דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Movellus מציגה את משפחת מוצריAeonic Power™ לוויסות מתח בשבב עצמו
Movellus מציגה את משפחת מוצריAeonic Power™ לוויסות מתח בשבב עצמו
חיים נוי 19/06/24 |  צפיות: 281

Movellus מציגה את משפחת מוצריAeonic Power™ לוויסות מתח בשבב עצמו

מוצרים ראשונים פותחו עבור ליבות חישוביות הפועלות בתנאי זרם גבוה וחיבורי שבב לשבב

סאניווייל, קליפורניה, 18 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Movellus הכריזה היום על משפחת מוצרי Aeonic Power™ שמטרתה לספק מענה לצורכי אספקת כוח בשבבים של בלוקים חישוביים, בלוקים תפקודיים וחיבורים בין שבב לשבב לטובת מערכות על שבב (SoC) מורכבות. שני המוצרים הראשונים במשפחת Aeonic Power הם Aeonic Power™ HC, המאפשר מיטוב אנרגיה של ליבות דיגיטליות ובלוקים לוגיים, ו-Aeonic Power™ LN שמטרתו לפשט את אספקת הכוח עבור שבבים עם ממשק זה לזה (לדוגמה, UCIe).

Aeonic Power™ HC הוא פתרון זרם גבוה המספק כוח מקומי מבוזר, ומאפשר DVFS מדויק לטובת ליבות חישוביות, אשכולות ובלוקים לוגיים. הוא יכול לספק באמינות כוח ליבה לרכיבי עיבוד בטווח זרם רחב, לעזור ל-SoC לאזן בין ביצועים וכוח, וכתוצאה מכך לחסכון באנרגיה ברמה של עד 15%.

"אפילו עם חידושים ארכיטקטוניים המשפרים את הביצועים לוואט, עומסי העבודה של הבינה המלאכותית ושל המחשוב עתיר הביצועים גורמים לעלייה דרמטית בהספק הכולל של ה-SoC", אמר מייקל סמית', מנהל בכיר בקבוצת ה-SoC, Tenstorrent. "התעשייה מיישמת כל אפשרות זמינה כדי לייעל את השימשו בחשמל, ואנחנו מאמינים שוויסות מתח שמבוצע בתוך השבב עצמו יהיה בעל ערך רב בסיוע לצוותי הפיתוח לבצע את הצעדים הבאים במחשוב חסכוני באנרגיה על ידי קירוב ההיבט של ניהול הספק מדויק לליבות המחשוב".

Aeonic Power™ LN בנוי כדי לתמוך בחיבורים בין שבב לשבב באקו סיסטם של הצי'פלטים. פישוט חלוקת הכוח עבור חיבורי שבב לשבב באמצעות ויסות בשבב והפחתה של מסננים השראתיים מובילים לשיפורי BOM כלליים עבור שבבים.

"כוח הוא משתנה עיצובי קריטי עבור צוותי עיצוב גדולים של מערכות על שבב. כולם אמנם רוצים יותר כוח מחשוב, אבל זה מוביל לעלויות משמעותיות ברמת השבב, המערכת והדאטה סנטר", אמר קווין קרוול, אנליסט ראשי, TIRIAS Research. "ל-Movellus יש פתרון מעניין מאוד לאתגר השימוש בחשמל עם ווסתי המתח שלהם המאפשרים ניהול חשמל ברמת בלוק הסיליקון, קרוב יותר לכל ליבה. צוותי פיתוח זקוקים לכל יתרון כדי להילחם בדרישות ההולכות וגדולות לצריכת חשמל, ו-Movellus מציעה פתרון בעל ערך רב".

משפחת Movellus Aeonic Power מספקת חבילה של טלמטריה ממוקדת חשמל, המספקת תובנות חשובות לגבי רשתות אספקת החשמל של הלקוחות. תכונות אלה מסייעות לצוותי הנדסה עם גישה מונחית נתונים לתכנון רשתות חשמל ויישום אסטרטגיות מחזור חיים אופטימליות של סיליקון.

"אספקת חשמל היא מהתחומים המאתגרים ביותר כיום בתכנון של SoC", אמר מו פייסל, מנכ"ל Movellus, "לוויסות המתח בשבב עצמו יש פוטנציאל אדיר להפחתת הספק, לפישוט הפתוח ולשיפור החוסן של ה-PDN. עם זאת, עד כה רק לקומץ חברות הייתה את היכולת להתמודד עם זה באמצעות עיצובים מותאמים. Aeonic Power נוקטת גישה חדשה, ניתנת להתאמה, לוויסות מתח בשבב כדי להפוך את הפתרונות הללו לזמינים לשוק הרחב יותר".

Movellus ממשיכה לקדם סיליקון עבור ביצועים גבוהים באמצעות תשתית מיטבית לאנרגיה וביצועים בעידן הבינה המלאכותית. פלטפורמת הקניין הרוחני הדיגיטלית Aeonic™אומצה בידי לקוחות רבים, והומרה עבור תהליכי ייצור שונים, החל מ-40 ננומטר עד 3 ננומטר. יישומי הקצה נעים ממכשירי בינה מלאכותית בקצה עם הספק נמוך במיוחד ועד למחשוב ממוקד ביצועים עבור דאטה סנטר לענן ופתרונות בינה מלאכותית. ציון דרך אחרון זה מאפשר ויסות מתח מתקדם בשבב עצמו עבור SoC וצ'יפלטים עם ביצועים גבוהים.

היתרונות המרכזיים של Aeonic Power

*ארכיטקטורה מודולרית ניתנת להרחבה כדי לעמוד בדרישות עומס שונות

*ניהול צריכת חשמל מדויק למיטוב צריכת האנרגיה

*פיצוי IR סטטי

*איי כוח וירטואליים

*מיטוב של BOM

*טלמטריית כוח מתקדמת

*תהליך בר ניוד

זמינות

דגימות Aeonic Power™ HC ו-Aeonic Power ™ LN יהיו זמינות לכלל המשתמשים ברבעון השלישי של 2024. למידע נוסף על משפחת מוצרי Aeonic Power™, בקרו בכתובת www.movellus.com או בקרו אותנו ב-DAC בסן פרנסיסקו, קליפורניה (ביתן #2311) בין התאריכים 24-27 ביוני 2024, והצטרפו אלינו לפאנל בתעשייה הדן בניהול הספק של מעגלים משולבים (IC) של קילוואט בביתן הראשי (14:00 PST, יום שלישי, 25 ביוני 2024).

אודות Movellus

Movellus מספקת טכנולוגיה קריטית המשולבת במגוון יישומים, החל מהתקני AI מתקדמים ועד להצעות מחשוב מרכזי נתונים ורשתות ענן ממוקדות ביצועים. מטה הקבוצה נמצא בסאניווייל, קליפורניה, עם מרכזי מו"פ במישיגן ובטורונטו. בקרו אותנו בכתובת: www.movellus.com

Movellus, הלוגו של Movellus, Aeonic, Aeonic Generate, Aeonic Power, Elevating Silicon, Aeonic Insight ו- Intelligent Clock Networks הם בין הסימנים המסחריים של Movellus. המונח "Movellus" מתייחס ל- Movellus Circuits, Inc ו / או לחברות הבנות שלה. סימנים מסחריים אחרים הם רכושם של בעליהם בהתאמה.

למידע נוסף:

Press Contact
Aakash Jani
[email protected]
+1-503-545-6320

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח על תוצאותיה הפיננסיות ברבעון השלישי של 2024, ביום רביעי, ה-13 בנובמבר
Riskified ריסקיפייד ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השלישי של 2024, לפני פתיחת שוק המסחר ב-13 בנובמבר 2024.

BlueSnap משיקה תוכנית חדשה לשותפי ערוץ, ומרחיבה את רשת אינטגרטורי המערכת בשמונה שותפים חדשים
BlueSnap, פלטפורמה גלובלית מובילה לתיאום תשלומים עבור עסקי B2B ו-B2C, גאה להכריז על השקת תוכנית חדשה לשותפי ערוץ.

באמצעות ערכת התכונות המקיפה ביותר ויותר מ-400 השקות מוצלחות, Xsolla מאשרת מחדש שהיא המובילה בשוק הפתרונות לחנויות האינטרנט
Xsolla, חברת סחר עולמית של משחקי וידאו, ממשיכה לבסס את הצלחתה בתעשיית חנויות האינטרנט, באמצעות מערך תכונות מקיף שפותח בעקבות השקה מוצלחת של למעלה מ-400 חנויות אינטרנט. חנות האינטרנט של Xsolla היא הרחבה אינטגרלית לחלוטין של משחקים לנייד שנועדה להניב רווחים שוליים גבוהים יותר ולשפר את ערך החיים של המשתמש (LTV Lifetime Value) על ידי קידום מכירות של ערכת כלים אמינה ומוכחת, ישירות לצרכן.

שיפורים בפלטפורמת האבטחה של BlueFlag הגדירו מחדש כיצד ארגונים מאבטחים סביבות פיתוח תוכנה
פלטפורמת האבטחה של Identity-first היא הפתרון היחיד שמתייחס באופן פעיל למספר וקטורי תקיפה לאורך כל מחזור החיים בפיתוח תוכנה

הרווח של Hindustan Zinc ברבעון השני* מזנק ב-38% בחישוב שנה-על-שנה, ל-285 מיליון דולר הודות לנפח שוק המתכת הגבוה ביותר והפחתת העלויות העקבית
Hindustan Zinc Limited (HZL) הממוקמת בהודו (NSE: HINDZINC), יצרנית האבץ המשולב השנייה בגודלה בעולם ויצרנית הכסף השלישית בגודלה בעולם, דיווחה ב-18 באוקטובר 2024, על תוצאותיה לרבעון השני ומחצית השנה שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2024.

DeWarp Processing IP DW200-FS של VeriSilicon השיג אישור ISO 26262 ASIL B
הסמכה זו תשפר עוד יותר את היתרונות של VeriSilicon בפתרונות ADAS של מצלמות ADAS לבטיחות תפקודית לרכב

Nyxoah תפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2024 ב-6 בנובמבר 2024
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי החברה תפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2024 ביום רביעי, 6 בנובמבר 2024, לאחר סגירת השוק. הנהלת החברה תקיים שיחת ועידה לדיון בתוצאות הכספיות באותו יום החל מהשעה 22:30 CET / 16:30 ET.

Gradiant מכריזה על ProtiumSource, פתרון המים המקיף ביותר בעולם עם הכנה לאלקטרוליזה, המותאם לדרישות של יצרני מימן ירוק
ProtiumSource אינו זקוק למי הזנה, אינו פולט מזהמים ופועל על אנרגיה מתחדשת עם רמת יעילות מובילה בענף להפקת מימן ירוק

Recursion מכריזה על המטופל הראשון שקיבל מינון במחקר קליני שלב 2 של REC-3964, מולקולה קטנה פוטנציאלית ראשונה מסוגה
Recursion מכריזה על המטופל הראשון שקיבל מינון במחקר קליני שלב 2 של REC-3964, מולקולה קטנה פוטנציאלית ראשונה מסוגה, פומית ולא אנטיביוטית לזיהום חוזר של Clostridioides difficile

Quantexa זכתה להכרה ב- RiskTech Quadrant® כמובילת קטגוריה בפתרונות KYC
Quantexa זכתה לדירוג הגבוה ביותר בדו"חRiskTech100® לשנת 2025, וזה מדגיש את החוזק והחדשנות שלה בשוק טכנולוגיות הסיכונים והציות המתרחב
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI