דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים HCL Group ופלטפורמת UpLink מודיעות כי ניתן להגיש בקשות להשתתפות באתגר החדשנות הגלובלי השלישי, Aquapreneur
HCL Group ופלטפורמת UpLink מודיעות כי ניתן להגיש בקשות להשתתפות באתגר החדשנות הגלובלי השלישי, Aquapreneur
חיים נוי 22/05/24 |  צפיות: 119

HCL Group ופלטפורמת UpLink מודיעות כי ניתן להגיש בקשות להשתתפות באתגר החדשנות הגלובלי השלישי, Aquapreneur

נוידה, הודו ובאלי, אינדונזיה, 21 במאי 2024, (BUSINESS WIRE):

HCL Group, קונגלומרט גלובלי, ופלטפורמת UpLink, הפלטפורמה הפתוחה לחדשנות של הפורום הכלכלי העולמי, הודיעו על פתיחת ההרשמה לאתגר השלישי ביוזמת החדשנות Aquapreneur, שיקרא "מתמודדים עם אתגר זיהום המים". הכרזה זו נעשתה במהלך המפגש העשירי של פורום המים העולמי שנערך בבאלי, אינדונזיה. המועד האחרון להגשת בקשות הוא 31 באוגוסט, 2024. הזוכים יוכרזו בחודש ינואר 2025, ואלה מבניהם שידורגו בעשרת המקומות הראשונים יקבלו מענק כספי כולל בסך של 1.75 מיליון פרנק שווייצרי. ניתן למצוא מידע מפורט ואת דרישות הזכאות בלינק זה.

תאריכים חשובים

21 במאי עד 31 באוגוסט 2024

תקופת הגשת הבקשות

1 בספטמבר עד 1 בנובמבר 2024

הליך הסקירה והבחירה

ינואר 2025

הכרזה על החדשנים שדורגו בראש הרשימה.

אתגר החדשנות מבקש להעצים את אלה המביאים את השינוי, את החלוצים פורצי הדרך בתחומי הטכנולוגיה, האסטרטגיה והגישות לשימור, ניהול והגנה על משאבי המים. חברת HCL התחייבה לסכום של 15 מיליון דולר לאורך חמש שנים עד 2027 לחיזוק יזמים המתמקדים במיזמים הקשורים במים. האתגר יתמקד במפגש הדרכים של איכות המים והשפעתם על הסביבה, עם היבטי מפתח, כגון:

1. מניעת זיהום מים במקור - בקרת מקור המכוונת למזער חדירת מזהמים למקור עצמו. הפתרונות יכולים לכוון לטיפול במזהמים ממקור תעשייתי או חקלאי, מי גשמים וכיוצא באלה, ויכולים לכלול רשתות ניטור וחישה בזמן אמת, מסננים מתקדמים ופתרונות מבוססי-טבע.

2. ניטור וטיפול בשפכים תעשייתיים באתר עצמו - מים הם רכיב ליבה בתהליכים תעשייתיים רבים, החל מייצור, ניקוי וסניטציה וכלה בכרייה וקירור. פתרונות טכנולוגיים מציעים דרכים לנטר את איכות המים ולהפחית את זיהום המים, למזער את ההשפעה על הסביבה ולנוע לקראת תעשייה עם אפס פליטת נוזלים נטו.

3. מיטוב מערכות טיפול שפכים ותשתית המים הציבורית העירונית - שדרוגים בתשתית הטיפול בשפכים הם יקרים והעלויות רק מאמירות. היעד בתחום זה הוא טווח רחב של פתרונות טכנולוגיים שיביאו ערך מוסף באמצעות שיפור ביעילות, הפחתה בעלויות והבטחת ציות.

4. הצעת פתרונות לאיכות המים למשק הבית - ההתכנסות של מודעות סביבתית, שיקולי עלות, הלחצים שמפעילים הרגולטורים, ודאגה לבריאות מניעה את הפופולריות הגואה של פתרונות אישיים לאיכות המים בקרב יחידים ומשקי בית כאחד. פתרונות טכנולוגיים כאלה יכולים לכלול בדיקות למי שתייה, טיהור מים בנקודת השימוש, ואפליקציות למיקור המונים של מידע על איכות המים.

במועד השקת האתגר אמר סונדאר מאהאליגם, נשיא תחום אסטרטגיה בתאגיד HCL כי "אנחנו בחברת HCL מבינים את כוחה של החדשנות, ואנחנו, באמצעות השותפות שלנו עם UpLink, מעצימים Aquapreneurs לסלם את הפתרונות שלהם ולהניע השפעה בעלת משמעות. שתי המהדורות הראשונות של יוזמת החדשנות Aquapreneurs זכו להצלחה ראויה לציון, והיזמים שלקחו בהן חלק הציגו פתרונות שטיפלו באתגרי מים קריטיים. Aquapreneurs שהשתתפו באתגר הראשון גייסו מענקים בשווי 54.5 מיליון דולר ומימון הון סיכון מאז הצטרפותם לעוקבה. זה מתקף את יעילות היוזמה בטיפוח ותמיכה ברעיונות חדשניים המטפלים באתגרי מים קריטיים. לכן אנחנו נרגשים ושמחים להכריז על האתגר השלישי, ומטרתנו היא להתקשר עם רשת רחבה יותר של Aquapreneurs בעולם כולו."

ג’ון דאטון, ראש הפלטפורמה UpLink בפורום הכלכלי העולמי, הוסיף, "אנחנו ב-UpLink מאמינים שחדשנות ושיתוף פעולה הם המפתח להתגברות על אתגרי המים המורכבים העומדים בפני כוכב הלכת שלנו. UpLink וחברת HCL יתחברו לרוח, למיינד, של היזמים המבריקים ביותר הפועלים בתחום זה כדי לסייע במזעור הבעיה של אבדן מים מתוקים על ידי חיבור יזמים אלה למשאבים חיוניים, מומחים ומימון. אתגר ההתמודדות עם זיהום המים יבטיח שרוב הפתרונות הסילומיים יופנו כדי להבטיח שמשאב חיוני זה ימשיך להיות זמין לכל באופן מקיים."

הקריטריונים להערכה ובחירה באתגר השלישי יכללו את אלה:

1. כדאיות עסקית

א. מדגים מודל עסקי מקיים פיננסית עם גישת הכנסות ברורה.

ב. מציג הסטורית מימון ופוטנציאל השקעה.

ג. מזהה ומנהל סיכונים חיצוניים ביעילות.

ד. מיישר קו עם דרישות השוק המקומי והגלובלי.

ה. מוצג במסגרת ישות חוקית ותכנית תפעולית לקיימות פיננסית.

2. מחויבות ליצירת השפעה

א. מציג השפעה מקיימת המביאה תועלת לסקטורים מרובים, לרבות לחברה ולסביבה.

ב. מיישר קו עם יעדי האג’נדה בתחום המים לטווח הארוך.

ג. משתמש במסגרת חסונה למדידה ואימות ההשפעה המוצעת.

ד. עוקב בשקיפות אחר מדדי הביצועים ועומד בסטנדרטים רלוונטיים.

3. חדשנות הפתרון ויכולת שכפול

א. מציע היבטים ייחודיים באמצעות שירות/מוצר, תמחור, שותפויות או מודל עסקי.

ב. מספק ראיות להיתכנות הקונספט ולהדירותו לרוחב הקשרים שונים.

התמעטות המים והעלייה בזיהום ממשיכים להוות איום משמעותי לקהילות ולמערכות אקולוגיות בעולם כולו, ויוזמת החדשנות Aquapreneur מבקשת לרתום את כוחה של החדשנות ליצירת פתרונות מקיימים. משתתפים נבחרים יקבלו מנטורים, תמיכה במימון, גישה לרשתות, נראות באמצעי התקשורת, ומשאבים אחרים לסילום היוזמות שלהם ומקסום ההשפעה שלהם.

על HCL

HCL נוסדה בשנת 1976 והיא אחת מחברות ההזנק המקוריות בהודו בתחום ה-IT. החברה חלוצה בתחום המחשוב המודרני, עם פריצות דרך רבות לזכותה, לרבות הצגת מחשב מבוסס מיקרו-מעבד 8-ביט בשנת 1978, זמן רב לפני עמיתיה בעולם. כיום, HCL נוכחת לרוחב מגזרים שונים הכוללים טכנולוגיה, בריאות ופתרונות לניהול טאלנט, והיא כוללת שלוש חברות - HCL Infosystems, HCLTech וכן HCL Healthcare. למיזם הכנסות בסך של יותר -13.3 מיליארד דולר בשנה והוא מעסיק 227,481 עובדים ופועל בשישים מדינות. למידע נוסף ראו בכתובת www.hcl.com

אודות UpLink

UpLink היא הפלטפורמה הפתוחה לחדשנות של הפורום הכלכלי העולמי המוקדשת ליצירת ‘מהפכת יזמות’ לתמיכה בשינוי מערכתי חיובי עבור בני האדם וכוכב הלכת כאחד. UpLink הושקה בוועידה השנתית של הפורום בדאבוס בחודש ינואר 2020 עם תמיכה מהפירמות Salesforce ו- Deloitte והפכה לסביבה אקולוגית משגשגת ליזמים, משקיעים ומומחים המשתפים פעולה בנושאי חדשנות להשגת יעדי הפיתוח המקיים של האומות המאוחדות.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/54005541/en

למידע נוסף:

לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות: ד"ר פוג'ה ארורה |[email protected]

מקור: HCL Group

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים מודיעה על חילופי מנכ"לים ב- 1 ביולי 2024
Nikkiso Co., Ltd. (TSE: 6376) הודיעה היום לאחר הצבעה במועצת המנהלים, כי החל מה-1 ביולי 2024, אדריאן רידג' (Adrian Ridge) יחליף את פיטר וגנר (Peter Wagner) כמנכ"ל Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group (חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso). וגנר יישאר בתפקיד מועצת המנהלים כיו"ר פעיל של Nikkiso CE&IG Group.

LTIMindtree מחזקת את נוכחותה בערב הסעודית מקימה מטה אזורי בריאד
LTIMindtree (NSE: LTIM, BSE: 540005), חברה גלובלית לייעוץ טכנולוגיה ולפתרונות דיגיטליים, הכריזה על חנוכת המרכז האזורי שלה בריאד, בירת ערב הסעודית, כחלק מהתרחבותה באזור KSA והמזרח התיכון.

ממודעות לפעולה ביום הכבד השומני העולמי
מכון הכבד העולמי מאחד את התחום בזמנים של שינויי שם וטיפולים חדשים

Myriad Genetics משתפת פעולה עם GSK כדי לשפר את הגישה לבדיקות HRD ב-9 מדינות
תוכנית בדיקות ממומנות חדשה ממנפת את בדיקות MyChoice של Myriad לחולות עם סרטן שחלות נסיובי בדרגה גבוהה

CSG קיבלה הכרה כמתאמת מסע לקוחות מובילה מטעם חברת אנליסטים ראשית
פלטפורמת מעורבות הלקוחות CSG Xponent קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר שניתן לקבל ב-16 קריטריונים

Rosond דרום אפריקה ו- Bin Harkil ערב הסעודית מכריזות על הקמת Rosond Arabia
Rosond, חברה דרום אפריקאית מובילה המספקת פתרונות חיפוש וקידוח, ו- Bin Harkil Saudi Arabia, שם ידוע בתעשיית הכרייה והבנייה, מכריזות בגאווה על הקמת Rosond Arabia. חברת מיזם משותף חדשה זו שואפת לחולל מהפכה בתעשיית החיפוש בערב הסעודית על ידי קביעת הסטנדרטים הגבוהים ביותר בבטיחות, יעילות וחדשנות.

Quantexa מציגה לראשונה את Q Assist, חבילת טכנולוגיית בינה מלאכותית יוצרת חדשה שמודעת להקשרים
Quantexa, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין לקבלת החלטות (DI), הציגה לראשונה על הבמה המרכזית ב-London Tech Week 2024 את Q Assist - חבילת טכנולוגיות בינה מלאכותית יוצרת עם מודעות להקשרים שמטרתה לעזור לארגונים לקבל יותר החלטות מהימנות בצוותים של עובדים בחזית ועובדי נתונים.

Zain Sudan מקימה עסק אלחוטי מחדש בזמן שיא עם CSG
Zain Sudan, חלק מקבוצת Zain, ספקית אלחוטית מובילה במזרח התיכון ובצפון אפריקה, המובילה את תחום מעורבות הלקוח באמצעות נתוני שירות משלימים ולא מובנים (USSD). לאחר השבתה שאירעה לאחרונה במרכז נתונים, Zain Sudan נותנת את אמונה ב-CSG® (נאסד"ק: CSGS) שתניע את ההתאוששות מאסון של עסקי האלחוט שלה ותשמור על תושבי סודן מחוברים, תוך שימור מיצובה המוביל בשוק.

נשיא ברזיל לולה ינאם בפסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו בארמון קופקבנה ביום רביעי
נשיא ברזיל לואיז אינסיו לולה דה סילבה ינאם בפסגת FII PRIORITY באמריקה הלטינית בריו דה ז'ניירו ב-12 ביוני, ויציין ציון דרך משמעותי בפסגה

e& מובילה כחברת ההעסקה המובילה בשוק הטלקום לפי Employer Brand Index 2024
e&, קבוצת הטכנולוגיה העולמית, השיגה את המיקום הגבוה ביותר בדו"ח מותגי המעסיקים -Employer Brand Report 2024 הראשון אי פעם של Brand Finance שהישות שלה באיחוד האמירויות דורגה כחברת ההעסקה המובילה בשוק הטלקום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI