דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל לונדון אנגליה חופשה ועבודה
לונדון אנגליה חופשה ועבודה
מישל ארנסט 08/01/11 |  צפיות: 2767

חופשה באנגליה היא אחת החופשות המבוקשות ביותר על ידי התייר הישראלי.

אנגליה היא מדינה מדהימה , עם אתרי תיירות מרהיבים ומקומות בילוי רבים, ליחידים, משפחות, חופשות רומנטיות ויש אתרים רבים בהם אפשר לבקר במהלך השהות שלכם באנגליה, כמובן אפשר לבצע גיחות

לסקוטלנד, אירלנד וויילס.

העיר התיירותית ביותר והמבוקשת ביותר היא כמובן עיר הבירה לונדון, עיר שוקקת ומלאת חיים, עיר עם המון אטרקציות תיירותית, אפשרויות בילוי, מוזיאונים ותיאטראות מפוארים.

בין האתרים המומלצים לביקור הינם : מוזיאון השעווה מדאם טוסו , הגלגל הענק העין של לונדון שביקור בו מאפשר לכם צפייה מדהימה על כל יופייה של העיר, שעון הביג בן המפורסם שלא ניתן לפספס, גשר לונדון, פארק הנואמים –הייד פארק, אצטדיוני הכדורגל בעיר גיחה לאזור גריני'ץ ועוד אתרים רבים.

כמובן שעל חיי הלילה בלונדון אסור לוותר, בייחוד אם עוברים להתגורר בעיר ואסור להחמיץ את מיטב הפאבים שיש בעיר, לבקר בפאבים בזמן משחקי כדורגל, הופעות חיות של אמנים גדולים מהעולם ועוד.

מלבד הבילויים והמוזיאונים, בלונדון אפשר להרוויח כסף רב בעבודות השונות בעיר.

אנו רגילים לשמוע רק על עבודות בארצות הברית ובמדינות הגדולות בתוך אמריקה, אך עבודה באנגליה ובעיקר בלונדון הפכה למבוקשת מאוד.

לונדון נחשבת לעיר מבוקשת על ידי צעירים יוצאי צבא המעוניינים לעבוד בחול , צעירים בגילאים 24-25 שמעוניינים להתנתק מהשגרה הישראלית ולצאת לעבוד בחו"ל, אנגליה היא אחת מהיעדים המועדפים ביותר.

לונדון היא עיר מרהיבה ומעניינת, אך גם התנאים שמוצעים על ידי חברות העבודה הם תנאים ברמה גבוהה מאוד, כמובן שהדבר החשוב ביותר הואשכר גבוה. שכר שנמדד בלירות שטרלינג, מטבע שנע בין 5.5 ל 6 ₪ , הסכום אותו אפשר להרוויח בממוצע בחברות הוא בין 300 ל 1200£ בשבוע בהתאם להיקף העבודה, ומדובר בסכומים חודשיים גבוהים מאוד.

הבירה האנגלית מציעה לכם מגוון רחב של עבודות:

עגלות : עבודה בעגלות בקניונים ובמרכזי הקניות המפוארים בלונדון וברחבי אנגליה, עם אפשרות להרוויח כסף רב ולהגיע לקהל יעד מכל הסוגים : תושבי המקום ותיירים רבים שמתפתים מאוד לרכוש את המוצרים.

הפריטים המפורסמים ביותר בעגלות בלונדון הם ציורים, אביזרי שיער כמו מחליקי שיער, מסלסלי שיער, קוסמטיקה ואופנה.

חנויות : ישנן חנויות רבות שמחפשות תיירים לעבודה קבועה, חנויות מכל הסוגים מאלקטרוניקה ועד קוסמטיקה.

חברות פרסום : חברות גדולות שמחפשות עובדים בתחומי ההייטק, שיווק טלפוני ועוד, כאשר כל העבודות מתאימות בעיקר לצעירים.

תנאים ושכר:

תנאים נוחים הם חשובים מאוד לשהות שלכם וחשוב לדאוג קודם כל לכל האישורים הנלווים, ויזות עבודה למיניהם וכמובן למצוא את החברה המתאימה ביותר שתציע לכם את התנאים האיכותיים ביותר.

בדרך כלל חברות העבודה יציעו לכם מגורים מפוארים, חלקם עם בריכה, חיבור לטלוויזיה, אינטרנט , רכב משותף, ישנן חברות שמציעות דירה שצמודה לקניונים למשל ולא ייתנו רכב אלא ייתנו כרטיסיות לתחבורה ציבורית.

חלק מהחברות יציינו כי העבודה בלונדון היא בדרך כלל בין השעות 9 עד 17:00 כפי שאנחנו רגילים בארץ אך זה תקף לעבודות הקבועות ולא לעבוד בדוכני המכירות והעגלות אשר פועלות כל היום.

השכר הוא שכר משתנה בהתאם לסוג העבודה שלכם ובהתאם לכמות השעות שאתם עובדים : ישנן חברות שיציעו לכם 300 פאונד לשבוע 1650 ש"ח לשבוע וגם 500 פאונד לשבוע.

כמו כן ישנן חברות שיציעו לכם שכר שמורכב מבונוסים ,טיפים ואחוזי מכירה בעיקר בעגלות, קיימות חברות שמציעות עבודה מסודרת והבטחת הכנסה עד עשרת אלפים שקלים בחודש, הצעה שבדרך כלל תקפה לבעלי דרכון אירופאי.

ישנן עוד ערים רבות ברחבי אנגליה שם קיימות חברות ישראליות ואנגליות שמציעות עבודה , אך היקף העבודה הגדול ביותר הוא בלונדון שמושך צעירים רבים.

הדרך ללונדון


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מישל ארנסט

http://www.2uk.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט
 
ברלין 10 אתרי ביקור
ברלין היא אחת הערים המעניינות ביותר בגמניה אם לא הכי הכי.

גרמניה מדריך למטייל
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים

תאילנד ויהודים
28/02/11 | דתות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה . בשנת 1920 הגיע לתאילנד אדריכל יהודי מרוסיה, כדי לבצע פרויקט עבור בית המלוכה התאילנדי ובכלל זה ארמון המלך, ובסיום העבודה החליטו בני המשפחה להישאר.

מזרח תאילנד למטייל
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

תאילנד מזג אויר וחיי העם
האקלים בתאילנד הינו טרופי אשר מאופיין בעיקרו במונסונים על פי תקופות: בתקופה מאמצע מאי עד סוף ספטמבר תאילנד נמצאת בהשפעת מונסון ד' -מערבי, גשום חם ולח. בתקופה מנובמבר עד אמצע מרץ מושפעת תאילנד ממונסון צפון-מזרחי,יבש וצונן. אזורי הצפון והמזרח בד"כ קרירים יותר מעיר הבירה- בנגקוק בעונת החורף, וחם יותר בקיץ. עונת התיירות המומלצת- מומלץ לבקר בתאילנד כל השנה, אולם, מחירי הטיסות והמחייה זולים יותר הינם בין מאי ליוני, מכיוון שזוהי עונה גשומה ואינה מתויירת., הגשם היורד בעיקר בבנגקוק, גורם לשיפור איכות האוויר בבנגקוק ומטהר את המבנים , הכבישים וערפיח בעיר עצמה. כמות המשקעים השנתית הממוצעת נעה בין 900 מ"מ

מאמר על לימודי טיסה בתאילנד
בית ספר לטיסה בעיר צ 'יאנג מאי סמוך לעיר צ'יאנג מאי יש מועדון טיסה למטוסים קלים, 25 דקות דרומה נסיעה ממרכז העיר.
מועדון הטיסה נוסד בשנת 1998 על ידי קבוצה של חובבי טיסה,


למה לטוס לתאילנד ?
בשנים האחרונות הפכה תאילנד ליעד נופש מבוקש בקרב צעירים ישראלים חיילים משוחררים ומשפחות עם ילדים.

תאילנד מסלול מומלץ 15 יום.
מסלול מומלץ תאילנד מאורגן 15 יום.

חשמלאות תעשיה
13/02/11 | תעשייה
את החשמל המציאו לפני כמאה שנים, החשמל ברבות הימים החליף את כוח האדם וכוח הסוס שהיוו את כוח העבודה העיקרי. עד היום, חוזק של מנועים מחושב בכוחות סוס גם לגבי מכוניות. אם נדע להשתמש נכון נוכל להפיק הרבה מאוד "מכוח החשמל".

תאילנד פוקט והאי קופיפי
תאילנד : הופכת בשנים האחרונות לאחד היעדים התיירותיים הנחשקים והפופולאריים במזרח הרחוק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI