דף הבית עסקים תעשייה מכונות אריזה
מכונות אריזה
אורי 02/12/10 |  צפיות: 2881

מכונות ומוצרי אריזה

"אל תסתכל בקנקן, אלא במה שיש בו," אומרת האמרה הנושנה. כלומר, אל תסתכלו על האריזה, אלא על מה שהיא מכילה. ככל, מדובר בעצה ראויה למדי, ובכל זאת, ישנם אנשים רבים בעולם שמשקיעים הרבה זמן ומאמץ בדיוק בהסתכלות על "הקנקן," על מנת ליצור מכונות אריזה ומוצרי אריזה חדשניים, שיספקו מענה לכל צורכי האריזה של השוק המודרני. מוצרי אריזה כבר מזמן אינם סתם אריזות. המוצרים החכמים והחדישים של המאה ה-21 צריכים אריזות ויכולות אריזה המתאימים למאה ה-21.

מוצרי אריזה לתעשיית המזון

 

מוצרי מזון היו משונעים ממקום למקום עוד מראשית ימי הסחר. עם זאת, תמיד הייתה בעיה של נשיאת המטענים עד ליעדם ושימורם לאורך הדרך. עם התפתחות דרכי הנסיעה ממקום למקום, התפתח תחום היבוא והיצוא. כיום ניתן לשנע מוצרי מזון על פני עשרות ומאות קילומטרים עד שיגיעו מן היצרן ועד לצלחת. במידה מרובה, מוצרי אריזה ייעודיים אחראים ליכולת זאת, שכן אריזות אטומות ועמידות בפני שינויי טמפרטורה וטלטלות שונות ואפילו מפני חלוף הזמן, הן שמאפשרות למוצרים לשרוד את הדרך. מוצרי אריזה לתעשיית המזון משמשים בחיי היום-יום וגם מסייעים בשעות דחק, כגון מלחמה או במקרים בהם יש לשלוח סיוע הומניטרי למקומות מוכי אסונות.

אריזת מוצרי מזון לשם שינוע הינה מלאכה לא פשוטה, הן בשל הכמויות העצומות והיקף העבודה האין סופי והן בשל ההכרח לשמור על תנאים אופטימליים כדי לשמור על ניקיון המזון ועל תקינותו לאורך זמן. אריזה לא נכונה של מוצר מזון אחד, עלולה עם הזמן להביא להשמדתו של מטען שלם, לעוגמת נפש ללקוחות ואף לנזקים כלכליים משמעותיים. כדי להתמודד את אתגרי האריזה של עסקים ומפעלים בתחום המזון הומצאו מכונות אריזה.

מכונות אריזה לתעשיית המזון

 

טכנולוגיות האריזה עברו אף הן שינויים אין ספור בשנים האחרונות, על מנת לספק מענה לצורכי האריזה המשתנים של התעשייה. מכונות אריזה מתוכננות ומותאמות מטבע הדברים לפי המוצרים אותם יש לעטוף. ישנן מכונות אריזה מופעלות אדם, אשר משלימות את האדם ומאפשרות לו לעבוד מהר יותר, וישנן גם מכונות אריזה אשר פועלות ללא מגע יד אדם. מכונות אלה מבצעות עבודה מהירה להפליא, ברמות דיוק שאינן אפשריות בקרב עובדים אנושיים. כמו כן, מכונות אריזה מאפשרות תנאי היגיינה וסטריליזציה חסרי תקדים, וכן מאפשרות מניעתן או צמצומן של תאונות העבודה שבעבר היו עניין שבשגרה.

מוצרי אריזה ומכונות אריזה, אם כן, הם שמאפשרים למזונות אותם אנחנו כה אוהבים להגיע לצלחתנו ולכוסנו. הם אלה שמאפשרים לנו ליהנות משפע חסר תקדים ולאנשים הזקוקים לכך, לזכות במזון ובשתייה להם הם זקוקים כדי להתקיים. בעלי מקצוע משקיעים זמן ומאמצים רבים בפיתוח של אריזות יעילות ושובות עין, שגם יעשו את העבודה וגם יעשו לנו שמח. אם כך, האם אין זה ראוי שנקדיש לפחות קצת תשומת לקנקן?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI