דף הבית עסקים שיווק ופרסום מתקני תצוגה - פתרון תצוגה יעיל למיתוג עסקים
מתקני תצוגה - פתרון תצוגה יעיל למיתוג עסקים
המפיק פתרונות מיתוג 17/01/11 |  צפיות: 2533

מתקני תצוגה

אנו חיים בעידן המידע, עידן פוסט מודרני של עודף גירויים שצועקים אלינו מכל עבר. המפרסמים נלחמים על נתח מתשומת הלב שלנו בכל מקום, החל ממסכי המחשב, דפדפני האינטרנט, מנועי החיפוש והמדיה החברתית וכלה בשלטי חוצות ענקיים שניתן לראותם ממטוס הנוחת בשדה התעופה. כולם יודעים כעת שעינו של המתבונן היא המפתח לארנקו, שאפשר להאכיל אותו באשליות. האמת היא שהווירטואלי והמדומיין השתלטו על החי והמוחשי. אבל תמיד מתגעגעים למגע החם, האמיתי, הבלתי אמצעי עם הדברים. בסופו של דבר בוחרים במה שאפשר לראות וגם לגעת, להריח, לספוג, להחזיק ביד. אנחנו רוצים יותר את מה שמוצג לנו בצורה שנוכל לחוות אותו- מה שמוצג באמצעות מתקני תצוגה ממותגים בצורה יצירתית, כאלה שמצד אחד מפרסמים את המותג, ומצד אחר מאפשרים לכל אחד החולף במקום לגעת בו, לטעום אותו, להתנסות, לחוות, להתפתות. במשרד הפקות הדפוס של המפיק פתרונות מיתוג מציעים ומספקים מגוון גדול של מתקני תצוגה ייחודיים ומותאמים למיתוג לעסקים.

התועלת של מתקני תצוגה

ההצגה החזותית של הדברים חשובה, אבל חשוב גם לאפשר נגישות למוצר המקודם, לתת ללקוח לגעת או להתייעץ עם אדם שיידע כיצד מפיקים את המיטב מן המוצר. מתקני תצוגה לחנויות המעוצבים בחוכמה משלבים את שני ההיבטים הללו: מתקני תצוגה משמשים כלי מיתוג לעסקים ולהנגשת מוצרים גם יחד. יש להם תפקיד פרסומי משום שהעיצוב החזותי שלהם מושך את עיני הקונים ובו זמנית, יש להם תפקיד שימושי כיוון שניתן להציג בעזרתם את המוצרים ולהגיש בעזרתם מידע ללקוח. מתקני תצוגה לחנויות יכולים להיות נייחים ולהכיל כמות גדולה יחסית של קטלוגים ודוגמאות המיועדים לקידום מכירות, או לחילופין מתקני תצוגה לחנויות יכולים להיות קלים וניידים, כך שניתן להקימם תוך דקות ספורות בתערוכות, כנסים ומקומות ציבוריים בהם מעוניינים לפנות לקהל לקוחות פוטנציאליים.

צוות המפיק ייעצו ויתאימו עבורכם מתקן תצוגה שיתאים לייעודו וממנו תוכלו להפיק את מירב התועלת, מתקנים קומפקטיים מחומרים 'חכמים' שאותם ניתן להציב בחללים קטנים אך למשוך תשומת לב מבלי להפריע לתנועת העוברים ושבים או לחלופין מערכות תצוגה אולטימטיביים מותאמים במיוחד שיצרו עבורכם תפאורה שלמה וישמשו אתכם שוב ושוב לתערוכות כנסים ואירועים. קיימים לנוחותכם גם דגלי שילוט, דלפקים ומתקני מיתוג לעסקים שיתאימו לאולמות ענקיים, לשטחים פתוחים ולאירועים בקנה מידה עצום שיתנו מענה מתאים למיתוג בתנאי פנים ובתנאי חוץ.

כיצד למתג את העסק שלכם?

ישנו מגוון גדול של מתקני תצוגה העשויים להתאים למטרה שלכם, החל ממעמד עלונים וקטלוגים וכלה בקירות ממותגים ומעמדי פרסום שונים ומגוונים, למתן ייעוץ מקצועי ולשיווק גם יחד. בהנהלת המפיק יוכלו לייעץ לכם בבחירת אסטרטגיית מיתוג לעסקים ולייעץ לכם בבחירת מתקני תצוגה נכונים שיבליטו את המותג שלכם בבהירות שממנה אי אפשר להתעלם. באותה מידה ניתן ייעוץ גם לבעלי חנויות וסוכנויות לשיווק בנושא שיפור חזות העסק. מתקני תצוגה לחנויות יגישו קטלוג בצורה מכובדת בכניסה לחנות, ויבליטו מוצר חדש או מוצר שעליו שמים דגש בשיווק, הצגת מבצע או הבלטת פעילות שיווקית כלשהי בתוך נקודת המכירה. אפילו כאשר מוכרים מוצרים טכניים, שימושיים ואפורים, ראוי להציג את הסחורה במתקנים אסתטיים קלילים ואף צבעוניים שימשכו את עיני הצרכנים ובו זמנית ישדרו את המסר הרצוי לגבי המותגים השונים.

אנחנו חיים בעולם של מיתוג לעסקים, של פרסום ושטף של מסרים. כל בעלי העסקים הרוצים להציע משהו צריכים להיות מודעים לחשיבות המיתוג לעסקים ולפוטנציאל העצום של מתקני תצוגה מבית המפיק עבור חנות הדגל, או על מנת להוציא את המותגים לרחוב ולאפשר לקהל להתנסות במגע בלתי אמצעי בהם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 המפיק פתרונות מיתוג


 


מאמרים נוספים מאת המפיק פתרונות מיתוג
 
פינוי בינוי - הזדמנות לעלייה ברמת החיים
עיקרון המנחה במקרים של חוק פינוי בינוי הוא לקיחת שטח שהתב''ע (תכנית בנין עיר)שלו עלתה וניתן לבנות בו בניה צפופה יותר, בדרך כלל מדובר בשטח גדול בעל צפיפות דיור נמוכה ובעל רמה ירודה של תשתיות ושירותים קהילתיים. רוצים לקבל מידע נוסף? הכנסו למאמר המורחב.

מתקני תצוגה - פתרון תצוגה יעיל למיתוג עסקים
אחד מהמרכיבים החשובים ביותר היא תצוגת המוצר. באמצעות מתקני תצוגה ממותגים ניתן להקל על תהליך המכירה ומיתוג העסק. הכנסו למאמר המלא למידע נוסף בנושא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI