דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות 10 טיפים להזמנות איכותיות לחתונה
10 טיפים להזמנות איכותיות לחתונה
01/11/10 |  צפיות: 2560

Normal 0false false falseEN-US X-NONE HE/* Style Definitions */table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-bidi-font-family:Arial;}

בחירת הזמנות לחתונה היא שלב חשוב בתכנוני החתונה מכיוון שהוא מהווה את הרושם הראשוני על המוזמנים שלכם. על מנת שההזמנות לחתונה שלכם תהיינה מרשימות ואיכותיות יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים בבחירת ההזמנות לחתונה.

  1. דוגמאות להזמנות לחתונה – הדבר הראשון שיש לעשותבדרך להפקת ההזמנות לחתונה הוא להתרשם מדוגמאות להזמנות לחתונה בכמה מקומותשונים. כדאי להסתכל על עיצוב ההזמנה ועל הרעיון שעומד מאחוריו. מומלץ להסתכלבמקומות שבהם יש מבחר מגוון של הזמנות לחתונה, כך יש סיכוי גדול יותר שתמצאוהזמנות לחתונה לטעמכם.
  2. השוואת מחירי הזמנות לחתונה – ישנם עסקים רבים אשרמספקים שירותי הזמנות לחתונה. טווח המחירים של הזמנות לחתונה הוא גדול ותלויבהרבה גורמים, כמו כמות ההזמנות, גודל ההזמנות, סוג הנייר עליו מדפיסים אתההזמנות וכו'. יש הזמנות לחתונה שמחירן 2 ש"ח להזמנה ויש כאלה שמחירןמגיע ל-10 ש"ח להזמנה. תחשבו מה הסכום שאתם מוכנים להשקיע בהזמנותלחתונה ובדקו בכמה מקומות שונים את המחירים להזמנות לחתונה.
  3. בחירת סטודיו לעיצוב גרפי אחרי שהתרשמתם מדוגמאות להזמנות לחתונה ואתם יודעים מה התקציב שלכם להזמנות,עליכם לבחור בקפידה סטודיו לעיצוב גרפי. רצוי לבחור בסטודיו מקצועי לעיצובההזמנות לחתונה על מנת להשיג הזמנות באיכות גבוהה. תסתכלו על מבחר הדוגמאותלהזמנות לחתונה שהסטודיו מציע כדי להתרשם מרמת העיצוב.

כדאי לוודא שיש בסטודיו מענה לשאלות שלכם ומומלץ שאיש הקשר איתו תדברו בנוגע להזמנות לחתונה יהיה מעצב ההזמנה עצמו. עדיף לבדוק מראש אם איש הקשר איתו תדברו הוא קשוב וסבלני.

כמו כן, כדאי לוודא שהסטודיו שתבחרו ישלח לכם דרך המייל את ההזמנה לחתונה לפני שליחה לדפוס. כך תוכלו לראות אם הכל לטעמכם ואם יש צורך בשינויים.

  1. בחירת עיצוב להזמנות לחתונה – אחרי שבחרתם בסטודיולעיצוב גרפי הגיע הזמן לבחור בעיצוב ההזמנה לחתונה שלכם. כשבוחרים עיצובלהזמנה לחתונה יש לקחת בחשבון גם את גודל ההזמנה. בדקו עם האולם מה גודלהמעטפות שיספקו לכם כדי לוודא שההזמנות תוכלנה להיכנס למעטפות. דבר נוסף שיש לשקולבבחירת עיצוב ההזמנה לחתונה הוא סוג ההזמנה: הזמנה חד-צדדית (כלומר גלויה שרקצד אחד שלה מודפס והשני ריק), הזמנה דו-צדדית (מודפסת משני צדיה) או הזמנהמתקפלת/נפתחת.
  2. קבלת דוגמא להזמנה לחתונה – בקשו מהסטודיו לשלוח אליכםבדואר דוגמא להזמנה שבחרתם ממבחר ההזמנות לחתונה. כך תוכלו להתרשם מאיכותההדפסה, מצבעי ההזמנה וכן לראות את ההזמנה כפי שהיא באמת.
  3. נוסח ההזמנה – קיימים כמה נוסחים להזמנהלחתונה. נוסחים להזמנות לחתונה תוכלו לראות בדוגמאות להזמנות לחתונה המוצגותבאתר של הסטודיו לעיצוב גרפי שבחרתם. כמו כן, תוכלו לשוטט באינטרנט ולחפשציטוט שמתאים להזמנה לחתונה שלכם.
  4. הגהה- הסטודיו לעיצוב גרפי יטמיע אתנוסח ההזמנה שתבחרו בתוך ההזמנה. לאחר שתקבלו את ההזמנה למייל שלכם תוודאושאין טעויות והכל לטעמכם. אם יש צורך בשינויים, בקשו מהסטודיו לשנות ולשלוחאליכם שוב לאישור לפני שהם שולחים להדפסה.
  5. הדפסת ההזמנות לחתונה – בשלב הזה עליכם למסור כמה הזמנות לחתונה להדפיס. נהוג לחשב את כמות ההזמנות לחתונה לפי 50% מכמותהמוזמנים ועוד 15% ליתר ביטחון, כלומר סך הכל 65% מכמות המוזמנים. בכל מקרהעדיף שתשארו עם כמה הזמנות מיותרות מאשר שתחסרנה לכם הזמנות.
  6. שליחה למוזמנים – את ההזמנות לחתונה בדרךכלל שולחים כשלושה שבועות עד חודש לפני החתונה. אם יש לכם מוזמנים מחו"לעדיף לשלוח להם מוקדם יותר אפילו חודשיים מראש כדי לאפשר להם להספיק להתארגן.
  7. מוצרים נלווים להזמנות לחתונה - כדאי לבדוק עם הסטודיולעיצוב גרפי שבחרתם אם ישנם מוצרים נוספים שאפשר להזמין עם עיצוב תואם להזמנהלחתונה או עם תמונות שלכם מהחתונה. ישנם מקומות שבהם ניתן להזמין גם מגנטיםומדבקות לסגירת המעטפה עם עיצוב תואם להזמנה לחתונה. בחלק מהמקומות ניתןלהזמין לוחות שנה עם תמונות שלכם מהחתונה והדפסות על קנבס שאפשר לתלות בבית.

מזל טוב!

אפשר לפנות אליי להתייעצות ועזרה בנושא.

הזמנות לחתונה שעיצבתי

נטע לופו

מעצבת גרפית


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 


 


מאמרים נוספים מאת
 
שמלות כלה – אחת פלוס אחת
בשנים האחרונות צמחה אופנה חדשה של שתי שמלות כלה או אפילו יותר בחתונה אחת.

חיפוש שמלות כלה
זהו רגע מאוד מרגש, למדוד בפעם הראשונה שמלת כלה ולהסתכל על עצמך במראה.

איך בוחרים שמלת כלה?
הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור שמלת כלה שתהיה לטעמך, תהיה נוחה ותתאים לתקציב שלך.

רעיונות למסיבת רווקות
הנה כמה רעיונות וטיפים איך לחגוג את סיום תקופת הרווקות שלך.

אטרקציות לחתונה? למי יש כסף לזה?
אטרקציות לחתונה אינן בגדר חובה בכל חתונה, אך הן מוסיפות לאירוע הרבה צבע ושמחה (כמו מוצרים לרחבת הריקודים), נראות טוב בתמונות שתקבלו מהצלם ונשארות כמזכרת לכם ולאורחים (כמו מגנטים לאירועים).

מתערבים לי בארגון החתונה
הצבת גבולות להורים שמתערבים בארגון החתונה ומנסים להחליט החלטות שלא מקובלות עליכם. אפשר לעשות זאת מבלי לפגוע ביחסים.

אנחנו מתחתנים ואתם מוזמנים
איך חוסכים בהוצאות על הזמנות לחתונה ועדיין מקבלים הזמנות באיכות גבוהה? בחירה במקום מקצועי ומנוסה בתחום ההזמנות לחתונה יחסוך לכם כסף וזמן יקר.

איך מתחתנים יכולים לחסוך בהוצאות החתונה?
תקציב הוא דבר שחשוב להגדיר כדי לא לחרוג בהוצאות החתונה מעבר ליכולת הכלכלית שלכם.

נוסחים להזמנות לחתונה
31/07/11 | חתונות
עוד לפני שמתחילים לעבוד על ההזמנות לחתונה צריך לחשוב על הנוסח שאתם רוצים שיופיע בהזמנות. מלבד הפרטים הטכניים על מקום האירוע כדאי לחשוב על נוסח ההזמנה שמתאים לכם ומשקף את אופי החתונה שאתם מתכננים. כמו כן, אתם צריכים לחשוב מיהם המוזמנים שלכם ולפיכך לנסח את ההזמנה כך שתתאים גם לכם וגם להם.

מתנה מיוחדת לאורחים בחתונה
31/07/11 | חתונות
לוח שנה היא מתנה טובה בתור מזכרת מהחתונה, כי זו מתנה מאוד שימושית ואם היא מעוצבת טוב אז זו גם מתנה אסתטית שנחמד לתלות בבית על המקרר למשל. לפיכך, האורחים שלכם לא יזרקו את המתנה לפח אחרי יומיים והמזכרת תישאר אצלם לפרק זמן ארוך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI