דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Park Place Technologies רוכשת את שירותי התחזוקה מצד שלישי של Unitech
Park Place Technologies רוכשת את שירותי התחזוקה מצד שלישי של Unitech
חיים נוי 30/04/24 |  צפיות: 91

Park Place Technologies רוכשת את שירותי התחזוקה מצד שלישי של Unitech

עסקה זו יוצרת את אחת מספקיות התחזוקה מצד שלישי הגדולות בברזיל

קליבלנד, אוהיו, 30 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) :

Park Place Technologies, ספקית עולמית מובילה של פתרונות מיטוב עבור דאטה סנטרים ורשתות, רכשה את עסקי התחזוקה מצד שלישי (TPM) של Unitech. הרכישה מחזקת את מעמדה של Park Place כאחת מספקיות ה-TPM הגדולות בברזיל, ומרחיבה את טווח ההגעה שלה במדינה החמישית בגודלה בעולם.

מומחיות משולבת לטובת שירות לקוחות משופר

ל-Unitech, שנוסדה ב-1989, יש מוניטין רב שנים בזכות השירות שהיא מספקת לבסיס לקוחות מגוון, כולל מוסדות פיננסיים גדולים, חברות תקשורת ושירותים. המומחיות הגלובלית של Park Place תחזק מאוד את הנוכחות המבוססת של Unitech בשוק הברזילאי.

" Unitech ו-Park Place משרתות לקוחות עם אותם ערכי ליבה. שנינו פועלים בגישה תגובתית, כשהלקוח מעל הכל, ומתקשרים בבהירות ובשקיפות. אנו חולקים אסטרטגיות שירות לקוחות, ויש לנו הבנה טבעית של שוק ה-TPM בברזיל", אמר הבעלים של Unitech, רמון האסקי.

האסקי אמר כי השותפות ארוכת הטווח של Unitech עם Park Place, "מעניקה לנו אמון לגבי הדרך בה לקוחותינו יקבלו כעת שירות. Park Place היא חברה גלובלית עם נוכחות חזקה באמריקה הדרומית המציעה קנה מידה גדול יותר ופורטפוליו חדשני של מחזור חיי IT. הלקוחות שלנו ייהנו מפתרונות נוספים של שירותים מנוהלים ושירותים מקצועיים".

Park Place, כיום אחת מחברות מ-TPM עם מרחב ההגעה הגדול ביותר בברזיל, תוסיף כמעט 20,000 נכסי Unitech למורשת השירות הכבר חזקה שלה בברזיל.

"אנחנו לוקחים את האמינות שהושגה בעמל רב ב-30 השנים האחרונות של Unitech וממנפים את התשוקה שלנו לשירותי לקוחות עם המשאבים הגלובליים של Park Place ", אמר מנכ"ל Unitech, קלאודיו מירנדה. "למורשת של Unitech יש כעת פרק חדש ומלהיב; האנשים שלנו והלקוחות שלנו נמצאים בידיים טובות עם Park Place ".

Unitech תמשיך להפעיל באופן עצמאי את מכירות החומרה, התוכנה והשירותים המקצועיים הקשורים אליה.

" Park Place פועלת בברזיל בעיקר בשווקים עם היסטוריה של רלוונטיות רבה וציפיות חיוביות, במיוחד בניהול, תחזוקה ותמיכה בחומרה קריטית למשימה", אמר לואיז פרננדו מונטיירו, אנליסט שוק בכיר ב-IDC, שירותי IT, ברזיל. "מדובר בפעילות הממוקדת בקווי שירות המהווים כ-19% מכלל שוק השירותים בארץ. מדובר בשירותים חיוניים, במיוחד בעולם של IT המפוזר על פני תשתיות פנימיות, מרכזי נתונים פרטיים וחיצוניים, עננים ציבוריים ופרטיים, עם דרישה לזמינות גבוהה מאוד ועמידות להמשכיות הפעילות של חברות בכל השוק הברזילאי".

רוי אילסלי, אנליסט ראשי ב- Omdia, אמר כי המחקר של Omdia מראה כי ברזיל היא שוק צומח במהירות עבור עסקי מרכזי הנתונים. "למעשה, סאו פאולו מהווה 85% מבניית מרכזי הנתונים החדשים במדינה", אמר. "עם זאת, שוק הדטה סנטר הנוכחי בברזיל מורכב ברובו ממרכזי נתונים קטנים המפוזרים בין הערים הגדולות. ברזיל, מייצגת שוק אידיאלי עבור ספק כמו Park Place מכיוון שהצמיחה במרכזי נתונים תזדקק לכישורים כדי להבטיח שהם יוכלו לפעול ביעילות וביעילות, וספקי טכנולוגיה עם שירותים ופתרונות מתאימים באופן מושלם".

כריס אדמס, נשיא ומנכ"ל Park Place Technologies, אמר כי ההיסטוריה של החברה בהשקעה באנשים ובמשאבים ברחבי העולם תימשך.

"אנחנו מחויבים לספק חוויה נהדרת לכל הלקוחות שלנו ברחבי העולם", אמר. "נמשיך לרכוש חברות כמו Unitechשמביאות כוח עבודה מוכשר ויכולות ייחודיות המונעות על ידי חוויית לקוח שאין דומה לה לשותפים הבינלאומיים שלנו".

הצהרת וידאו של Unitech זמינה כאן.

אודות Park Place Technologies

Park Place Technologies היא חברת מיטוב (אופטימיזציה) גלובלית של דאטה סנטרים ורשתות. אנו עוזרים ליותר מ- 21,000 לקוחות למטב את תקציבי מרכזי הנתונים, הפרודוקטיביות, הביצועיים והקיימות כדי שיוכלו לחשב בגדול – ולפעול מהר יותר. החל מרכש ועד הוצאה משימוש, היצע השירותים והמוצרים המקיף שלנו מסייע לצוותי IT למטב את ניהול מחזור חיי ה-IT. זה מפנה זמן ובזבוז כדי שיוכלו להתמקד בשינוי העסק שלהם לעתיד.

סל השירותים המוביל ועטור הפרסים של Park Place כולל Park Place Hardware Maintenance™ (תחזוקת חומרה), Park Place Professional Services™ (שירותים מקצועיים), ParkView Managed Services™ (שירותים מנוהלים), Entuity Software™ (תוכנה) ו- Curvature Hardware sales (מכירות חומרה). לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.parkplacetechnologies.com. Park Place היא חברת פורטפוליו של Charlesbank Capital Partners ו-GTCR.

קובץ מצורף

המטה הראשי של Park Place Technologies

למידע נוסף

Michael Miller

Park Place Technologies

8777788707

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Zycus מציגה חידושים מבוססי GenAI שמספקים את עוצמת הרכש מהדור הבא בכינוס Horizon 2024
Zycus, חלוצה בתחום פתרונות ה-source-to-pay שמונעים באמצעות בינה מלאכותית גנרטיבית, הציתה גל של חדשנות במסגרת כינוס הרכש השנתי שלה, Horizon 2024

תרו מפרסמת את התוצאות לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024
Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) פרסמה היום את התוצאות הפיננסיות הלא מבוקרות לרבעון ולשנה שהסתיימה ב-31 במרץ, 2024.

INVNT™ הוכרזה כנותנת חסות וכמפיקה שותפה בבימת החשיפה של תערוכת ב-SXSW Sydney® 2024
INVNT™, הסוכנות שיוצרת חוויות חדשניות, הוכרזה היום כנותנת חסות ומפיקה המשותפת של 'בימת החשיפה' (Discovery Stage) בכנס SXSW Sydney 2024 לאחר שיתוף פעולה מוצלח באירוע הראשון שנערך בשנה שעברה.

דאק קריק טכנולוגיות ממנה מנהלת שיווק חדשה
בינדו קרנדל, מנהלת שיווק וטכנולוגיה מנוסה תצטרף לדאק קריק טכנולוגיות

ריסקיפייד רושמת שיא רבעוני של תזרימי מזומנים חופשיים; מועצת המנהלים מאשרת 75 מיליון דולר נוספים עבור תוכנית לרכישה חוזרת של מניות
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה על התוצאות הפיננסיות עבור שלושת החודשים אשר הסתיימו ב-31 במרץ 2024.

פתרון ה-Total IP של של מצלמת MIPI מבית ARASAN עם CSI ו- PHY-C משיג הסמכה לתקן ISO26262
Arasan מכריזה על תקן ההסמכה הפונקציונאלי ISO26262של פתרון הTotal IP- של מצלמת MIPI שלה כשילוב משולב של ה- MIPI CSI-2 Tx/Rx ו- C-PHY IP

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI