidays, לונדון, בריטניה (חמישה), OpenGov, סן פרנסיסקו, קליפורניה ארה"ב (חמישה), QNB Finansbank, איסטנבול, טורקיה (חמישה), ו-Qualitest Group, ברידג'ווטר, ניו ג'רזי ארה"ב (חמישה).

יותר מ-2,300 מועמדויות מארגונים בכל הגדלים וכמעט בכל תעשייה הוערכו בתחרות השנה. הזוכים נקבעו על פי ממוצע ציונים של יותר מ-200 אנשי מקצוע ברחבי העולם בשבע ועדות שיפוט מיוחדות.

המועמדים נלקחו בחשבון ביותר מ -60 קטגוריות עבור הישגי שירות לקוחות ומוקד שירות, כולל מוקד השירות של השנה, פרס על חדשנות בשירות לקוחות, ומחלקת שירות הלקוחות של השנה; 60 קטגוריות להישגי מכירות ופיתוח עסקי, החל ממנהל מכירות השנה ועד פרקטיקת הדרכת המכירות של השנה, והישגים באוטומציה של מכירות; וקטגוריות לזיהוי מוצרים ושירותים חדשים וספקי פתרונות, בין היתר.

הזוכים בקטגוריה מיוחדת אחת, פרס האתיקה בשותפויות מכירות במכירות, הוכרזו והוכרו גם הם בטקס שנערך ב-12 באפריל. פרס זה מכיר בארגונים על שיטות עבודה מומלצות והישגים בהפגנת הסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר בתעשיית המכירות. Integrity Solutions מנאשוויל, טנסי ארה"ב היא זוכת Stevie הזהב בקטגוריה זו. זוכי הכסף הם Better Way Health (קנסו, ג'ורג'יה ארה"ב), Stateside Affairs (מנאסקואן, ניו ג'רזי ארה"ב) ו-Desiderate (ניו סאות' ויילס, אוסטרליה). זוכי Stevie ארד הם Alright Retiree Health Solutions (שיקגו, אילינוי ארה"ב), Belkins (דובר, דלאוור ארה"ב), Rootstack (פנמה), Shell International Aviation (מקאטי, פיליפינים), TCN (סנט ג'ורג', יוטה ארה"ב) ו-Yuksekbilgili Egitim &Danismanli (איסטנבול, טורקיה).

הזוכים בפרסי בחירת העם לשנת 2024 לשירות לקוחות מועדף (2024 People's Choice Stevie® Awards), שהוכרזו ב-4 באפריל, זכו גם הם לכבוד בגאלה של הפרסים ב-12 באפריל. זוכי פרס סטיבי בחירת העם מקבלים את פרס סטיבי קריסטל הנחשק, הנקבע על ידי הצבעה ציבורית עולמית.

המצגות שודרו בשידור חי באמצעות Vimeo וזמינות לצפייה מקוונת.

מועמדויות למהדורת 2025 של פרסי Stevie עבור מכירות ושירות לקוחות יתקבלו החל מיולי הקרוב. ניתן לבקש את ערכת ההשתתפות כאן http://www.StevieAwards.com/Sales.

אודות the Stevie Awards

Stevie Awards מוענקים בתשע תוכניות: פרסי סטיבי של אסיה פסיפיק, פרסי סטיבי הגרמניים, פרסי סטיבי של המזרח התיכון וצפון אפריקה, פרסי העסקים האמריקנים, פרסי העסקים הבינלאומיים, פרסי סטיבי למעסיקים גדולים, פרסי סטיבי לנשים בעסקים, פרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות ופרסי סטיבי החדשים למצוינות טכנולוגית. התחרויות של Stevie Awards מקבלות יותר מ- 12,000 מועמדויות בכל שנה מארגונים ביותר מ-70 מדינות. פרסי סטיבי, המוקירים ארגונים מכל הסוגים והגדלים ואת האנשים שמאחוריהם, מכירים בביצועים מצוינים במקום העבודה בכל העולם. מידע נוסף על פרסי סטיבי נמצא באתר http://www.StevieAwards.com

נותני החסות לפרסי Stevie Awards השנתיים ה-18 למכירות ושירות לקוחות כוללים את Sales Partnerships, Inc. Support Services Group, Inc. ואת ValueSelling Associates, Inc..

ליצירת קשר - מדיה:


Nina Moore
+1 (703) 547-8389
[email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/e0520bf9-f814-4189-9d3f-b3a1f8a31877

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
One Za'abeel משיקה את The Offices, חלל משרדי ברישוי כפול ב-One Za’abeel Tower
One Za'abeel, הפיתוח האייקוני לשימוש מעורב שפותח בידי ICD (תאגיד ההשקעות של דובאי) שמח להכריז על השקת The Offices, חלל עבור משרדים ארגוניים ברמה היוקרתית ביותר ברישיון כפול במגדל One Za'abeel. משרדים ברמה גבוהה זו אמורים יהפכו לכתובת העסקית האולטימטיבית של דובאי והם ימשכו ארגונים גלובליים ומקומיים כאחד עם הרישוי הכפול הייחודי שלה לחברות הרשומות באזור החופשי של מרכז הסחר העולמי של דובאי (DWTC FZ) וגם לאלו שהרישוי שלהם הוא במדינה עצמה.

SafeBase מגייסת 33 מיליון דולר באמצעות השקעה בסדרה B להאצת החזון לסקירות אבטחה ללא חיכוכים
ההשקעה, בהובלת Touring Capital, תרחיב את פלטפורמת האבטחה המובילה בתעשייה ותאפשר לארגונים לבנות אמון משמעותי ובר-קיימא אצל הלקוח

Park Place Technologies רוכשת את שירותי התחזוקה מצד שלישי של Unitech
עסקה זו יוצרת את אחת מספקיות התחזוקה מצד שלישי הגדולות בברזיל

EB5 Capital תובעת את USCIS בגין העלאת עמלת הגשת EB-5 שבוצעה לאחרונה
EB5 Capital, יחד עם Invest in the USA (IIUSA), איגוד הסחר הלאומי EB-5 המשרת את רוב המרכזים האזוריים הפעילים, ועשרה מרכזים אזוריים נוספים, הגישה ב-22 באפריל 2024 תביעה נגד שירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS). התביעה, Civitas Capital Group ואח' נגד USCIS ואח' (Civitas Capital Group et al. vs. USCIS et al. ), הוגשה לבית המשפט המחוזי במחוז הצפוני של טקסס, והיא קוראת תיגר על "החוק הסופי" שנקבע על ידי המחלקה לביטחון המולדת (DHS) הנוגע לעמלות הגשה שגובה הממשלה עבור עתירות הקשורות ל-EB-5

קונגרס EAACI 2024: חדשנות והתקדמות בטיפול באלרגיה
*במהלך הקונגרס יוצגו למעלה מ-150 מושבים מדעיים, שיתמקדו בין היתר בהתקדמות במדעי הסביבה, אלרגיות למזון, חידושים באימונותרפיה ואלרגיות ילדים.

Joby מקימה אקוסיסטמה של מוניות אוויר חשמליות באבו דאבי
*הסכם רב צדדי נחתם עם שלושה משרדי שלטון באבו דאבי לציון תמיכה בהקמה ובמדרוג של שירות מוניות האוויר של Joby באבו דאבי ומעבר לה *ההסכם מכסה פוטנציאל לפיתוח של אקוסיסטמה מלאה למוניות אוויר הכוללת הכשרה, פיתוח תשתית ותפעול טיסות, וכן נוכחות ייצור באבו דאבי

Arqit מכריזה על שיתוף פעולה לאספקת פתרונות קריפטוגרפים פוסט-קוונטיים מחוץ לקופסה
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, הודיעה על יצירת מוצרי 1.89 Tb IPsec בטוחים לשימוש קוונטי הראשונים בעולם, בשיתוף פעולה עם Intel.

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI