דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
חיים נוי 24/04/24 |  צפיות: 70

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית

המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

בוסטון ותל אביב, 23 באוקטובר 2024, (BUSINESS WIRE):

FeelBetter, הספקית המובילה של טכנולוגיה לניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית וחלוצה בתחום המודיעין הפרמקו-קליני, הכריזה היום על שיתוף פעולה עם מחקר פוטנציאלי שייערך עם חוקרים בבית החולים Brigham and Women’s Hospital שבבוסטון. המחקר יעריך את השפעתה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, מבוססת הבינה המלאכותית, של FeelBetter על ניהול מטופלים שמקבלים תרופות רבות בו זמנית.

המחקר המשותף, שיצא לדרך בפברואר 2024, יעקוב אחר מטופלים שמקבלים טיפול ביחידה Phyllis Jen Center for Primary Care של בית החולים, תוך בחינת הפוטנציאל של FeelBetter ככלי לשיפור הבריאות כתוצאה מהטיפול ולהוזלת העלויות והניצולת של שירותי הבריאות. המחקר החדש מתבצע בעקבות הפרסום של מחקר קודם אשר נערך ב-Brigham and Women’s Hospital בשנת 2022, אשר הראה כי הבינה הפרמקו-קלינית של FeelBetter הצליחה לנבא במדויק אילו מטופלים קשישים נמצאים בסיכון גבוה לאירועים שליליים כתוצאה מנטילת התרופות וכן המליצה על שינויים רלטיביים והולמים במשטר הטיפול שלהם.

"בעיות רבות שקשורות בריבוי תרופות בו זמנית אינן מזוהות עד לאחר שהמטופלים מגיעים לטיפול נמרץ, ובמקרה של קשישים הסובלים ממספר בעיות ומחלות כרוניות, הנטילה של מספר תרופות במקביל מביאה בסופו של דבר ל-10-30% ממספר האשפוזים", אמרה ד"ר ליסה רוטנשטיין, MD MBA Msc, החוקרת הראשית של המחקר. "המחקר הקודם שלנו העלה כי ניתן להשתמש בפלטפורמה לזיהוי המטופלים שנמצאים בסיכון הגבוה ביותר לסבול מאירועים שליליים שקשורים בנטילת תרופות מרובות בו זמנית. בהתבסס על נתוני העבר, אנו שמחים לבחון כיצד נוכל להשתמש בפלטפורמה כדי לשפר את תוצאות הטיפול, את ניצולת שירותי הבריאות ואף להוזיל עלויות.

ד"ר דיוויד בייטס, MD, MSc, פרופסור לרפואה ב-Harvard Medical School וב-Brigham and Women’s Hospital, הוסיף: "מלהיב לראות כיצד הטכנולוגיות החדשות משתלבות ב-EHRs ומוסיפות לתהליכי העבודה הקליניים, במיוחד אצל ספקים כמו ארגוני טיפול משתלם שלוקחים סיכונים בשם המטופלים. הוזלת דמי ההשתתפות ופישוט העלויות שקשורות במטופלים בסיכון גבוה, באמצעות יישום של הצעות מבוססות ממצאים לשיפור משטר התרופות של המטופלים יועיל הן למטופלים וכן לצוותי הטיפול.

המחקר הקודם, שהוצג במפגש השנתי של Society of General Internal Medicine (SGIM) לשנת 2023 ובמפגש המחקר השנתי (ARM) של AcademyHealth בשנת 2023, קבע כי ניתן להשתמש ב-FeelBetter לצורך ריבוד סיכונים יעיל בטיפולי החירום ובאשפוזים של מטופלים הסובלים ממספר בעיות כרוניות ואשר כפופים למשטרי תרופות מורכבים. מתוצאות המחקר עולה גם כי כאשר משלבים את טכנולוגיית FeelBetter עם התערבות בניהול התרופות, הדבר יכול לצמצם את ניצול המשאבים של שירותי הבריאות ואת העלויות, וכן לסייע בשיפור התוצאות הטיפוליות.

"משימתה של FeelBetter היא להתאים אישית את האופן בו ניתנים שירותי הבריאות, לפתח טכנולוגיה ייעודית שתעזור לרופאים לרבד סיכונים במטופלים שמקבלים תרופות מרובות בו זמנית וכן למנוע באופן יזום את ההידרדרות הנובעת מכך תוך אספקת התערבות קלינית בזמן המתאים באמצעים כגון שינוי משטר התרופות", אמר יורם הורדן, מנהל טכנולוגיה ראשי, מנהל תפעול ראשי ומייסד שותף של FeelBetter. “אנו מקדמים בברכה את הרחבת שיתוף הפעולה שלנו עם Brigham & Women’s Hospital במסגרת המחקר, על ידי השקה של תוכנית פיילוט פוטנציאלית, וכן הרחבת מקבץ הממצאים שתומך ביכולות ממצאי המודיעין הפרמקו-קליני שלנו לשיפור התוצאות במטופלים ולקידום טיפול מבוסס ערך".

כחלק מתכנית הפיילוט, FeelBetter תשלב את הפלטפורמה שלה ב-EHR של Epic במטרה לאפשר תהליכי עבודה אוטומטיים. הפלטפורמה של FeelBetter ממנפת מודיעין פרמקו-קליני, קטגוריה טכנולוגית חדשה בה החברה היא הראשונה ששילבה בין ניתוח מבוסס בינה מלאכותית לבין יכולות פרמקולוגיות וקליניות חדשות ומבוססות ממצאים. היכולת לזהות מטופלים שנמצאים בסיכון גבוה לאשפוז בטווח הקצר בשל בעיות שקשורות בנטילת תרופות מרובות בו זמנית, המלצה על שינויים במשטרי התרופות וכן התערבויות קליניות חיוניות נוספות, וכן תהליך ניטור מקיף מאפשר לפלטפורמה של FeelBetter לשנות את תבנית הפעולה בניהול מטופלים הנוטלים תרופות רבות בו זמנית הן ברמה האינדיבידואלית והן ברמת בריאות האוכלוסייה.

אודות FeelBetter

FeelBetter היא חלוצה בתחום המודיעין הפרמקו-קליני, והיא שינתה את פרדיגמת התרופות המרובות הן ברמה האינדיבידואלית והן ברמת בריאות האוכלוסייה, זאת באמצעות פתרון מקיף שנותן מענה לאתגרים שקשורים בניהול תרופות שאינו אופטימלי. המודיעין הפרמקו-קליני של FeelBetter, המבוסס על בינה מלאכותית ויכולות למידה חישובית, מניע את תהליך ניהול התרופות האישי ומסייע לאנשי מקצוע בענף הבריאות לוודא שמשטר התרופות של המטופלים שלהם בטוח, יעיל והולם. הטכנולוגיה מפנה את ההתמקדות למטופלים בעלי סיכון גבוה להידרדרות ולאשפוז הניתן למניעה כתוצאה מניהול תרופות שאינו אופטימלי, והיא יוזמת הצעות להתערבות מידית וברת פעולה אשר תקטין את הסיכונים הללו. ארגוני ספקים משתמשים ב-FeelBetter כדי לנטר את ההתקדמות של מטופליהם וכדי לספק את טיפול המעקב המתאים בצורה יזומה יותר, וכן כדי להקצות משאבים ביעילות ולמזער שימוש יקר וניתן למניעה בשירותי הבריאות.

מטה FeelBetter, אותה מוביל צוות של רופאים, רוקחים קליניים וטכנולוגיים מתחומים שונים, נמצא בבוסטון ובתל אביב. על רשימת המשקיעים נמנים Firstime Ventures, ‏Shoni Health Ventures, ‏Triventures, ‏ARC, ‏המרכז לחדשנות של בית החולים שיבא, Random Forest VC, ‏The Group Ventures, ‏וכן GoodCompany Ventures. לקבלת פרטים נוספים ניתן לבקר בכתובת feelbetter.healthcare.

אנשי קשר

FeelBetter:
Nicole Pariser
[email protected]

אמצעי התקשורת:
Bruno Solari
[email protected]

מקור: FeelBetter

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים
WadzPay, חברת פינטק מובילה המתמחה בטכנולוגיה מבוססת בלוקצ'יין לפתרונות תשלום על נכסים וירטואליים, גאה להודיע על כוונתה להיכנס לעסקי המטבעות היציבים, ובכך מסמנת הרחבה משמעותית של היצע המוצרים שלה. עם מחויבות איתנה לחדשנות ומענה לדרישות השוק המתפתחות, החברה מיצבה את עצמה אסטרטגית כדי לנצל את ההזדמנויות הגדלות בתחום השירותים הפיננסיים בנכסים וירטואליים.

INVNT GROUP ו-MSM משפרות את היצע שירותי השותפות והשיווק בתעשיית הספורט המוטורי עם מינוי אסטרטגי של מנהל חדש
INVNT GROUP מקבלת בברכה את לוקה זנלו, בעל הוותק ב-Roc Nation, כסמנכ"ל אסטרטגיית התוכן

Arqit ו-SoftIron ישתפו פעולה כדי למכור יותר פריסות של דאטה סנטרים מאובטחים
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, ו-SoftIron, המובילות בתחום התשתית לענן פרטי אמיתי ברחבי העולם, מכריזות על שותפות שתאפשר ללקוחות לבצע הגירה חלקה למטלות קוונטים שמבוצעות בבטיחות בענן, עם תעדוף להתמקדות עדיפות בתחום האבטחה. מוצרי הקוונטים הבטוחים לשימוש של Arqit יהיו זמינים ב-SoftIron Partner Marketplace לצד פתרונות מובילים אחרים בתעשייה.

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי SSR Mining Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי SSR Mining Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 17 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SSRM

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר
יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech

סורים מבקשים פסיקת זכויות אדם של האו"ם נגד רוסיה בשל תקיפת בתי חולים ב-2019
הפדרציה הרוסית הואשמה בפני ועדת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה בביצוע התקפה מכוונת על בית חולים בסוריה – בפעולה משפטית המדגישה את השימוש החוזר ונשנה של מוסקבה בכוח צבאי נגד מתקני בריאות בסוריה, שם כוחותיה תומכים במשטרו של הנשיא בשאר אל-אסד.

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים של Global Cord Blood Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים של Global Cord Blood Corporation לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CO, CORBF

TUM שעטו לניצחון במרוץ הפתיחה של ליגת המרוצים של מכוניות מרוץ אוטונומיות של ASPIRE אבו דאבי על מסלול המרוצים Yas Marina Circuit
צוות TUM (האוניברסיטה הטכנית של מינכן) מגרמניה חטף את הניצחון במרוץ ליגת המרוצים של מכוניות המרוץ האוטונומיות של אבו דאבי (A2RL), על מסלול Yas Marina בשבת (27 באפריל). בזמן שהמכוניות הסתדרו על המסלול, עם אנטנות, חיישנים, יכולות AI ומערכות היגוי אלקטרוניות במקום נהגים אנושיים, התחרו שמונה צוותים זה עם זה במשך יומיים של מרוצים ואתגרים.

Monday.com מכריזה על מינוי מנהל כללי ראשון לאזור EMEA
monday.com Ltd.‏ (נאסד"ק: MNDY) (“monday.com”), פלטפורמה מרובת מוצרים המריצה את כל היבטי הליבה של העבודה, הכריזה היום על מינוי פייר ברלין כמנהל כללי לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

תאריך מועד לתביעה נגד IRBT: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי iRobot Corporation עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ
תאריך מועד לתביעה נגד IRBT: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי iRobot Corporation עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 7 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך - IRBT
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI