דף הבית עסקים תקשורת קריינות
קריינות
אורי פנג 12/09/10 |  צפיות: 3257

קריינות

על מנת שחברה או עסק יצליחו חשובים שיתקיימו מספר פרמטרים. אחד הפרמטרים החשובים אם לא החשוב ביותר הוא שיווק העסק. בעזרת שיווק נכון ניתן להתגבר על המתחרים בתחום וליצור בידול משמעותי למוצר או לשירות אותו החברה מספקת ללקוחותיה.

בתי עסק

אחד הכלים הטובים ליצירת שיווק הוא השימוש בקריינות לבית העסק. בית עסק המשתמש בקולו של קריין או קריינית, מציג את עצמו כמקצועי בתחום השיווק.ניתן להיעזר בקריינות כאשר מדובר באתר אינטרנט של בית עסק, בטלפונים נייחים,בקריינות לסלולר במצגות עיסקיות ולנתב שיחות.

טלפונים ניידים ונייחים

כאשר מדובר בטלפונים נייחים וניידים הקריינות בעצם עוזרת לשווק את בית העסק בזמן ההמתנה של הלקוח ומנעימה את זמנו. באתרי אינטרנט כאשר הקריין מוצג באופן ויזואלי, לא רק שניתן להתרשם מקולו והצגתו של ביתהעסק אלא גם משפת גופו של הקריין שנותן לצופה נחת והרגשה טובה.

שיווק נכון

חשוב לציין שכשמדובר בעסקים רבים השיווק מתבצע במגוון דרכים והקריינות נכנסה רק לאחרונה. מחירי הקריינות אינם גבוהים במיוחד וגם אם מדובר בבית עסק זעיר ניתן לרכוש שירותי קריינות במחירלא גבוה בכלל.

חברה מקצועית

מעבר לכך יש לבחור בחברה טובה ומקצועית על מנת שהקריינות תתבצע בצורה טובה. בתי עסקים גדולים בעלי ממון, מעסיקים אנשים מפורסמים המשמשים כקריינים עבור בית העסק שלהם. אנשים המזדהים עם אותם מפורסמים יכולים להתחבר בקלות לביתהעסק ולמוצריו. קריין או קריינית מפורסמים יכולים לתרום רבות לבית העסק

בעולם בו אנו חיים תחום השיווק הוא תחום דנאמי ומלא בחידושים תמידיים. חברות נופלות וקמות בקצב מסחרר והכלכלה לא כל כך יציבה. מעבר לכך שיעור האבטלה ירד ולכן אנשים המעוניינים לשווק את העסק שלהם צריכים ליצור בידול רציני כדילמשוך יותר לקוחות.

האינטרנט ככלי שיווקי הפך לאחד הכלים החזקים ביותר בתחום ולכן בתי עסקים רבים מתחרים בזירה האינטרנטית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI