דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר ניקיון בתים בחורף
ניקיון בתים בחורף
dodel mogel 27/12/10 |  צפיות: 2885

חורף זו תקופה שניקיונות הבית לא זוכים ליותר מידי תשומת לב. למה זה בעצם? אולי בגלל הסיבה שקר ואפלולי ולא תמיד רואים את כל האבק שמצטבר. אולי בגלל שחורף תמיד נותן הרגשה כאילו הכול נקי ממש כמו התחושה שלא חם אז לא שותים אבל מן הסתם זה לא נכון לעשות, כך גם בניקיון.

האמת שניקיון הבית הוא אחד הדברים הכי חשובים בימי החורף. הבעייתיות של האור, כאמור מחשיך מוקדם והבעייתיות שאנו לא ממש רואים את כל הגודש לכלוך שמצטבר מכניס אותנו לסוג מסוים של שאננות. תופתעו לגלות שלפני כמה ימים גיליתי ג'וק, יותר נכון תיקן. למרות שאמור להיות חורף בחוץ, אם תיקן הגיע לבית סימן שהבית כלל לא נקי. מייד התחלתי לבצע ניקיון יסודי בכל הבית, שמסתבר סבל מהזנחה לא נורמאלית. הלכלוך שלט בכל פינה חשוכה ואפלה ששום קרן אור כבר לא ראתה מזה חודשים. ככה זה בחורף, בין אם זה בארץ או בכל מקום אחר. משום מה בחורף אנחנו פשוט מעלימים עין.

ביצוע פוליש איכותי בבית

הדבר הכי חשוב שתוכלו לעשות עם הבית שלכם בכל מה שקשור לניקיון בתים הוא בתחום הפוליש. אין ספק שפוליש מרצפות חזק וטוב יכול להביא לכם ברק ושקט נפשי. הברק שמעניק הפוליש למרצפות שומר עליהן ויגרום לכם לראות כל אבק או לכלוך קטן שייווצר, בכך תוכלו תמיד להשגיח ולפקח למקרה שנצבר אבק, מיד תוכלו לנקות. אין ספק שכיום אנשים שמנקים את הבית בעיקר מקפידים על פוליש איכותי וטוב, זהו סוד ההצלחה של ניקיון בתים. כל השאר לפי דעתי זה סתם תוספות. למרות שהן חשובות ואסור לזלזל בשאר המטלות של הניקיון בבית.

ניקיון בתים בחורף הוא אחד הדברים החשובים ביותר. יסכימו איתי הרבה עקרות בית שנמצאות בבית ועוקבות מקרוב אחר התפתחות לכלוך אבק ובוץ. לא פעם אנו מביאים עימנו רגבי בוץ מן העולם המלוכלך שבחוץ, כי בחורף כמו בחורף, אין מה לעשות טיש בוץ. במקרה כזה רצוי מאוד לשים סמרטוט רצפה בכניסה לבית בנוסף לשטיח כניסה. אם המגפיים או הנעליים שלכם רוויות מידי בבוץ, רצוי שתורידו אותן בכניסה לבית – אל תדאגו אף אחד לא יגנוב לכם אותם.

חשוב מאוד מעבר לניקיון הבית בזמן החורף לדאוג לפעולות מנע שהבית לא יתלכלך, לא תמיד הכי נעים ונוח לשטוף את הבית ולנקות בימי החורף. לגרוף את המים החוצה לא תמיד אפשר בגלל שגם ככה יש חדרי מדרגות שרטובים כבר מהגשם. אם החלטתם לנקות תחכו ליום של קיץ לא חסרים לנו כאלו ימים והכי חשוב שיהיה בהצלחה.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 dodel mogel


 


מאמרים נוספים מאת dodel mogel
 
ניקיון בתים בחורף
ניקיון בתים בחורף הוא תמיד דבר בעייתי, כיצד ניתן לעשות זאת? כל זאת ועוד במאמר הבא.

שירותי הדברה בבסיסי צה"ל - בריאות הצבא שומרת עלינו
בסיסי צה"ל הם דוגמה טובה למקומות הזקוקים לשירותי הדברה באופן שוטף. בין אם מדובר בבסיסים הממוקמים בשטחים עירוניים (כמו בסיס הקריה בתל אביב), ובין אם מדובר בבסיסים הממוקמים בשטחים פתוחים (כמו בסיס שבטה בנגב), כל בסיס צה"לי זקוק להדברה אחת לתקופה. מאמר על שירותי הדברה ועל החיוניות שלהם.

החשיבות שבהדפסת הזמנות לאירועים
שמדובר על אירוע חשוב וחד פעמי כמו חתונה או בר מצווה, לרוב יופק בבית דפוס דיגיטלי אלבום המתעד את האירוע, ומה יפה יותר מלפתוח אותו בעמוד בו מודבקת ההזמנה המעוצבת ששלחתם, בהדפסה מקצועית על נייר איכותי כפי שרק בית דפוס דיגיטלי יכול להפיק עבורכם. ומה לגבי הזמנות לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI