דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה צבא וביטחון אבטחה במדינתנו הקטנה
אבטחה במדינתנו הקטנה
אורי 23/11/10 |  צפיות: 3420

שירותי אבטחה – ללכת על בטוח

ככל שמגמת הבנייה של מגדלי ענק נעשית נפוצה כך מתעורר גם הצורך בשירותים נוספים, כגון שירותי אחזקת מבנים ושירותי אבטחה. אם בעבר שירותי אחזקת מבנים ושירותי אבטחה היו מנת חלקם של מבנים משרדים ועסקים, בלבד, הרי שכיום, כאשר מדובר במבנים ובהם עשרות רבות של דירות, לא ניתן עוד לספק מענה לצרכים אלה באופן פרטי ויש צורך לפנות לקבלת שירות מקצועי.

ישנן חברות אבטחה רבות המציעות שילוב של שירותי ניקיון, אחזקת מבנים ואבטחה, והכול תחת קורת גג אחת. עם זאת, יש לציין כי במקרים רבים אין החברות מציעות מאבטחים, אלא שומרים או פשוט אנשי לובי. ההבדל הוא במידת הכשרתם המקצועית בנושא האבטחה ובכישוריהם. שומרים יכולים להיות גם אנשים בעלי ניסיון צבאי לא מבצעי, אנשים ללא ניסיון צבאי כלל וגם מבוגרים. כאשר מדובר באנשי לובי שכל תפקידם הוא להשגיח על הכניסה, הם יכולים להיות גם אנשים מבוגרים ושאינם חמושים כלל.

עבור מבנים רבים די בשירותי חברת אבטחה המספקת את שירותיהם של שומרים וסדרנים. הדבר נקבע בין השאר על ידי דרישות חברות הביטוח. אולם, כאשר מדובר בבנייני יוקרה או במבנים בהם מתגוררים אנשים בעלי סטטוס מיוחד, מעדיפים לעתים קרובות שלא להסתפק בשומרים או בסדרנים ופונים לחברת אבטחה מקצועית המתמחה באבטחה. מטבע הדברים, ככל שהמאבטחים מנוסים יותר ועוברים הכשרה מקיפה יותר, כך עלותם עולה בהתאם.

במסגרת השירות של חברות אבטחה מקצועיות, חברת אבטחה המתמקדת בשירותי אבטחה יכולה לספק מענה גם להיבטים נוספים של מערך האבטחה, כגון התקנה ואחזקה של מערכות מעקב, טלוויזיה במעגל סגור, מוקד אבטחה ומערכות אזעקה. כך, במקרה הצורך, יתוגברו כוחות האבטחה שבמקום על ידי כוחות אבטחה נוספים או על ידי רשויות האכיפה, כגון משטרה, מכבי אש ומגן דוד אדום.

בחירתה של חברת אבטחה למבני מגורים יכולה להתבצע על ידי ועד הבית או על ידי חברת האחזקה אשר אמונה על הטיפול במבנה ואחזקתו. חברות אחזקה רבות עובדות עם חברות אבטחה מוכרות, עמן יש להן שיתוף פעולה, דבר אשר מבטיח במידת מה את אמינותן. כאשר הבחירה מתבצעת על ידי חברת האחזקה, נמנעות גם מחלוקות בין הדיירים באשר לבחירה. עם זאת, יכולים דיירי הבניין לברר ולמצוא בכוחות עצמם חברת אבטחה המתאימה לצורכיהם ולדרישותיהם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI