דף הבית עסקים עסקים בינלאומיים קפריסין - מרכז עסקים אזורי
קפריסין - מרכז עסקים אזורי
ג'י.בי.או 22/09/10 |  צפיות: 3763

 

קפריסין מציעה לאיש העסקים הישראלי תשתיות בנקאיות ומיסוייות מצוינות. נתין להקים פעילויות עסקיות לכל מיני סוגי עסקים:

  • חברותאינטרנט - חברות שמחזיקות אתרי אינטרנט מסוגים שונים - אתרי אפיליאייט, אתרימכירות, אתרי תדמית לעסק. חברות אינטרנט אשר עוסקות במדיה, שיווק ולידים -חברות המתפעלות קמפיינים במנועי החיפוש מנתבות תנועה לאתרים שונים. חברותאינטרנט של יועצים עצמאיים או נותני שירות עצמאיים בכל מיני  תחומיפעילות.
  • חברותסחר - חברות שעוסקות בחר בינלאומי, יבוא ויצוא. בסיס הפעולה בקפריסין מאפשרגישה מצוינת לאירופה, אמנות מס עם כ 40 מדינות בעולם ומקצועיות גבוהה שלהבנקים בתחום זה.
  • חברותהחזקה - חברות החזקה בנכסים שונים - החזקה בנדל"ן בחו"ל, החזקה בחברות זרות (החזקה בשרשור).

כיצד מקימים את הפעילות?

ראשית עלינו לחשוב על פתיחת חברה בקפריסין. בתהליך פתיחת החברה נגדיר את החברה כ"מקומית" או כ"לא מקומית". הגדרת החברה חשובה מעין כמוה מאחר ולהגדרות השונות יש יתרונות וחסרונות שתלויות בעיסוק החברה ובמקורות הכנסתה. באופן כללי חברה המוגדרת כמקומית תהנה משלל אמנות למניעת כפל המס שקפריסין חתומה עליהן וליהנות מהטבות בתשלום מע"מ בתוך האיחוד האירופי אך תהיה חייבת במס בשיעור של 10%. חברה המוגדרת כ"לא מקומית" אינה יכולה ליהנות מאמנות למניעת כפל מס אך מצד שני אינה חייבת בתשלום מס חברות מקומי.

המבחן הבסיסי להגדרת ה חברה בקפריסין כמקומית הוא מבחן הניהול והשליטה-הכין מתבצע הניהול והשליטה? לישראלים,הדרך הפשוטה ביותר להגדיר חברה כמקומית היא למנות נאמנים שיחזיקו עבורך את מניות החברה וכן למנות דירקטורים נאמנים. במצב זה החלטות החברה והניהול בעצם מתקבלות בקפריסין אבל בפועל אתה שולט בחברה דרך ייפוי כוח מלא שהחברה מעניקה לך. אנו כמובן נוכל לספק לך שרותי נאמנות ברמה ובדיסקרטיות הגבוהה ביותר.

שמירת סודיות בקפריסין - קפריסין מציעה שמירת סודיות בנקאית גבוהה. פרטי החברות בקפריסין נמצאים ברשם החברות הקפריסאי באופן פומבי, זאת אומרת שניתן לקבל פרטים על בעלי המניות והדירקטורים בקלות (בדומה לישראל) לכן מקובל מאוד להשתמש בשרותי נאמנות של דירקטורים נאמנים ושל בעלי מניות נאמנים. בצורה זו שמך לא יופיע ברשם החברות אלא שם הנאמנים. התנהלות זו מקובלת מאוד בקפריסין.


ניתן לבצע שילובים של מיבנה חברות בקפריסין ובמדינות שונות באירופה למטרת פעילות עסקית ותכנון מס ובכך לצמצם את המס למינימום בקפריסין.

תהליך הקמת חברה בקפריסין - תהליך הקמת החברה מהיר יחסית ולוקח כ- 10 ימים. חובה למנות לפחות בעל מניות אחד ודירקטור אחד.

חיבור החברה ל חשבון בנק  בקפריסין - החלק המורכב של השירות והמומחיות שלנו. חיבור החברה לחשבון בנק מסחרי מתבצע על ידי חתימה על מסמכי פתיחת חשבון בנק על ידי מורשי החתימה שהחברה הסמיכה. ניתן לפתוח חשבונות בנק מסחריים, לקבל כרטיסי אשראי ולקבל גישה מלאה לאינטרנט. תהליך הפתיחה מורכב ודורש מומחיות וניסיון. כיום הדבר אינו פשוט כלל ועיקר מאחר וחוקיים הקשורים להלבנות הון ופיקוח מוקפד על ידי מחלקות ציות מקשות מאוד על תהליך הפתיחה. אנו מכירים באופן אישי את פקידי הבנק ולכם נוכל להכין את החברה בצורה טובה לתהליך פתיחת החשבון.

ניתן בנוסף להקים עסקים שונים ברחבי העולם על ידי הקמת חברה בחו"ל במגוון רחב של מדינות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ג'י.בי.או

ג'י.בי.או (GBO) שירותים פיננסים בינלאומיים בע"מ הינו משרד מוביל בישראלהמעניק פתרונות מתקדמים להקמת חברה בחו"ל, פתיחת חשבון בנק בחו"ל,ייעוץ עסקי בחו"ל, בנקאות פרטית בחו"ל, יעוץ השקעות פרטי בחו"ל, רילוקיישן, ייצוג משפטי וחברות בפירמה בינלאומית במעל 22 מדינות ברחבי העולם ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת ג'י.בי.או
 
קפריסין - מרכז עסקים אזורי
קפריסין מציעה לאיש העסקים הישראלי תשתיות בנקאיות ומיסוייות מצוינות. נתין להקים פעילויות עסקיות לכל מיני סוגי עסקים:

דגשים להקמת עסקים בחו"ל
אנשי עסקים ויזמים אשר פעילים בחו"ל בדרך כלל מקימים חברה מוגבלת בחו"ל ויוצקים את הפעילות העסקית לחברה. הקמת פעילות עסקית בחו"ל זה עניין מורכב הכולל בתוכו השלכות מס בינלאומיות, רגולציה, הלבנות הון ובנקאות בינלאומית

כיצד מתבצע תהליך פתיחת חשבון בנק בחו"ל
פתיחת חשבון בנק בחו"ל נובעת מכל מיני צרכים - עסקיים, מיסויים ופרטיים. אנשי עסקים, אנשים פרטים וחברות שיש להם נגיעה לפעילות עסקית או פרטית בחל יכולים לפתוח חשבון בנק בחול מהארץ מכל מיני מדינות ובנקים.

מהם היתרונות של שימוש בחברת offshore
הקמת חברות בחו"ל מציעה שלל יתרונות מיסויים. תפעוליים ומסחרים. הקמת החברה יכולה להיות בתחומי שיפוט רבים כגון BVI, חברה בהונג קונג , חברה בקפריסין כדומה. לכל תחום שיפוט יש את המאפיינים והיתרונות / חסרונות שלו

הסיבות להקמת חברת אופשור בחו"ל
רבים חושבים על הקמה של חברת אופשור בחו"ל אך לפני הקמת החברה כדי לחשוב האם הקמת החברה בחו"ל תענה על הצרכים שלך, בין אם הצרכים הם עסקיים או פרטיים. זיהינו 3 שלוש מטרות העיקריות להקמת חברה בחו"ל.

הקשיים הבנקאיים והתפעוליים בהקמת עסקים בחול
תחום הקמת חברות זרות ופתיחת חשבונות בנק בחו"ל מוכר לרבים מעורכי הדין, רואי החשבון ויועצי המס בארץ. לכאורה מדובר בעבודה משפטית ובנקאית ידועה ופשוטה אך לא כך הדבר כלל ועיקר!

טיפים ליבוא מוצרים מסין
יבוא מוצרים מסין והפצת בארץ או בחול מצריך עבודה רבה וירידה לפרטים רבים. ישנו כמה נקודות חשובות בדרך שעליך להכיר.

שותפים בהקמת סטארטאפ
רוב הרעיונות לעסקים וסטארטאפים נולדים משיחות עם חברים ועמיתים לעבודה שזרקו רעיון לאוויר ופתאום הרעיון תפס והם מבינים שיש כאן הזדמנות עסקית אמיתית. "אחי, יש לי רעיון,אתה חייב לשמוע" נאמר אין ספור פעמים ובדרך כלל, הרעיון מתפתח לאט באינספור מפגשים לתוך הלילה עם בירות, פיצוחים ומצב רוח טוב. הקמה של עסק, בין אן מדובר על מסעדה או חברת אינטרנט בחו"ל מצריך טיפול בנושאים רבים והכנה מדוקדקת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI