דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר כלי עבודה
כלי עבודה
שי ברקוביץ 06/02/11 |  צפיות: 2479

בעבר יכולנו לראות כלי עבודה ידניים בלבד אשר מהלך השימוש בהם הנעשה בידיים לא מיומנות התמשך זמן רב ובאופן מסורבל ולעיתים גם ללא הצלחה כלל אך לעומת זאת כיום פותחו מגוון כלי עבודה חשמליים אשר בראש ובראשונה הופכים את המשימה לשיפוץ והתקנות שונות הדורשות כלי עבודה לנינוחה ומהירה ביותר.

ניתן לראות את חשיבותם של כלי העבודה במהלך חיי היום יום גם בבית כאשר למעשה במהלך עבודות הגינון, התקנות רהיטים שונים, התקנותיהם של גופי תאורה, ידיות, מזוזות, חלונות, דלתות, אביזרי אמבטיה ואף חיבורו של מסמר בקיר למען תליית תמונה, כרוכה באותם כלי עבודה.

אנשים רבים החוששים מעלויות כלי עבודה יוקרתיים מעדיפים לרכוש כלים זולים כשהטענה הנפוצה הינה אודות הבלאי הנמוך של החומרים והשימוש המועט הנעשה במכשירים הללו אך מנגד יטענו אותם רוכשים כלים בעלי איכות גבוהה ויקרים כי מדובר בכלי המשרת את בעליו משך שנים ולכן איכותו מהותית וההשקעה בו משתלמת.

כיום ניתן לראות מספר סוגים של כלי עבודה חשמליים כנפוצים ביותר כגון המקדחה אשר מצויה בכמעט כל בית והינה שימושית וכדאית ביותר ויש לשים לב כי כאשר מדובר באותם כלים חשמליים עניין שמירת הבטיחות עולה על הפרק בשל החשיבות הכרוכה בדבר.

אחד הכללים שרצוי לשמור עליהם בעת החזקתם של כלי עבודה מכל סוג שהוא, בין אם מדובר בכלים חשמליים ובין אם מדובר בכלי עבודה ידניים, הינו כי יש לשמרם במקום סגור בכדי להימנע מהיווצרותו של אי סדר וכן להרחיקם מקרבתם של ילדים קטנים העלולים להסתקרן ולרצות לגעת בכלי עבודה אשר עלולים להיות חדים ומסוכנים.

יש לשים לב כי יש להרחיק את כלי עבודה חשמליים במיוחד מפני לחות ומים וזאת בשל העובדה שבעת השימוש באותם כלים במידה ויהיו לחים הדבר עלול לגרום להתחשמלות.

העבודה בכלי עבודה חשמליים יוצרת צורך לשמירת כללי בטיחות מוגברים כאשר בין היתר נדרש העובד עם כלי העבודה ללבוש לבוש נינוח וקליל אשר אינו עלול להסתבך עם כבלים חשמליים בעת העבודה וכן נעליים אשר אין בהן סכנת החלקה.

כלל מהותי הינו כי יש תמיד לנעול נעליים בעת שימוש במכשירים חשמליים בכדי למנוע את סכנת ההתחשמלות האפשרית וכן כאמור מומלץ בעת החלפת סכין למשל בכלי עבודה חשמלי לנתקו מיידית קודם לכן מהחשמל בכדי להימנע מהפעלתו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי ברקוביץ

שי ברקוביץ, מומחה קידום אתרים בגוגל.



 


מאמרים נוספים מאת שי ברקוביץ
 
חבורת ניקיון משרדים, ניהול ואחזקה
ידוע זה מכבר כי סביבה נקייה ונעימה תורמת לאווירה, להרגשה הנעימה וכן במידה ומדובר במקום עבודה הניקיון והסדר יתרום רבות ליעילותה של העבודה בקרב העובדים וכך למעשה ניקיון משרדים הינו נושא חשוב העומד על הפרק בבסיסו של כל מנהל או בעל משרד המעוניין לשמור על סביבת עבודה נאותה ונעימה.

קייטרינג והפקת אירועים
רבים יודעים זה מכבר את חשיבותם של קייטרינג והפקת אירועים איכותיים כתורמים להצלחתו של אירוע חשוב בין אם מדובר באירוע עסקי או חתונה ובין אם מדובר במפגש חברתי משמח או מסיבה הקייטרינג וההפקה הנכונה יכולים לתרום רבות ולהשביע את אורחי האירוע.

כלי עבודה
ניתן לראות את חשיבותם של כלי העבודה במהלך חיי היום יום גם בבית כאשר למעשה במהלך עבודות הגינון, התקנות רהיטים שונים, התקנותיהם של גופי תאורה, ידיות, מזוזות, חלונות, דלתות, אביזרי אמבטיה ואף חיבורו של מסמר בקיר למען תליית תמונה, כרוכה באותם כלי עבודה.

תיבות דואר ואינטרקום
תיבת דואר הינה למעשה תיבה המוצבת לשם איסוף הדואר המבויל לשם שליחת המכתבים ליעדם המבוקש כשלמעשה את תיבות הדואר המוצבות ברחובות העיר ממקמת רשות הדואר אשר דואגת כי יהיו תיבות בכל אזורי העיר. בעבר תיבות הדואר או נכון יותר לומר, תיבות המכתבים הפרטיות, היו מגיעות בעיצוב זהה ומסורבל כאשר כיום ניתן לראות תיבות מכתבים קומפקטיות וסולידיות הממוקמות מחוץ לבניין הדירות והמגיעות בשלל עיצובים שונים.

תופים בראי הזמן של ההיסטוריה
27/10/10 | מוסיקה
אחד מכלי הנגינה העתיקים ביותר והנפוצים ביותר הוא התוף. מאז ומתמיד האדם מכה בתוף זה פשוט חלק טבעי מהאנושות והתפתחות האדם וכלי הנגינה. כאן נלמד קצת על ההיסטוריה של תופים לאורך ציר הזמן עד היום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI