דף הבית תחבורה ורכב תחבורה ורכב - אחר שירותי הסעות - הסעות נכים
שירותי הסעות - הסעות נכים
אורי פנג 27/01/11 |  צפיות: 2932

שירותי הסעות

מערך שירותי ההסעות התפתח באופן משמעותי בשנים האחרונות וכיום הוא מציע מגוון רחב של הסעות בסוגים שונים. התפתחות מערך ההסעות הגיעה גם למדינת ישראל וכיום ישנם מספר סוגים עיקריים של הסעות המתקיימות למטרות שונות: הסוג הראשון הנפוץ ביותר הוא הסעות עובדים ותלמידים. מאות אלפי תלמידים ועובדים נוסעים מידי יום באופן קבוע במערך שירותי הסעות במטרה להגיע למקום עבודתם בצורה יעילה.

סוגי הסעות

סוג נוסף של הסעות הוא הסעות לשדה התעופה שמיועדות לאנשים המעוניינים לנסוע לחו"ל תוך כדי עמידה בזמנים. סוג הסעות נוסף הוא הסעות לטיולים המתבצעות באוטובוסים גדולים ומרווחים. קיימות גם הסעות למגזרים מסויימים כמו למשל הסעות למגזר הדתי הסעות אלא צריכות להכיר את מנהגי הקהילה על מנת שיוכלו לספק להם את השירותהטוב ביותר. קיים סוג נוסף של הסעות והוא הסעות נכים.

בטיחות בהסעות

הסעות אלו מתקיימות במערך הסעות מיוחד של רכבים בעלי מרחב ספציפי המכילים בתוכן את כסאות הגלגלים, מקומות ישיבה למלווים, מעקות בטיחות ואחריות הנהג. קיים מגוון סוגים שונים של רכבים כאשר מדובר בהסעות השונות. אוטובוסים המיועדים לתיירות בדרך כלל מעוצבים בצורה מושקעתיותר מאוטובוסים רגילים ובנוסף מצויים בהם כסאות מרופדים ונוחים. סוג נוסף של אוטובוסים נקרא Business Class  הסעות אלו מיועדות לאנשי עסקים או לאנשים חשובים. במערך הסעות זה מצויים 35 מקומות ישיבה וגם חדר ישיבות.

בטיחות בדרכים

כמו כן באוטובוס מצויותרשתות אלחוטיות וגם אינטרנט. מערך שירות ההסעות כיום יוצר הקלה משמעותית עבור תושבים רבים ובנוסף תורם רבות למשק בישראל. חברות הסעותרבות מספקות גם מיניבוסים למכירה התורמים רבות למערך ההסעות. חשוב לזכור שחברות הסעות צריכות לשים דגש על כל נושא הבטיחות בדרכים. לצערינו מדינת ישראל רווית תאונות דרכים ונהג המסיע אנשים מידי יום צריך להיות בעל אחריות רבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI