דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים AI-Media תציג פתרונות הצגת כתוביות חדשניים ב-Broadcast Asia Expo 2024
AI-Media תציג פתרונות הצגת כתוביות חדשניים ב-Broadcast Asia Expo 2024
חיים נוי 23/05/24 |  צפיות: 101

AI-Media תציג פתרונות הצגת כתוביות חדשניים ב-Broadcast Asia Expo 2024

סינגפור, 23 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

AI-Media, המובילה העולמית בפתרונות ליצירת כתוביות המבוססים על בינה מלאכותית, מכריזה על השתתפותה בתערוכת Broadcast Asia Expo 2024, שתערך בין ה-29 ל-31 במאי במתחם Singapore Expo. בדוכן של AI-Media, ביתן #5L3-3, היא תחשוף את ההתקדמות האחרונה שלה בטכנולוגיית הצגת כתוביות במהלך שידור, שנועדה לחולל מהפכה בתעשייה.

למבקרים בדוכן של AI-Media תהיה הזדמנות לחקור מגוון מוצרים חדשניים, כולל LEXI, פתרון הכתוביות האוטומטיות של AI-Media, ואת LEXI Recorded החדש שהושק לאחרונה. הדוכן יכלול תחנות הדגמה חיות עבור LEXI וכן עבור LEXI Recorded, וזה יאפשר למשתתפים לראות את הפתרונות הללו בפעולה. חידושים אלה מדגישים את המחויבות של AI-Media לספק פתרונות פורצי דרך ומתקדמים עבור טכנולוגיית שידור.

הפתרונות LEXI ו-LEXI Viewer של AI-Media יוצגו לאורך כל האירוע על בימת Broadcast Asia באולם 6. AI-Media תציג כתוביות עבור כל המפגשים המתרחשים בשידור חי על הבמה, ותדגים את פתרונות הצגת הכתוביות החדשניים שלה בזמן אמת תוך הדגשת היכולות המתקדמות של החברה.

המחויבות של AI-Media לחדשנות

"Broadcast Asia Expo 2024 מספקת פלטפורמה חשובה עבורנו להציג את החידושים האחרונים שלנו בטכנולוגיית הצגת כתוביות", אמר ג'יימס וורד (James Ward), מנהל מכירות ראשי ב-AI-Media. "אנו מצפים להדגים כיצד הפתרונות של AI-Media, כולל פתרון יצירת הכתוביות והתרגום המתקדם מבוסס הבינה מלאכותית שלנו LEXI, יכולים לחולל מהפכה בתעשיית השידור, ולקבוע סטנדרטים חדשים ביעילות ובנגישות".

בביתן יהיו נוכחים אנשי מפתח בצוות AI-Media APAC, כולל דקלן גלאגר (Declan Gallagher), מנכ"ל; גורדון צ'ואה (Gordon Chua), מנהל פיתוח עסקי; ורוב וולר (Rob Waller), מכירות טכניות. עם ניסיון רב בתעשיות השידור, כולם יהיו זמינים לפגישות מותאמות אישית כדי לדון כיצד הפתרונות של AI-Media יכולים להועיל לצרכי שידור שונים.

גלו את פתרונות הכתוביות המובילים בעולם של AI-Media:

LEXI - פתרון הכתוביות המוביל המבוסס על בינה מלאכותית

LEXI עומד בחזית תחום יצירת הכתוביות באמצעות בינה מלאכותית, והוא מספק דיוק ללא תחרות ותכונות חדשניות עבור טלוויזיה בשידור חי, הזרמה, פגישות ואירועים. AI-Media חשפה לראשונה, בפברואר 2024, נתונים פורצי דרך המציגים את העליונות של פתרון יצירת הכתוביות מבוסס הבינה מלאכותית שלה, LEXI, על פני תזרימי עבודה אנושיים מסורתיים. עם יכולות מתקדמות כגון זיהוי דובר ומיקום כתוביות חכם, המשתתפים יכולים לחזות בביצועים של LEXI באמצעות הדגמות חיות בביתן #5L3-3.

LEXI Recorded - מחוללת מהפכה בכתוביות לתוכן VOD

LEXI Recorded שהושק לאחרונה מציע זמני אספקה מהירים עבור תוכן מוקלט תלוי זמן. באמצעות אוטומציה המבוססת על בינה מלאכותית, פתרון זה מייעל את תהליך הכתוביות, ומאפשר לאנשי מקצוע בתחום המדיה, יוצרי תוכן ושדרנים לספק תוכן נגיש במהירות ובדיוק יוצאי דופן.

מקודדי SDI ו- IP

AI-Media מספקת מגוון מקיף של מקודדי כיתוב SDI ו-IP, כגון גרסאות HD492 (Encoder Pro) ו-ALTA MPEG – TS ו-2110, המופעלות על ידי טכנולוגיית EEG מתקדמת. מקודדים אלה מספקים דרישות כתוביות מגוונות ומשתלבים בצורה חלקה עם פתרון הדגל של AI-Media המבוסס על בינה מלאכותית, LEXI, ומבטיחים דיוק ויעילות ללא תחרות.

בואו לחוות את פתרונות הכתוביות המתקדמים של AI-Media ממקור ראשון בתערוכת Broadcast Asia Expo 2024. ממקודדי SDI ועד LEXI החדשני, LEXI Recorded, LEXI DR ועוד, AI-Media ממשיכה לקבוע סטנדרטים חדשים בטכנולוגיית כתוביות. בקרו אותנו בביתן #5L3-3 כדי להכיר את החידושים האלה ולקבוע פגישה אישית עם הצוות שלנו.

הזמינו פגישה כאן: Calendly
הירשמו לאירוע כאן: Asia Tech x Singapore Registration

לקבלת מידע נוסף אודות AI-Media ופתרונות הכתוביות פורצי הדרך שלה, בקרו:

AI-Media: AI-Media: AI-Powered Captioning Technology & Solutions

LEXI: https://www.ai-media.tv/our-products/lexi-ai-powered-captioning-tool-kit/lexi-asr/

LEXI Recorded: https://www.ai-media.tv/our-products/lexi-ai-powered-captioning-tool-kit/lexi-recorded/

אודות AI-Media

חברת הטכנולוגיה Ai-Media, שנוסדה באוסטרליה בשנת 2003, היא מובילה עולמית באספקת פתרונות חדשניים של כתוביות, תמלול ותרגום חיים ומוקלטים באיכות גבוהה המופעלות על ידי בינה מלאכותית למגוון רחב של לקוחות ושווקים ברחבי העולם. AI-Media הצליחה לראשונה, בפברואר 2024, לחשוף נתונים פורצי דרך המציגים את העליונות של מוצר יצירת הכתוביות מבוססת הבינה מלאכותית שלה, LEXI, על פני תזרימי עבודה מסורתיים אנושיים. ציון דרך זה מחזק עוד יותר את מעמדה של AI-Media כמובילה בתחום של טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית עבור פתרונות הזרמה של כתוביות בשידור חי ומוקלטות. עם מחויבות לנצל את הניסיון העמוק שלנו בתעשייה ואת טכנולוגיית הבינה המלאכותית המתוחכמת שלנו כדי ליצור פתרונות המייעלים ומפשטים תהליכים, AI-Media מעצימה גופי שידור, ארגונים וסוכנויות ממשלתיות מובילים ברחבי העולם כדי להבטיח נגישות חלקה והכללה בתוכן שלהם. Ai-Media (ASX:AIM) החלה להיסחר בבורסה האוסטרלית ב-15 בספטמבר 2020.

AI-Media: AI-Media.tv

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/5c4e5111-d406-4194-a13c-03f80ce8ff74

למידע נוסף - מדיה:

Media Contact: Fiona Habben – [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים מודיעה על חילופי מנכ"לים ב- 1 ביולי 2024
Nikkiso Co., Ltd. (TSE: 6376) הודיעה היום לאחר הצבעה במועצת המנהלים, כי החל מה-1 ביולי 2024, אדריאן רידג' (Adrian Ridge) יחליף את פיטר וגנר (Peter Wagner) כמנכ"ל Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group (חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso). וגנר יישאר בתפקיד מועצת המנהלים כיו"ר פעיל של Nikkiso CE&IG Group.

LTIMindtree מחזקת את נוכחותה בערב הסעודית מקימה מטה אזורי בריאד
LTIMindtree (NSE: LTIM, BSE: 540005), חברה גלובלית לייעוץ טכנולוגיה ולפתרונות דיגיטליים, הכריזה על חנוכת המרכז האזורי שלה בריאד, בירת ערב הסעודית, כחלק מהתרחבותה באזור KSA והמזרח התיכון.

ממודעות לפעולה ביום הכבד השומני העולמי
מכון הכבד העולמי מאחד את התחום בזמנים של שינויי שם וטיפולים חדשים

Myriad Genetics משתפת פעולה עם GSK כדי לשפר את הגישה לבדיקות HRD ב-9 מדינות
תוכנית בדיקות ממומנות חדשה ממנפת את בדיקות MyChoice של Myriad לחולות עם סרטן שחלות נסיובי בדרגה גבוהה

CSG קיבלה הכרה כמתאמת מסע לקוחות מובילה מטעם חברת אנליסטים ראשית
פלטפורמת מעורבות הלקוחות CSG Xponent קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר שניתן לקבל ב-16 קריטריונים

Rosond דרום אפריקה ו- Bin Harkil ערב הסעודית מכריזות על הקמת Rosond Arabia
Rosond, חברה דרום אפריקאית מובילה המספקת פתרונות חיפוש וקידוח, ו- Bin Harkil Saudi Arabia, שם ידוע בתעשיית הכרייה והבנייה, מכריזות בגאווה על הקמת Rosond Arabia. חברת מיזם משותף חדשה זו שואפת לחולל מהפכה בתעשיית החיפוש בערב הסעודית על ידי קביעת הסטנדרטים הגבוהים ביותר בבטיחות, יעילות וחדשנות.

Quantexa מציגה לראשונה את Q Assist, חבילת טכנולוגיית בינה מלאכותית יוצרת חדשה שמודעת להקשרים
Quantexa, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין לקבלת החלטות (DI), הציגה לראשונה על הבמה המרכזית ב-London Tech Week 2024 את Q Assist - חבילת טכנולוגיות בינה מלאכותית יוצרת עם מודעות להקשרים שמטרתה לעזור לארגונים לקבל יותר החלטות מהימנות בצוותים של עובדים בחזית ועובדי נתונים.

Zain Sudan מקימה עסק אלחוטי מחדש בזמן שיא עם CSG
Zain Sudan, חלק מקבוצת Zain, ספקית אלחוטית מובילה במזרח התיכון ובצפון אפריקה, המובילה את תחום מעורבות הלקוח באמצעות נתוני שירות משלימים ולא מובנים (USSD). לאחר השבתה שאירעה לאחרונה במרכז נתונים, Zain Sudan נותנת את אמונה ב-CSG® (נאסד"ק: CSGS) שתניע את ההתאוששות מאסון של עסקי האלחוט שלה ותשמור על תושבי סודן מחוברים, תוך שימור מיצובה המוביל בשוק.

נשיא ברזיל לולה ינאם בפסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו בארמון קופקבנה ביום רביעי
נשיא ברזיל לואיז אינסיו לולה דה סילבה ינאם בפסגת FII PRIORITY באמריקה הלטינית בריו דה ז'ניירו ב-12 ביוני, ויציין ציון דרך משמעותי בפסגה

e& מובילה כחברת ההעסקה המובילה בשוק הטלקום לפי Employer Brand Index 2024
e&, קבוצת הטכנולוגיה העולמית, השיגה את המיקום הגבוה ביותר בדו"ח מותגי המעסיקים -Employer Brand Report 2024 הראשון אי פעם של Brand Finance שהישות שלה באיחוד האמירויות דורגה כחברת ההעסקה המובילה בשוק הטלקום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI