דף הבית עסקים עסקים - אחר הסעות וטיולים
הסעות וטיולים
אורי פנג 03/02/11 |  צפיות: 2763

הסעות וטיולים

חברות וארגונים רבים מעסיקים חברות הסעות על מנת לחסוך בהוצאות כלכליות כיוון שלא משתלם להם לשלם לעובדים החזרי נסיעות. מעבר לכך יתרון נוסף בהעסקת חברת הסעות הוא בכך שחברת הסעות מחוייבת לעמוד בזמנים ומביאה אתהעובדים בזמן למקום העבודה ולא גורמת לאיחורים של עובדים. הסעות וטיולים נחשבים לתחום משגשג בשנים האחרונות במדינת ישראל ולכן תחום זה מכניס רווחים רבים למדינה גם בשל בואם של תיירים.

חברת הסעות

מעבר לכך סיבה טובה נוספת להעסקת חברת הסעות היא העלאת מחירי הדלק בתקופה האחרונה. הסדר מחירים עם חברת הסעות הוא הסדר קבוע ולכן אין הוא מושפע משינוי במחירי הדלק כיוון שהחברה משלמת לחברת ההסעות את מה שקבעו בהתחלה. ההסעות הנפוצות ביותר הן הסעות עובדים ותלמידים.

יעילות בהסעות

מידי יום עשרות אלפי עובדים ותלמידים עושים את דרכם למקום העבודה או למוסד החינוך בוהם לומדים. היעילות שמתבצעת בהסעות אלה היא עצומה כיוון שהיא מאפשרת להמוני נוסעים להגיע בזמן למקום עבודתם ללא כל עיכובים ובתנאי נסיעה נוחים. יש לציין שרוב החברות והארגונים במדינת ישראל לא משתמשים בשירותי הסעות עקב בעיות בתקציב.

אוטובוסים

רק החברות האמידות והגדולות יכולות להרשות לעצמן להשתמש בשירותי הסעות. סוג נוסף שלהסעות הוא הסעות טיולים. מערך הסעות זה מגיע בדרך כלל עם אוטובוסים ענקיים ומספק תנאים טובים לנוסעים כמו למשל כסאות מרופדים, טלויזיה ומערכת מיזוג משוכללת. סוג הסעות נוסף הוא הסעות לאירועים כמו למשל הסעות לחתונה או הסעות לבר מצווה.

הסעות לשדה התעופה

הסעות לאירועים מקלות מאוד עם מוזמני האירוע בדרך הגעתם ותורמות רבות גם לחווית האירוע. מערך הסעות נוסף הוא הסעות לשדה התעופה. היתרון בסוג זה של הסעות הוא בכך שהוא חוסך כאבי ראש מיותרים מאנשים המעוניינים לנסוע לחו"ל בכל הקשור במציאת חנייה. סוג הרכבים להסעות אלה משתנה לפי כמות האנשים המעוניינת לסוע בהסעה אחת. חברת הסעות מקצועית שומרת על בטיחות הנוסעים בצורה הטובה ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי פנג


 


מאמרים נוספים מאת אורי פנג
 
דיירקט סחר - שימור לקוחות
26/06/13 | צרכנות
אחת הסיבות להצלחתה של חברת דיירקט סחר היא בכך שחברה זו יודעת לשמר את לקוחותיה מעבר להיותה חברת צרכנות מובילה הדואגת בראש ובראשונה לצרכן.

דיירקט סחר - זכויות הצרכן
חברת דיירקט סחר דואגת לצרכן בצורה הטובה ביותר ויוצרת תחרותיות במשק על ידי הורדת מחירים

דיירקט סחר - מגוון מוצרי צריכה
29/05/13 | צרכנות
חברת דיירקט סחר פועל למען הלקוח בכל מחיר על מנת ליצור עבורו הנאה משירותיות טובה.

דיירקט סחר - התמיכה בלקוח
08/05/13 | קניות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעניקה לו יחס אישי בכל רכישה. מעבר לכך החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי איכות שונים עבורך כצרכן.

סדנת צחוק לאירועים
מתכנן אירוע? ערב גיבוש? תוכל תמיד להינות מסדנת צחוק של שלמה צחוק ולשלבה באירוע שלך בצורה מעולה. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק תתרום לך רבות לרוגע הנפשי.

קסמה של דיירקט סחר
15/04/13 | צרכנות
קיימות חברות רבות המשווקות מוצרים ביתיים. חברת דיירקט סחר נחשבת לחברה המובילה בתחום זה ובמאמר זה אפרט מדוע. מהו למעשה קסמה של דיירקט סחר?

סדנאות צחוק - שלמה צחוק
שלמה צחוק מעביר סדנאות צחוק באירועים רבים ויוצר עבורך שינוי חיובי בנפש. סדנת צחוק נחשבת למבוקשת מאוד בשנים האחרונות בשל העובדה שהיא מטיבה עם הנפש.

שערים חשמליים ומחסומים
שערים חשמליים ומחסומים הפכו עם השנים מעבר לאביזר הגנתי גם לאביזר דקורטיבי. הדבר תקף לאביזרי הגנה רבים כמו דלתות מתרוממות, תריסים וסורגי גלילה לחנויות ומפעלים ושערי כנף.

טפט - ישראל סקנדינביה
חברת ישראל סקנדינביה משקיעה רבות בהתקנת אריגי פיברגלס איכותיים עבורך. ממש כמו הטפט האריג מוסיף דקורציה לעיצוב פנים ומעבר לכך תורם רבות לתמיכה בו.

קידום אתרים באינטרנט - אופק חדש
במאמר זה אסביר על חשיבותו של שירות קידום אתרים באינטרנט בשילוב עם כתיבת מאמרים. עולם האינטרנט יצר למעשה אפשרויות שיווק רבות של בתי עסק שונים כאשר המרכזית מבינהן היא קידום אתרים באינטרנט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI