דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר סדנת צחוק
סדנת צחוק
אורי פנג 19/08/10 |  צפיות: 2461

סדנת צחוק

ענף סדנאות הצחוק התפתח רבות בשנים האחרונות וכיום אנשים רבים מודעים לכוחו של הצחוק ולהשפעתו הרבה על חיינו.

מעבר לכך סדנת צחוק יכולה להשתלבבאירועים חגיגיים שונים כגון בר מצווה, חתונה, יום הולדת ואירועים משמחים אחרים.הצחוק גם נועד לעזור במצבים קשים, ומכאן ניתן לראות משלחות של ליצנים המגיעים לבתיחולים כדי לשמח חולים.

צחוק מדבק

זה לא משנה אםהצחוק מתבצע תוך כדי אילוץ או באופן מלאכותי בכל מקרה יש לו השפעה על מצב רוחינו וגופינו. כאשר השתתפתי לראשונה בסדנת צחוק היה לי מוזר בהתחלה שכלם צוחקים יחדיו ללא סיבה אך עד מהרה צחקתי איתם כשהתברר לישהצחוק ממש מדבק.

פעולת הצחוק שמתבצעתבאופן טבעי סוחפת אנשים רבים אחריה ומאוד מדבקת. ניתן לראות גם אצל תינוקות את אפקט הצחוק שמתבצע באופן ספונטני ואין כמולשמוע צחוק של תינוקות. ישנן גם סדנאות צחוק למגזר הדתי ולמגזרים נוספים אחרים.

הצורך בהתפרקות

היתרון הגדול בסדנת צחוק הוא החופש להתפרק בצורה חופשית ולהתגלגל מצחוק. כאשר אנו נמצאיםבמסגרת חברתית אין לנו את האפשרות להתפרק בצורה שאנו רוצים ובסדנאות צחוק פתאום ישלנו חופש פעולה. אך נשאלת השאלה האם גם אחרי שאדם עבר אירוע טראומטי קשה אפשרלרפא אותו בעזרת סדנת צחוק?

טיופל במצבים קשים דרך הצחוק

מחקרים הוכיחושטיפול בצחוק עוזר חייילים שעברו הלם קרב בצורה משמעותית ביותר וגם חשוב לציין שהצחוק גם עוזר במצבי לחץ ודיכאון.

תרגול באופן קבוע של יוגה צחוק עוזר מאוד בתרומה חיובית למצב הנפשי של האדםובנוסף גם משרה רוגע. סדנת צחוק לכל המשפחה יכולה להיות חוויה בילתי נשכחת ומעודדתכיוון שגם יוצרת גיבוש וגם מותירה זכרנות יפים. כיום גם מבצעים סדנאות צחוק לילדיםמגיל צעיר שעוזרות להם להתגבש מבחינה חברתית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI