דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר נתיבי דהרי - הסעות
נתיבי דהרי - הסעות
אורי פנג 02/01/11 |  צפיות: 2811

נתיבי דהרי - הסעות

שירותי ההסעות בשנים האחרונות התפתחו מאוד וכיום כמעט כל חברה גדולה מעסיקה שירותי הסעות המקלים את הגעתם של עובדיה למקום העבודה. ההקלה בהעסקת חברת הסעות משמעותית מאוד כיוון שניתן שהעובדים יכולים להגיע ביתר קלות למקום עבודתם.ישנן חברות הסעות רבות המבצעות את תפקידן בצורה מקצועית אך באופן אישי התרשמתי מחברת נתיבי דהרי.

מערך הסעות מאורגן

לחברה זו צוות נהגים מנוסה ומדיניותה מתמקדת אך ורק בנסיעות בטוחות. חברת נתיבי דהרי מקיימת מערך נסיעות גם של תלמידי בית ספר המגיעים בכל בוקר לבית הספר בזמן המדוייק. לנתיבי דהרי מערך הסעות מאורגן המאפשר לה לעמוד בזמנים להבדיל משירותי התחבורה הציבורית בארצינו שמצויים בהם תקלות רבות.

חסכון בהוצאות כספיות

שירותי התחבורה הציבורית בישראל מורכבים בעיקר מאוטובוסים ורכבות אך נסיעה בהם אינה יעילה לעובד כיוון שהיאהיא מלאה בתקלות רבות. שירות הסעות מאורגן ויעיל כמו נתיבי דהרי מאפשרת רווחה גדולה לכולם. החברה המעסיקה את את שירות ההסעות חוסכת הוצאות כספיות כיוון שמבחינה כלכלית משתלם לה לא לשלם החזרי נסיעות לעובדיה אלא שכר לחברת ההסעות הפרטית שעובדת ביעילות רבה ושירותה איכותי ביותר מזו של התחבורה הציבורית.

הסעות באופן פרטי

לחברת נתיבי דהרי צי רכבים אדיר שממנו ניתן לספק שירותים רבים לחברות ואירגונים. החברה מספקת שירותי הסעות לתלמידים, לעובדים, הסעות באופן פרטי והסעת לשדה התעופה. בבעלות נתיבי דהרי תחנת מוניות הפועלת ברצף 24 שעות ונותנת מענה מהיר לכל לקוח.

איכות הסביבה

מערך הסעות של חברה פרטית משתלם גם מבחינת איכות הסביבה כיוון שעצם הסעת העובדים ברכב אחד גורמת לפחות רכבים באופן כללי להיות על הכביש, דבר הגורם לפחות זיהום אוויר. כיום ניתן למצוא המון חברות הסעות המקלות באופן משמעותי את הנסיעה בכל יום לעובדים רבים. חברות אלה הולכות וגדלות מידי יום לרווחת התושב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI