דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר פינוי בינוי - הזדמנות לעלייה ברמת החיים
פינוי בינוי - הזדמנות לעלייה ברמת החיים
המפיק פתרונות מיתוג 07/02/11 |  צפיות: 2270

עסקת פינוי בינוי הזדמנות לעלות ברמת החיים

המונח פינוי בינוי נשמע לאזניים רגילות כאיזה חרוז לא מוצלח ממחזה סוראליסטי המתאר השתלטות של גוף כוחני כל שהוא ופלישתו לשטח אדמה שאינו שיך לו.אבל באמת מדובר במדיניות ממשלתית של מדינת ישראל שאומצה על ידי משרד הבינוי והשיכון כבר בשנת 1988 ונקבעה בחוק בשנת 2006. מדינות פינוי בינוי באה לענות על הצרך הגדול בשטחים לבניה כתוצאה מתהליך הפרבור אשר גורם לאזילת שטחים פתוחים מחוץ לעיר,הדרישה לתכנון ערים מבוקר ומודרני יותר, והצורך לטפל באזורים חלשים מבחינה סביבתית וכלכלית.

העיקרון המנחה במקרים של חוק פינוי בינוי הוא לקיחת שטח שהתב''ע (תכנית בנין עיר)שלו עלתה וניתן לבנות בו בניה צפופה יותר, בדרך כלל מדובר בשטח גדול בעל צפיפות דיור נמוכה ובעל רמה ירודה של תשתיות ושירותים קהילתיים.בשטח זה יתבצעו פינוי זמני של הדיירים,הריסת המבנים הקיימים ובנית מבנים חדישים בעלי צפיפות בניה גבוהה יותר,תשתיות משופרות ויצירת תאים ירוקים בהתאם לתכנון העירוני.בתמורה להסכמת הדיירים לביצוע עסקא שכזו הם יקבלו דירה חדשה ובעלת ערך גבוה יתר מדירתם הקודמת שגודלה יקבע לפי משא ומתן עם הקבלן וכן הטבות שונות של מיסוי כגון פטור מהיטל השבחה ומתן התרים לתוספות בנייה ובמקרים רבים הם יקבלו גם אפשרות לדיור חלופי במשך כל זמן הפרויקט.

יזמות נדל''ן-משלב הרעיון ועד המעשה

כאשר ניגשים בפעל לביצוע פרויקטים כמו פינוי בינוי או חיזוק בנינים במסגרת תמ''א 38 ישנה חשיבות מכרעת שהחברה המבצעת את הפרויקט תהיה חברת יזמות נדל"ן שהעומדים בראשה יוכלו לתת את המענה לא רק לצד הקבלני והביצועי אלא בעיקר גם לצד הניהולי והפיננסי ולצד היזמות העסקית.בראש ובראשונה לפני שניגשים לפרויקטים מסוג זה צריך להעריך נכונה את מידת הרווחיות שלו,את ההוצאות הזמן,הנדרש וכו' ולכך נצרכים מומחים המכירים היטב את השוק ויודעים לחזות נכונה את שווי הנכסים.לא צריך למהר לגשת לעסקא היזם הטוב בודק בקפידה רבה את כל הפרטים במסגרת העסקא שהוא הולך לתפור לפני שהוא מחליט ללכת על כל הקופה ולהשקיע ממיטב כוחו ומרצובעסקה שכזו.גיוס הכספים לעסקאות כאלה הוא בעל חשיבות קריטית, יש לזכור שביצוע פרויקטים שכאלה יכול לערוך כמה שנים רק בשלבי התכנון האישור והבנייה עוד לפני שניגשים לשיווק ולמכירה ולכן לחברה המבצעת צריך להיות גב כלכלי חזק וארך רוח פיננסי וכן את היכולת לגייס את המשקיעים הנכונים והערבוית הנדרשות.

היזם צריך להיות גם בקי בכל הנהלים מול המשרדים השונים וכן צריך להיות מנוסה היטב בחתימת החוזים מול כל הנוגעים בדבר וכמובן להיות מכוסה היטב מבחינה משפטית.מלבד זאת צריך לדעת לגייס ולתאם בין כל אנשי המקצוע הנדרשים לביצוע פרויקטים מורכבים שכאלה וכמובן בסופו של דבר לדעת לשווק ולמכור את הדירות.

מובן הדבר שרק חברה אשר משלבת בתוכה מספר אנשי מקצוע בתחומים שונים ואשר פועלת כיחידה בעלת נסיון יכולה להתמודד בהצלחה עם הבאת פרויקטים גדולים של יוזמות נדל''ן אל סיומן המוצלח. חברת חיזוק ובינוי מורכבת ממספר רב של מומחים ואנשי צות ובראשה עומדים מומחי ניהול פיננסי והשבחת נדל''ן מהשורה הראשונה אשר לא יכנסו לפרויקט כל שהוא מבלי לוודא היטב את היכולת המעשית להביאו לידי גמר בצורה הטובה והמשתלמת ביותר.

כאשר אתם בוחרים את חברת חיזוק ובינוי כחברה שתבצע עבורכם את המיזם שלכם אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות כפי שיעידו הפרויקטים שבוצעו על ידינו ברחבי הארץ. אצלנו יש קו פתוח לדיירים במשך כל ביצוע הפרויקט ואנו זמינים לכל שאלה על מנת לעזור ולסייע במציאת פתרונות ועזרה בכל ענין.התקשרו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 המפיק פתרונות מיתוג


 


מאמרים נוספים מאת המפיק פתרונות מיתוג
 
פינוי בינוי - הזדמנות לעלייה ברמת החיים
עיקרון המנחה במקרים של חוק פינוי בינוי הוא לקיחת שטח שהתב''ע (תכנית בנין עיר)שלו עלתה וניתן לבנות בו בניה צפופה יותר, בדרך כלל מדובר בשטח גדול בעל צפיפות דיור נמוכה ובעל רמה ירודה של תשתיות ושירותים קהילתיים. רוצים לקבל מידע נוסף? הכנסו למאמר המורחב.

מתקני תצוגה - פתרון תצוגה יעיל למיתוג עסקים
אחד מהמרכיבים החשובים ביותר היא תצוגת המוצר. באמצעות מתקני תצוגה ממותגים ניתן להקל על תהליך המכירה ומיתוג העסק. הכנסו למאמר המלא למידע נוסף בנושא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI