דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Mary Kay Inc מציגה ממצאים חדשים בתחום טיפוח העור והשימוש בכלי חישוב לזיהוי רגישות העור
Mary Kay Inc מציגה ממצאים חדשים בתחום טיפוח העור והשימוש בכלי חישוב לזיהוי רגישות העור
חיים נוי 22/06/24 |  צפיות: 207

Mary Kay Inc מציגה ממצאים חדשים בתחום טיפוח העור והשימוש בכלי חישוב לזיהוי רגישות העור

דאלאס, 20 ביוני 2024, (BUSINESS WIRE):

מרי קיי Mary Kay Inc., חברה גלובלית ומובילה בתחום החדשנות של טיפוח העור, חשפה לאחרונה את התוצאות של שני מחקרים פורצי דרך: טיפול נוגד חמצון בעל יכולת לטשטש את ההשפעה הגלויה של זיהום אוויר ושל הזדקנות על עור האדם; וכן התמקדות ביישומי כלי חישוב לצורך ניבוי מדוייק של הבטיחות ושל התגובה הפוטנציאלית של עור האדם לחומרים קוסמטיים שונים. מדעני Mary Kay שיתפו את הממצאים הללו במפגש החברה לדרמטולוגיה חוקרת Society of Investigative Dermatology (SID) לשנת 2024 אשר נערך בדאלאס, טקסס. החברה היא ספונסרית אירוע ברמת כסף.

"מדעני Mary Kay נמצאים בחזית של חקר טיפוח העור, ואנו שמחים לשתף את הממצאים האחרונים שלנו עם הקהילה המדעית הרחבה יותר", אמרה ד"ר לוסי גילדאה, אחראית חדשנות ראשית, מוצרים ומדע ב-Mary Kay. השותפות המתמשכת עם החברה לדרמטולוגיה חוקרת נותנת דגש להתחייבותה של Mary Kay לקידום של מדעי טיפוח העור. החברה ממשיכה להשקיע מאמצים בשיתופי פעולה ובמימוש מחויבותה לפריצת דרך משמעותית בתחום הדרמטולוגיה, במטרה להציע לצרכנים פתרונות בטוחים ויעילים יותר לטיפוח העור.

“המחוייבות המתמשכת של Mary Kay למחקר ולפיתוח תואמת בצורה מושלמת ליעדי החברה לדרמטולוגיה חוקרת", אמרה ד"ר רבקה מינילו, מנהלת תוכנית ראשית ואחראית תקשורת ופיתוח ב-SID. "השותפות היציבה שלנו מאפשרת לנו לחקור חזיתות חדשות במדעי הדרמטולוגיה, ומקרבת אותנו לפריצות דרך שעשויות לחולל שינויים באפשרויות הטיפול וטיפוח העור.

המחקר של Mary Kay בנושא השפעות זיהום האוויר על העור, אשר נערך באמצעות שיתופי פעולה מרובים מאז שנת 2016, חשף כי תמהיל נוגדי חמצון של רסברטרול, ניאצינמיד ואוליגופפטיד-1 מגן על השומנים שבעור מפני נזקי החמצון שנגרמים על ידי חלקיקים (PM) וקרינת אולטרה סגול, ביחד ובנפרד. כמו כן, נמצא כי תמהיל זה מונע היווצרות של רדיקלים חופשיים כתוצאה מאור כחול, מה שממחיש את הפוטנציאל הטמון בו לשיכוך ההשפעות המזיקות של מספר גורמי מתח על העור.

בנוסף, Mary Kay ממנפת כלי טוקסיקולוגיה חישוביים לשיפור הערכת הבטיחות של מרכיבים בתחום הקוסמטיקה והטיפוח האישי. הגישה החדשנית כוללת שימוש בשיטות חישוביות מתקדמות לניבוי הבטיחות והרעילות הפוטנציאלית של מרכיבים כבר בשלב מוקדם, תוך צמצום משמעותי של הצורך בניסויי מעבדה מקיפים. סינון וירטואלי יאפשר לסנן תרכובות בשלב מוקדם ויבטיח עיבוד של מרכיבים בטוחים בלבד בתהליך הפיתוח. השיטה חוסכת זמן ומשאבים, ובנוסף היא עולה בקנה אחד עם סטנדרטים שקשורים באתיקה וברגולציה. השילוב של הכלים הללו על ידי Mary Kay נותן משנה תוקף למחוייבות החברה למינוף טכנולוגי מתקדם בפיתוח מוצרים, תוך הקפדה על סטנדרט הבטיחות והיעילות הגבוה ביותר עבור הצרכנים.

כמו כן, ד"ר גילדאה קיימה ב-SID פאנל משתתפים מטעם Mary Kay בנושא "תובנות בהשפעת הזיהום על בריאות העור: תגליות אחרונות ופרספקטיבות מתגבשות" בו התארחו מומחים מתחומים שונים של הדרמטולוגיה והביולוגיה המולקולרית. ברשימת המשתתפים בפנל נמנו ד"ר תומס הארמן-שטמן, ראש קבוצה ב-Leibniz Research Institute for Environmental Medicine (מכון לייבניץ לחקר רפואת הסביבה), אשר דן בקשר בין העלייה המתמשכת בטמפרטורת הסביבה לבין הזדקנות העור. ד"ר אלמה ברון, פרופסורית עמיתה לדרמטולוגיה באוניברסיטת קייס ווסטרן ריזרב (Case Western Reserve University) , הדגישה את החשיבות של נוגדי חיסון מקומיים להקלה על המתח שנגרם כתוצאה מתהליך החמצון ולשיפור בריאות העור. ד"ר הונג סון, פרופסור עמית בבית הספר לרפואה ע"ש גרוסמן באוניברסיטת ניו יורק (NYU Grossman School of Medicine), התעמק בשינויים המולקולריים בתארי העור שנחשפו למתח סביבתי, תוך הדגמת יעילותם של טיפולים נוגדי חמצון לביטול השינויים שקשורים בנזק לעור אשר נגרם כתוצאה מאור אולטרה סגול ומחשיפה לזיהום.

המימון והממצאים שהוצגו במפגש 2024 SID מייצגים את המאמצים האחרונים אותם השקיעה Mary Kay בחיזוק המחוייבות ארוכת הטווח של המותג לקידום מו"פ בתחום היופי ובריאות העור. התיק הגלובלי של Mary Kay כולל למעלה מ-1,600 פטנטים על מוצרים, טכנולוגיות ועיצובי אריזה, והחברה ממשיכה להוביל לחדשנות בתחום טיפוח העור.

אודות Mary Kay

אז. כעת. תמיד. כאחת מפורצות הדרך המקוריות, מרי קיי אש הקימה את מותג היופי החלומי שלה בטקסס בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חייהן של נשים. חלום זה פרח והפך לחברה גלובלית המעסיקה מיליוני נציגי מכירות עצמאיים ביותר מ-35 מדינות. במשך 60 שנה, ההזדמנות שמרי קיי העניקה הובילה להעצמתן של נשים באמצעות חינוך, חונכות, הסברה וחדשנות ועזרה להן להגדיר את עתידן. Mary Kay משקיעה במדע שמאחורי היופי ובייצור של מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים מן השורה הראשונה. מרי קיי מאמינה בחשיבות שימור כדור הארץ לדורות הבאים, בהגנה על נשים שחלו בסרטן ובנשים שחוו או חוות התעללות במשפחה, ובצורך לעודד בני נוער לממש את החלום שלהם. למידע נוסף בקרו באתר marykayglobal.com. מצאו אותנו בפייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין או עקבו אחרינו ב-X (לשעבר טוויטר).

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –

https://www.businesswire.com/news/home/54075312/en

אנשי קשר

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
‏‎972.687.5332 או [email protected]

מקור: Mary Kay Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד תדווח על תוצאותיה הפיננסיות ברבעון השלישי של 2024, ביום רביעי, ה-13 בנובמבר
Riskified ריסקיפייד ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השלישי של 2024, לפני פתיחת שוק המסחר ב-13 בנובמבר 2024.

BlueSnap משיקה תוכנית חדשה לשותפי ערוץ, ומרחיבה את רשת אינטגרטורי המערכת בשמונה שותפים חדשים
BlueSnap, פלטפורמה גלובלית מובילה לתיאום תשלומים עבור עסקי B2B ו-B2C, גאה להכריז על השקת תוכנית חדשה לשותפי ערוץ.

באמצעות ערכת התכונות המקיפה ביותר ויותר מ-400 השקות מוצלחות, Xsolla מאשרת מחדש שהיא המובילה בשוק הפתרונות לחנויות האינטרנט
Xsolla, חברת סחר עולמית של משחקי וידאו, ממשיכה לבסס את הצלחתה בתעשיית חנויות האינטרנט, באמצעות מערך תכונות מקיף שפותח בעקבות השקה מוצלחת של למעלה מ-400 חנויות אינטרנט. חנות האינטרנט של Xsolla היא הרחבה אינטגרלית לחלוטין של משחקים לנייד שנועדה להניב רווחים שוליים גבוהים יותר ולשפר את ערך החיים של המשתמש (LTV Lifetime Value) על ידי קידום מכירות של ערכת כלים אמינה ומוכחת, ישירות לצרכן.

שיפורים בפלטפורמת האבטחה של BlueFlag הגדירו מחדש כיצד ארגונים מאבטחים סביבות פיתוח תוכנה
פלטפורמת האבטחה של Identity-first היא הפתרון היחיד שמתייחס באופן פעיל למספר וקטורי תקיפה לאורך כל מחזור החיים בפיתוח תוכנה

הרווח של Hindustan Zinc ברבעון השני* מזנק ב-38% בחישוב שנה-על-שנה, ל-285 מיליון דולר הודות לנפח שוק המתכת הגבוה ביותר והפחתת העלויות העקבית
Hindustan Zinc Limited (HZL) הממוקמת בהודו (NSE: HINDZINC), יצרנית האבץ המשולב השנייה בגודלה בעולם ויצרנית הכסף השלישית בגודלה בעולם, דיווחה ב-18 באוקטובר 2024, על תוצאותיה לרבעון השני ומחצית השנה שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2024.

DeWarp Processing IP DW200-FS של VeriSilicon השיג אישור ISO 26262 ASIL B
הסמכה זו תשפר עוד יותר את היתרונות של VeriSilicon בפתרונות ADAS של מצלמות ADAS לבטיחות תפקודית לרכב

Nyxoah תפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2024 ב-6 בנובמבר 2024
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי החברה תפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2024 ביום רביעי, 6 בנובמבר 2024, לאחר סגירת השוק. הנהלת החברה תקיים שיחת ועידה לדיון בתוצאות הכספיות באותו יום החל מהשעה 22:30 CET / 16:30 ET.

Gradiant מכריזה על ProtiumSource, פתרון המים המקיף ביותר בעולם עם הכנה לאלקטרוליזה, המותאם לדרישות של יצרני מימן ירוק
ProtiumSource אינו זקוק למי הזנה, אינו פולט מזהמים ופועל על אנרגיה מתחדשת עם רמת יעילות מובילה בענף להפקת מימן ירוק

Recursion מכריזה על המטופל הראשון שקיבל מינון במחקר קליני שלב 2 של REC-3964, מולקולה קטנה פוטנציאלית ראשונה מסוגה
Recursion מכריזה על המטופל הראשון שקיבל מינון במחקר קליני שלב 2 של REC-3964, מולקולה קטנה פוטנציאלית ראשונה מסוגה, פומית ולא אנטיביוטית לזיהום חוזר של Clostridioides difficile

Quantexa זכתה להכרה ב- RiskTech Quadrant® כמובילת קטגוריה בפתרונות KYC
Quantexa זכתה לדירוג הגבוה ביותר בדו"חRiskTech100® לשנת 2025, וזה מדגיש את החוזק והחדשנות שלה בשוק טכנולוגיות הסיכונים והציות המתרחב
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI