דף הבית בניין ואחזקה ריהוט על מה לחשוב ברכישת ריהוט ילדים
על מה לחשוב ברכישת ריהוט ילדים
טל אורביץ 23/07/08 |  צפיות: 2190

 דגשים  ברכישת רהיטים לחדרי ילדים.

בבואנו לתכנן ולעצב חדרי ילדים, נחשוב לטווח הרחוק ונתייחס גם לצרכיו העתידיים של הילד, חשוב להשתמש  בחומרים איכותיים ולוודא רמת גימור גבוהה, כך נבטיח רהיטים שישרתו את ילדנו לשנים רבות וישמרו על המראה לאורך זמן.

ארון לחדרי ילדים

חומרים מומלצים לארון בחדר ילדים:

 לחזיתות הארון נמליץ להשתמש בעץ מלא חזק ועמיד. מעוניינים במראה רך ונקי נבחר בצביעה בצבע אפוקסי. לגוף הארון נמליץ להשתמש בסנדביץ'. הסנדביץ' עשוי שכבות עץ, יחזיק לשנים רבות, יכול להגיע בציפוי פורמייקה או בציפוי לכה במראה טבעי.

ניתן לשלב בארון פתרונות אחסון נוספים מלבד המגירות, המדפים והתלייה לבגדים על פי צרכיו של הילד,  כגון:  מקום לטלויזיה, לספרים, למשחקים ועוד.

לרוב אנו ממליצים על בחירת צבע ניטרלי לארון הבגדים, צבע כזה שומר על מראה שיתאים לאביזרים המשלימים והרהיטים שיוחלפו במהלך השנים. ניתן לשלב בו צבעוניות בעזרת הידיות, צביעת חזית המגירות או העגלות המשתלבות בו.

גודלו של הארון יקבע על פי גודלו של החדר, וגם צרכיו ודרישותיו של הלקוח.

גובהו יגיע עד 2.40ס"מ, עומקו 60ס"מ ורוחב הדלתות המומלץ יגיע עד 60ס"מ. מספר הדלתות בארון מומצע בחדר ילדים נע בין 3-2 דלתות.


מיטה לילדים

ישנם מספר סגנונות וגדלים שונים למיטות לילדים הנקבעים על פי טעמו האישי וצרכיו של הלקוח ובהתייחס לגודלו של חדר הילדים.

ישנה חשיבות רבה לאיכותם של החומרים בהם משתמשים ולאיכות רמת הגימור, באם נרצה לבחור במיטה שתשרת את ילדנו לשנים רבות ותשמור על המראה לאורך זמן.

מומלץ לרכוש מיטות מעץ מלא, הן עמידות וחזקות לטווח הארוך. המיטות קיימות בגימור של צביעה בצבע אפוקסי או בצביעה בווש בגימור לכה.

גודל מזרון מומלץ לנוחיותו של הילד  1.90ס"מ*-80ס"מ. ניתן  לבחור במזרונים גדולים יותר, אם גודל החדר מאפשר זאת.

במיטה לחדרי ילדים ניתן לשלב נוחות על פי צרכים, כגון:

מיטת חבר נשלפת, תאים פתוחים לאחסון משחקים וספרי קריאה, ארגז למצעים, מגירות לנעליים ועוד. אורכו המומלץ של מעקה בטיחות כ- 1.10ס"מ, אורך זה מונע מהילד נפילה בשנתו ומאפשר נוחיות לעלייה וירידה מהמיטה.

מומלץ לבחור במיטה קלאסית למראה, ללא ציורים ואלמנטים ילדותיים המשתלבת בגווניה לריהוט הנוסף בחדר. על מנת להוסיף נקודות צבע לחדר,אפשר לשלב ידיות צבעוניות או מעקה בטיחות צבעוני, או לבחור בכיסוי מיטה מעוצב על פי טעמכם.

שולחן לילדים

כיום מבלים ילדינו שעות לא מבוטלות לצד שולחן עבודתם, בין אם בהכנת שיעורים ובין אם במשחקי מחשב או בגלישה באינטרנט. לרוב עושים זאת בשיתוף עם אחים, חברים  ו/או הורים.

גודל שולחן המיועד לפחות לשני משתמשים חייב להיות במידות 1.30ס"מ*65ס"מ, לנוחות מרבית.

אם ישנו מחשב המונח בפינת העבודה, מידות השולחן המומלצות הן  1.50ס"מ*70ס"מ וגובהו הסטנדרטי של שולחן העבודה כ- 75ס"מ.

פינות עבודה איכותיות, לרוב עשויות מעץ מלא בגימורים שונים על פי בחירה והתאמה אישית.

ניתן להניח על השולחן פלטת זכוכית, כמרכיב עיצובי ופונקציונאלי,  כך ישמר מראה השולחן לטווח הרחוק והילד יוכל להניח תחתה  מערכת לימודים, תמונות וקישוטים על פי טעמו האישי.

חשוב ששולחן הלימודים ישרת את הילד לשנים רבות ויותאם גם לצרכיו כנער, על כן נדאג לפתרונות אחסון עתידיים בסביבתו.מומלץ למקם את השולחן בחדר הילדים כך שתתאפשר מעליו תליית כוורת או מדפים לאחסון ספרים, קלסרים, הנצברים עם השנים.

עיצוב ובחירה בגוונים מתאימים, יבטיחו פינה פונקציונאלית ולא כבדה למראה.

 תהנו!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל אורביץ

חברת הרהיטים קשקשתא - מתמחה בעיצוב רהיטים המותאמים אישית ל חדר ילדים ונוער.

בקישקשתא חדרים שילדים אוהבים,חשוב לנו מאוד לתכנן את חדרי הילדים והנוער בשיתוף פעולה מלא עם ההורים והילד,על מנת להשיג תוצאות גבוהות של התאמה אישית בנוחות, פונקציונאליות, בסגנון העיצוב ובבחירת גוונים וחומרים הייחודיים לכל אחד ואחת.



 


מאמרים נוספים מאת טל אורביץ
 
על מה לחשוב ברכישת ריהוט ילדים
23/07/08 | ריהוט
בבואנו לתכנן ולעצב חדרי ילדים, נחשוב לטווח הרחוק ונתייחס גם לצרכיו העתידיים של הילד, חשוב להשתמש בחומרים איכותיים ולוודא רמת גימור גבוהה, כך נבטיח רהיטים שישרתו את ילדנו לשנים רבות וישמרו על המראה לאורך זמן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI